Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Történt lépés az ügyben: a posta közölte, hogy nem lett mrg a csomagom, lehet, hogy visszaküldték a feladónak. De nem adják fel a keresést sem!
Írtam az eladónak (esetet nyitottam), hogy adja vissza a pénzem. Azt ajánlotta, várjak még pár napot. Üzentem neki, hogy nem. Írta, hogy újra feladja inkább. Ismét nem a válasz. Akkor csak fél refundot akart, és ha megjön a csomagom, akkor ez lesz a kedvezmény! Még mindig nem fogadtam el. Azt írta, hogy pár napon belül visszakapom a pénzem, de ígérjem meg, hogy ha megkapom a csomagot, kifizetem neki a vételárat. Megegyeztünk, már csak a pénzt várom.
Reklamáld meg, ha ő szúrta el visszaadja az árát, vagy megegyeztek részleges refundban.
Nekem ledes lámpasor helyett küldtek izzósat, ráadásul kopott az izzók lakkozása, visszakaptam az árát, a cucc meg itt maradt, bár semmit nem akarok kezdeni vele, tuti nem rakom fel.
Elgondolkodtam rajta, hogy kipróbljam. Ennyiért hátlapot nem kapsz egy normális telefonra.
Az eladónak ugyan nagyon kevés tranzakciója volt, de az ebay/paypal buyers protection miatt ez kevésbé rizikós.
Android 5.1 verzió. Sok szoftver nem megy rajta.
Youtube menjen, engem a többi nem érdekel
Egyébként az androidos készülékeke kevesebb, kb. fele újabb csak az 5.1-nél: 0,7% Oreo, 26,3% Nougat és 28,6% Marshmellow. Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2018
A többi 50 ezres mellett jól néz ki, de lehet csak tracking numbert kapsz. ( bár ha csalni akarna, többért adná.... ) Mondjuk a komolyságát jelzi WIN10 kezdő kép alatt windows embléma a kereten mint megerősítés de a szoftver android....
A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2018
Hali!
Haver rendelt 6e ft-os csili vili android autórádió gps nemtudom mekkora lcd-vel... Most járt le a kézbesítési határidő, próbáljuk visszaszedni a pénzt, valami hamis/másnak szóló trackingnumbert adott az eladó, amit a posta Nyúl községbe ki is kézbesített, még azt is megmondta a posta hogy valami Marika vette át... Az eladó már eltünt, nem tagja az ebaynek, reméljük az ebay visszaadja...
Az a tablet "Dual OS" rendszerű...150 dollár alatt nem lehet megvenni! Bővebben: Link
Aki bedől annak az ajánlatnak... A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2018
Ugyan ne nevettess, egyáltalán nem azért annyi az ára, mert android 5.1.
Egyébként nem tudom mi bajod az 5.1 -el, a kínai telómon az van, és minden megy rajta érdekes módon... Amit linkeltem az meg szerintem egyértelmü kamu. Hihetetlen, hogy mégis rendeltek már tőle néhányan... Azért kíváncsi vagyok, meddig lesz fent... A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2018
Ha az ebay-en megcsúsztok, akkor paypal buyers protection is segíthet. Már ha paypal-lel fizettetek.
Sajna az okostojás kártyával fizetett, pedig van paypalja is...
Ha Paypal-en keresztül adta meg a kártyaszámot, akkor szerintem pp fizetés volt - de mit értek én ehhez...
Lehet hogy 100% a pozitív minősítése, de lehet hogy csak 4 darab ledet adott el eddig. Most meg bepróbálkozik.
Nálunk annak idején a románok árultak aranyat nagyon olcsón. Szomszéd asszony megkért, hogy nézzem már meg hogy igazi arany-e a nyaklánc, mert nagyon megérné. Feles pohárba HCl+H2O2, majd a párom jegygyűrűje bele, és mondom az eladónak: Mama! This is reference! Please necklace put in kingvóter! Lánc habzik zölden, a nő meg szalad.
Mi ebből a tanulság, hát az, hogy a románok már akkoriban perfekt tudtak angolul...
Idézet: Nemrég szándékosan próbáltam elkerülni a paypal-es fizetést. A "direkt kártyás" fizetés is paypal-on ment, csak nem login-oltam be.„Sajna az okostojás kártyával fizetett, pedig van paypalja is...” Egyszer megkárosított a paypal 30 ezer forint körüli összeggel, azóta kerülöm.
Annak a megkárosításnak érdekelnének a részletei.
Nem ebay, egy nagy UK webshop. Paypal-el fizettem. 6-9 hónap elteltével visszaküldtem árukat és az eladó hibázott azzal, hogy a vásárlás partial refund-jaként küldött vissza postaköltség visszatérítést (erről a paypal nem tudott semmit). Utána pedig a termékek árát. Az eladó angol fontban visszaadott minden pénzt, de a paypal ezt úgy látta, hogy partial refund-jaim voltak (nem full refund) és eleve többet kaptam vissza mint a vásárlási érték (a postaköltség visszatérítés miatt). Nagy érték volt, az angol font árfolyama jelentősen lecsökkent a vásárlás dátumához képest. A paypal az árfolyam különbséggel húzott le. Megjegyezném, hogy nem egy paypal-os refundom volt és mindig pontosan ugyanazt az összeget kaptam vissza forintban a kártyára, függetlenül az árfolyamingadozásoktól. A paypal-nak küldött reklamációm azzal indokolták, hogy akkor tudták volna az eredeti árfolyamon visszatéríteni a váráslás értékét, ha full refund-ot kapok, de én partial refund-okat kaptam és eleve többet mint a vásárlási érték. Az eladó ragaszkodott hozzá, hogy full refund volt, de a paypal nem így látta. Az eladóval is csomó kört futottam. Az eladó a paypal-ra hárította a felelősséget, a paypal pedig az eladóra. A paypal a további ezzel kapcsolatos reklamációkra (amely a paypal felületén történt, a hivatalos formában) egyáltalán nem válaszolt.
Tipp: az lehet a különbség, hogy milyen pénznemben fizetsz paypal-en keresztül. Mert ha forintban fizetsz (és ezzel kifizeted az ő lehúzós átváltási árfolyamukat), akkor forintban kapsz vissza refund-ot, legalábbis szerintem. Viszont ha X devizában fizetsz, akkor abban. Szerintem valami ilyesmi lehet a háttérben.
DE van ami nem tiszta: "Egyszer megkárosított a paypal 30 ezer forint körüli összeggel" vs. "én partial refund-okat kaptam és eleve többet mint a vásárlási érték." Ez a rész továbbra is homályzóna.
Az eset valójában összetettebb, de a nem szükséges részeket nem írtam le és már én sem emlékszem minden apró részletére. GBP-ben fizettem HUF alapú kártyával. 4db-ot vettem a termékből. Kettőt azonnal visszaküldtem a vásárlás után (az eladóval így volt megbeszélve előre, hogy miért az nem lényeges most). Arra a kettőre még hasonló összeget kaptam vissza, mint a vételár volt, mert 1-2 héten belül nem sokat változott az árfolyam. (Ez is partial refund volt.) A másik kettőt küldtem vissza 6-9 hónap után. Az árfolyamváltozás ekkor már jelentős volt.
Hiába kaptam vissza a teljes összeget partial refund-okban, a paypal ezt nem full refund-ként látta. Azért kaptam vissza több pénzt (GPB-ben), mert az üzlet visszatérített a visszaküldési postaköltségeimből és úgy gondolták, hogy partial refund-ként sütik el. Tehát az eredeti vásárláshoz képest több lett a refund GBP-ben, de kevesebb HUF-ban, mert óriásit zuhant az árfolyam. Nem egy refund-om volt paypal-en keresztül (ahol pl. EUR-ban fizettem HUF-os kártyáról, ugyanaz mint a fenti eset). Minden más esetben HUF fillérre pontosan ugyanaz az összeg jött vissza a kártyámra, pedig az árfolyam változott. A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2018
Szóval vettél GBP-ben valamit, amit később visszaküldtél, és vissza is kaptad az árát GBP-ben. Csak közben a GBP árfolyam jelentősen változott, szóval forintban számolva buktál. No offense, de itt nem hibázott a paypal, se az eladó, mindent teljesen normálisan intéztek.
Ez ilyen, ez teljesen rendben van. Hogy te ezt veszteségként éled meg, hát az a te dolgod. Gondolom akkor nem panaszkodnál, ha a másik irányba ment volna a GBP-HUF árfolyam, és nyertél volna 30 ezret. A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2018
Ez nem az én megélésem kérdése. Újra leírom másképp. A kifogásolt tranzakcióval kapcsolatban a paypal elismerte, hogy HUF-ban visszakapnám az eredeti összeget, ha az eladó full refund-ot csinál. Az eladó szentül állította, hogy full refund volt, a paypal azt állította partial refund. A paypal adminisztrációs elcsúszás alapján (full refund, partial refund kérdése) manipulálta az árfolyamot. Erre fogták, de ez valószínűleg nem jogszerű. További reklamációra a paypal nem válaszolt. Nem találtam meg a paypal felügyeleti szervét (ha egyáltalán van ilyen), sem más szervet, ahol kifogást emelhetek.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Rendeltem ebay-en keresztül egy kamra tokot, ami még nem jött meg. Jan 18-ig van a szállítási határidő megadva. Az eladónak írtam, hogy még semmi, de ő vissza írt, hogy nyugi, várjuk meg a végét és akkor vegyem fel velük a kapcsolatot. A lejárat előtt érdemes nyitnom disputot, vagy az utána is meg tudom tenni? Itt a teljes válasza: Idézet: „hi, sorry for the dealyed reply, if you still don't get it till 18th January, please ask us resend for you. we are still here to keep good communication with you. Regards”
Ha távolkeletről jön, akkor több hét csúszás is lehet (nekem már volt ilyen és megjött). Van nyomkövetés? Ha nincs és nem jön meg január 18-ig, akkor január 19-én írnék: "Hi, the package hasn't arrived yet so I consider that it was lost. Please be so kind to resend it as you offered earlier. Thank you in advance." Vagy írd meg, hogy full refund-ot szeretnél.
Szia!
Nyomkövetés nincs. Ha kicsúszik a határidőből, akkor megszűnik az értékelhetőség is nem? Tehát nem tudok sem pozitív, sem negatív értékelést adni, mint fegyver/visszatartó erő a lepattintástól megszűnik létezni.
Ha sokat késik a szállítmány, lejárat előtt pár nappal , "Nem kaptam meg" reklamációval, vagy ha az nem működik a határidő előtt, akkor üzenetben fordulok a kereskedőhöz, ahol jelzem a dolgot és teljes visszatérítést kérek.
Minden esetben. Nemrég az egyik rendszeres és igazán megbízható eBay-os szállítómmal abban állapodtam meg, hogy mivel régóta ismerjük egymást, nem a pár ezer Ft-os visszatérítést kérem, hanem küldje újra. Persze lenyúlta a pénzem és utólag hallani sem akart a dologról. 1 Ft-ért bármire képesek.
Akkor valószínűleg az lesz, hogy lejárat előtt dobok neki levelet, hogy még mindig nem érkezett meg, és hogy küldje el újra.Ezzel párhuzamosan nyitok egy dispute-t, ami addig nyitva marad, amíg meg nem érkezik az újra feladott cucc. Ezt járható útnak gondoljátok? (semmivel nem vagyok azzal előrébb, hogy full refund és másik eladótól megrendelem,mert időben az se lesz hamarabb)
A szállítási határidő nem arra van, hogy a lejárata után lehessen reklamálni? Miért kell a lejárat előtt pár nappal vitát nyitni, hogy nem érkezett meg?
Nekem egyébként egyszer Kínából újra küldték minőségi kifogás miatt és meg is jött gyorsan. UK-ból minőségi kifogás miatt (több darabból néhány sérült volt) full reund-ot kaptam és megtarthattam a hibátlan termékeket is. A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2018
"A paypal adminisztrációs elcsúszás alapján (full refund, partial refund kérdése) manipulálta az árfolyamot."
Már bocsánat, de ez marhaság. Azt nem gondolhatod komolyan, hogy a paypal trükközni kezd csak azért, hogy téged lehúzzon 50-100 fonttal. Maga a gondolat is vicces. Az meg viccnek is durva, hogy a pp árfolyamot manipulál.. Szóval vagy az eladó cseszte át a fejedet, vagy félreértesz valamit. Esetleg és. Mindenesetre ez már a második verziója ugyanannak a mesének, mert az előbb még azt mondtad, hogy a teljes összeget visszakaptad, csak közben az árfolyam beszakadt. Az meg ígyjárás. De ez itt eléggé off, szóval szerintem fejezzük is be. |
Bejelentkezés
Hirdetés |