Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Viszont kocsma után elég valakiknek feltenni az elkábult sofőrt a lovaskocsira, az hazamegy. Ezt a Porsche sem tudja kábult sofőrrel.
De nem is nyerít, ha az átmulatott éjszaka után nem eteted meg korán reggel!
Legelés Ft. << Porsche tankolás Ft. A különbözetből lehet a kocsmában rendelni.
Nem tudom hogy hova lenne jó írnom, szóval:
Aiwa Nsx SZ5 hifitoronyba keresek kettő magnó ékszíjat! Egyet már találtam, de sajnos nem szállítható. Ha valakinek lenne jó (azaz még bőven használhtaó) állapotban vagy tudja hogy hol kapható (főleg online) akkor várom válaszát!
Ez a hol kapható téma. A HQ-ban keresd méret alapján!
Méret, oké, de elve gőzöm nincs (sem pedig leírásom a hifihez) hogy mekkora szíjak kellenének...
Mérd meg a régit. Vagy ha nincs meg tegyél a helyére egy zsinórt és azt. Ha kerek keresztmetszetű akkor O gyűrű boltban is vehetsz.
Jártál már a magnó javítós témában, nem tudom miért választottad a Pihenő pákásokat.
8Z-ZM2-216-010 a leírásában szereplő cikkszám.
Sőt, az önvezető járműnek nem lehet adni kockacukrot!
Miért ne lehetne? Amíg nincs tele a csomagtartó.
De nem is ***ik maga alá.
A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
Moderátor által szerkesztve
Mérete nincs esetleg benne a leírásban? Van egy kis súlya a hifinek és jelenleg is a számítógépem van rákötve úgyhogy most nem tudom le+szét szedni...
A hozzászólás módosítva: Ápr 14, 2018
Moderátor által szerkesztve
A cikkszám egy alkatrésznek a gyártónál kapott raktári száma. Ennek alapján rendelheted meg az alkatrészt a gyártótól. A cikkszámhoz tartozó gyártási dokumentációt az azt felhasználó gyár irattárában/dokumentáció tárában találhatnád, ha hozzá tudnál férni, tehát esélytelen.
De tényleg van magnójavítós topik, miért nem ott nézelődsz? A problémád egyáltalán nem egyedi, ha beleolvasol, megoldást is találsz. Meg tudnád mondani mi a túró ez a "súja", mert sójáról hallottam, de erről a szóról még nem. A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
Idézet: „Meg tudnád mondani mi a túró ez a "súja",...” Szerintem a sú birtokos esete. A sú, pedig Zsombi hifijére jelenleg jellemző hangutánzó szó. De hiszen írta is: Idézet: „Van egy kis súja a hifinek ...”
Kérdeznék tőletek, ha nem gond autómotorral kapcsolatban.
Egy kicsit megismerkedtem a Suzukim motorjával, mert eddig nem nagyon foglalkoztam vele,de meg szeretném ismerni. Az autó egy Suzuki Swift Sedan 1,3 GLX 1996 -os évjáratú, ami 2005 -ben került hozzánk. Nem is tudtam, hogy ebben a kocsiban már van egy "kisebb" elektronika, szenzorok, stb. De nem is elektronikával kapcsolatban szeretnék kérdezni. Megismerkedtem, többé-kevésbé a kartergázcső nevű alkatrésszel és a hozzá tartozó PVC szeleppel. A motorban megkeresem, de meglepődve azt vettem észre, hogy a PVC szelepről le van véve a cső és egy csavarral le van zárva. A szelep "kiálló" része pedig le van törve vagy le van fűrészelve (nem tudom eldönteni). Azt nem tudom, hogy ki köthette le és miért? Lehet az első tulaja vagy az autószerelő, eddig nem vette észre senki. A kérdésem az lenne, hogy az autószerelő ezt a csövet valamilyen oknál fogva leköthette, pl. azért már viszonylag öreg autóról lenne szó? És ha én veszek bele egy ép szelepet és kicserélem, visszakötöm , akkor lehet a motornak baja? (Ha nem tudom kicserélni elviszem szerelőhöz. ). Kicsit hosszú lett, bocsánat! A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
"súly" akart lenni, tehát nehezebb egy egyszerű cd+kazetta+rádió magnónál... :/
Sajnos "halvány lila gőzöm sincs" hogy melyik szíj lenne jó... Esetleg innen valamelyik? A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
Ha a saját topikjában érdeklődnél, már régen túl lennél rajta. Megméred a régit, a HQ ban megnézed van-e, stb.
Zsombor! Ha tovább folytatod az OFF topikban a kérdésedet, akkor azzal kiérdemelsz egy újabb némítást.
Két dolgot tudok elképzelni. Az egyik hogy valami oknál fogva letörött, és olcsóbb vagy egyszerűbb volt ledugózni mint új után futkosni és a hibát kijavítani. A másik a szándékosság, lehet hogy a szenzor folyton valami hibát jelzett, netán a motor már kopott, nagyobb a kartergáza a kelleténél, ami szintén valami hibát jelzett, vagy csak műszaki vizsgán nem felelt meg, és így oldották meg a kérdést. Amennyire tudom ezek a motorok elég jók, szóval néhány százezer km után sem szoktak úgy széthullani és kék füstöt eregetni mint annak idején a zsigulátorok.
Akinek volt régen komolyabb olasz autója az ismeri a szerelők hozzáállását a műszerfalon összevissza villogó hibajelző lámpákra, ledekre. Fekete szigetelőszalaggal le kell ragasztani, máris nem villog.
Akkor én inkább nem nyúlok hozzá, nehogy bajt csináljak.
Valószínűleg a kartergázt a szívócsőbe visszavezető csőről van szó. Régi autóknál a kartergáz kiment a szabadba, később ezt betiltották, és ezért a szívócsőbe lett visszavezetve.
Műszaki vizsgán lehet ebből probléma, nem tudom a jelenlegi helyzet mi, de ha vizsgára viszed, ennek nézz utána.
Igen, valóban erről van szó. Ha eddig így volt ezután is így lesz. De azért, legalább egy kicsit megismerem az autót.
Nézd meg ahol a szívócsőbe csatlakozna, ott ne legyen a csatlakozás helyén luk, ahol a szabadból szűretlen levegőt kaphat.
Szevasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudjátok esetleg, hogy mi van Békával? Január óta nem frissültek a cikkei. Remélem jól van. Szeretem olvasgatni a cikkeit, aztán már rég óta nem írt.
Frissül az minden hétfőn, csak a linkek valamiért nincsenek kint. Szerintem kérjél értesítést mailben, vagy az elektro levelező lista archívumában nyomj egy keresést.
Be van csinálva , valamilyen ragasztószerű anyaggal.
Elvileg költöznek a szolgáltatások a szerverek között, legalábbis egyik cikkében ezt írja. Amúgy aki fel van iratkozva a hírlevélre az minden új cikknek megkapja a linkjét.
Én is fel vagyok iratkozva, de nem kapom meg az e-mailt.
SPAM mappában nézted?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |