| Fórum témák 
 
 » Több friss téma | Fórum » Lofty elektromos kerékpár 
			Témaindító: szucsistvan123, idő: Aug 10, 2018		 
 
				Heló! Egy 36V lofty töltőnek mennyi az üresjárási feszültsége? Elcsavargatták a kis trimmert, így nem tudom mennyinek kellene lennie. 38-49V között állítható. Olvastam valahol, hogy 42V. Ez mennyire reális? Köszi!   
				36 Voltos akku töltésének teljesen korrekt a 42V. Mondjuk a lofty nekem semmit nem mond... Bővebb típus akku típus STB. Ajánlottam egyet de sokba beleférne...				 A hozzászólás módosítva: Aug 10, 2018 
 
				Innen szedtem a 42V-ot, de inkább megkérdeztem mert ezeknek az oldalaknak nem nagyon hiszek!    Köszi a választ!   
				Ha ezt a topikot meghagyják befonom a nem létező hajam   Jelezném ismét a PID szabályzót élből törölték  Mi a feltétele hogy modi legyek?   Idézet: „Mi a feltétele hogy modi legyek?” Próbálj meg térden állva, sírva könyörögni  Annyira nem nagy buli szerintem, de nem értek hozzá... 
				Apró vagy fórumtéma? Bosszúvágy szaga van a kérdésednek.    
				Engedd el ezt a PID topikot. Nincs és nem is lesz.    
				elektromos kerékpár gázkar ck397152bekötése érdekelne,mert két vezeték(piros és fehér)kivan szakadva és nem tudo hova valók?						 
				Köszönöm Robi,ezt  a bekötést ismerem,nekem a gázkaron belüli bekötés kellene mert ott szakadt  le.						 
				Üdv. Ugyanúgy kötöd be, mint a motorban lévő hall elemet. Nézd meg pl. a ss41-es hall adatlapját. 
				Tudnál segiteni? van egy  36v 350W-os vezérlöm aminél POWER csatlakozonál három kivezetés van egy vastagabb piros egy vékonyabb oiros és eg fekete,a pirosak közül melyiket kell megszakitanom a gyujtás kapcsolóhoz és a másik pirossal mit kezdjek? Van még kérdésem a szinekkel kapcsolatban ezt majd késöbb.						 
				Üdv. A vastag piros àllandó àramos szàl, a vékony piros megy a gyujtàskapcsolóra és a fekete a test. 
				Biró p.-köszi a választ,nagyon jókat irsz!						 
 
				Sziasztok ha már lofty, bár ne lenne   ! Szóval a mellékelt képen szereplő vezérlővel működik megy megáll, ezekkel semmi gond, de van rajta egy szál kék-fehér vezeték, ami elvileg a féklámpa kábele, de én azon sehogy sem mérek feszültséget! Szeretném már bekötni a féklámpát mert szereltem rá,bár sosem működött, ahogy irányjelzőt is utólag vettem rá kapcsolóval külön, így azzal semmi gondom bajom. Konkrét kérdésem hogy a féklámpa ezzel alapból kellene működjön, vagy "tanítani" kellene, és ha igen mégis hogyan? Nem szeretném ha gázadásra tolatni kezdene  Előre is köszönöm megtisztelő válaszaitokat, a kedves tulajdonos nevében is! ipi A hozzászólás módosítva: Aug 20, 2021 
 
				Esetleg nyelő uzemmódban működik, nem? Más szavakkal a testet kapcsolja. 
 
				Ezt nem tudom, de akkor ha jól értelmezem, a kábelt rákötöm a féklámpa +-ra, testet meg a féklámpa kapcsolók negatív ágára, és így mikor a kapcsoló megszakítja a motort, megadja a lámpának a testet?						 
 
				Mielőtt rákötöd a lámpát, jobb lenne műszerrel mérni...						 
 
				Először lámpa helyett valami kis fogyasztót tennék oda, mondjuk 10K-t. Utána mérés. A kapcsolás: Pozitív a lámpa egyik oldalára, a kérdéses szál a lámpa másik oldalára. A próbánál a lámpa helyére az ellenállás megy, a mérés a negatív ágban. Alapesetben ott a pozitív fesz, kapcsoláskor földre húzza. Ja, és szerintem a pozitív NEM a 48V, hanem kb. 12. Már ha találsz valahol... 
 
				No majd méregetek, ámbár lehet az 48 is a lámpa maga 48 voltos, ha nem sikerül elsőre akkor továbbra sem lesz féklámpa 25 km/h-nál amúgy se hiszem hogy teret vált a jármű fékezéskor    
 
				Nos ! Mérni akartam de a kábel soha nem csipog a negatívval, így 3000 forintos kis lámpáról lévén szó puding próbája alapon rádugtam a feszültségszabályzó kábelére a negatívat a pozitívat direktben az akku kábelre, és lőn csoda ég a féklámpa és tilt a vezérlés nem megy a motor  ! Ilyenkor mégis mihez kezdjek? Nem vágyom széthúzni az elektronikát a dobozból ha csak nem lehet ott valami zárlat vagy bármi hiba. Ha nincs rá megoldás hát marad a motorokon is bevált mikrokapcsoló a fékkarokba plusz 4 szál vezetékkel és azokra kötve a féklámpa, de ezt terveztem a végső utáni megoldásnak  Szóval Holnap után eldől a sorsa holnap használatban lesz a bicaj addig jöhetne valami tipp   Köszi ipi Update: Kipróbáltam sima égőszálas égővel is a dolgot az nem gyullad ki de a motort az is tiltja   A hozzászólás módosítva: Aug 27, 2021 
 
				Akkor ez nem fékLÁMPA, hanem fékKAR vezeték. Azt hittem, a fékkar már be van kötve. 
 
				Jól hitted, be vannak kötve és működnek is, fékezés első jele hogy a motort leállítják majd működni kezd a manuális fékezés.Lényegében véve minden fotón ez a sima egy eres kék-fehér kábel van írva féklámpának, a fen maradó szürke szerény véleményem szerint, pedig a sebességmérő jeladó kábele. Leginkább erre hasonlít Márpedig itt is féklámpa a kék-fehér. Majd egyszer belenézek a dobozba, de ha nem lesz bekötve féklámpa az sem vészes, erre az "olcsó" szerkezetre eleve egy sima piros hátsó lámpa volt a full extra. 
 
				Én csak agyalok most, nincs tapasztalatom ezekkel a meghajtókkal. Más kinai (hoverboard és LCD) vezérlőkkel tett kalandom arra a következtetésre engedett jutni, hogy két egyforma hardver véletlenül sincs - annak ellenére, hogy az interfész akár kompatibilis is lehet. Ha bele tudsz nézni a dobozba, hogy az a kanóc hova megy, akkor lehet tovább gondolkodni. Így tényleg csak egy lövés a sötétbe. Ja igen, és a hozzájuk adott (tragikus angolságú) leírások legtöbb esetben arra elegendőek, hogy egy erős középszintű amatőr pár nap alatt be tudja kötni, hogy működjön valamennyire, bár akkor sem érti, hogy miért úgy. A hozzászólás módosítva: Aug 30, 2021 
				Kedves Tagok! Segítség kellene! Kedves szomszédomnak ( nyugdíjas, mozgásában korlátozott ) van egy Lofty triciklije (platós) aminek elszállt az elektronikus vezérlő egysége. A forgalmazó nem segít neki (nem részletezném most) Tudnátok segíteni neki? Ami kellene: töltés jelző óra (műszer), vezérlő egység, gázkar. Nem sikerült eddig találniuk sehol. Amennyiben ismertek (vasmegyében szakembert) aki meg tudná javítani, nagyon megköszönnék. Bármilyen tanácsnak, segítségnek nagyon örülnének. Csatolnék pár fényképet a járműről. Köszönettel Kiss Norbert 
				Még egy kép a vezeték kiosztásról						 
 
				Vezérlőt nem nehéz találni neten van fent ezer le kell olvasni a régit és azzal egyezőt kell venni, ez a legdrágább része, gázkart nem tudom a kép alapján megítélni, de ezek általában design-ban térnek el, esetleg hogy ara kerül a gyújtáskapcsoló stb, az akku töltöttség mérő meg szerintem nehezen száll el megéri kipróbálni a régivel működik-e, már ha volt rajta ! Ami fontos infó hozzá akkupakk feszültsége ez szűkíti le a vezérlő lehetséges számát. lofty weblap Én innen vásárlok! 36V-os akku töltőÜdv Mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni akkumulátor töltővel kapcsolatban. A lemerült akkumulátort 42V-tal elkezdi tölteni de két nap folyamatos töltés után sem kapcsol le a töltő. Hogy lehetne állítani rajta? Töltés közben az akkumulátor feszültsége a képeken látható. A segítséget előre is köszönöm.
				Még pár kép a töltőről.				 A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2025 | Bejelentkezés Hirdetés | 















