Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Ha elektromos szempontból nézzük és a motor beköthető csillagba akkor a névleges teljesítménynek kb 60%-t tudja a motor.
Egy adattábla a motorról sokat segítene. A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2019
Eszerint be lehet kötni csillagba, ki kell kalkulálni mekkora kondi kell hozzá és menni fog, de gyengébb lesz mint 3 fázisról az biztos.
Indító kondi kell rá esetleg? Olyan felállásban akarok építeni egy kompit, hogy a tartály, a nyomáskapcsoló/szabályó, visszacsapó szelep megvan egy gyári kompresszorról. Erre akarok rátenni egy defémet egy fázisról meghajtva. Lesz benne elég szufla vajon?
A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2019
Állandó kondi kell, ökölszabályként 100W-onként 7uF.
Az nagyon sok,4,5_-5 mikrofarad kell állandó,és 20-25 mikro indítónak 100 wattonként.
Szia!
Nem lesz működőképes szerintem... Először is nem csillagba hanem deltába kell kötni a motort. Ekkor kap legalább az egyik tekercs 230V-ot. A hiba a kevés indító nyomatékkal lesz. Nulla nyomásról még esetleg feltornázza magát, de ha a tartály nyomás alatt van, nem fog elindulni. Üdv.: Foxi
Egy toltoagi lefuvoszeleppel lehet fel udna porogni uzemi fordulatra mire elerne a tartalynyomast a toltoszakasz.
Szia én telenyomtam a kis tartályomat fém dörzsi mosogatóval igy megszünt tőle az olaj pára kicsapódás,és valóban az aljától 1cm olaj kell bele csak.
Visszacsapó szelep van a nyomóág végén a tartályon. Indítókondit bele lehet kötni ebbe a rendszerbe valahogy, vagy az csak kézzel szabályozható? Más ötletem nincs mivel tudnám nyomás alatt megkönnyíteni a motor indulását...
A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2019
Ilyen relé tudja az indítókondit kapcsolni
Illetve időzítővel tudnád még a lefúvószelepet nyitva tartani, a felpörgés idejére.
Üzemi is indító kondit milyen teljesítménnyel számoljam, ha az adat táblán az egyfázisú feszültség még 220V-ra van megadva, de mostanság már 240 körüli az érték.
Hello valaki segitsen. Összeraktam egy kompresszort. Na már most Levágja az automatát 16A os de csak akkor mikor bevan kötve a nyomáskapcsolo Condor MDR1 es tipus van rajt. De ha directbe köttöm a hálozatra a motor pöcre elindul semmi gond nélkül a motor egy IMI 220v 1.1kw 1450 es fordulatu. Nem melegszik csak az űzemi hö ami normális. Mi lehet a baj? A matricát ne nézd volt egy itthon
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
Biztos jól kötötted be a nyomáskapcsolót? Hogyan kötötted direktbe?
Ezt ugy értem hogy kikötöttem a nyomáskapcsolobol és egy dugot tettem rá.
Kicsit sötét van de lehet azért látni.
Szia! A bekötési pontok elnevezéseiből egyértelmű, hogy mit hová kell kötni. A felső kettő pontra a hálózati becsatlakozás L és N az alsó kettőbe a motor csatlakozik. Remélhetőleg nem étek meg nagyon az érintkezők .... Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
Próbáld úgy, hogy a két barnát egymás alá kötöd és a kékeket ugyanígy.
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
Nagyon szépen köszönöm!!! A mechanikus dolgok jobban mennek mint az elektromos dolgok.... Ez van Nem volt idejük meg égni mindjárt levágta az automatát...
Jól néz ki a kompresszorod. Én is most fogtam hozzá egy kéthengeres Csepellel, háromfázisú 960f/p-1440W-os motorral, autógáz tartállyal stb. Ha készen leszek rakok fel majd képeket.
Az az 1440 W nagyon gyanús,az fordulatszám szokott lenni!
Igazad van, 60W oda. A teljesítménye 1.5kW, rosszul emlékeztem.
Húh, nem egy mai darab. Biztos megélt már ezt-azt.
Sziasztok!
Nézegetem a nyomáskapcsolókat. Van tehermentesítővel szerelt is. A levegős bekötését nem értem. http://www.pneuplus.hu/CondorMDR1.htm Minek van 4 vastagabb és egy vékony csőcsatlakozó? Gondolom a vékony a lefúváshoz de a többi? Egy cső jön a kompresszortól egy megy a tartályba, mi a másik kettő? üdv.
Szia! A többi az ide csatlakoztatható egyéb, biztonsági lefúvató szelep, nyomásszabályzó és feszmérő csatlakozásokhoz van kialakítva. Ha ezekre nincs szükséged akkor le kell vakolni őket vakdugóval és kész.
Sziasztok.
Egy ismerősöm most épitett egy kompresszort de gondja van vele,mégpedig hogy fölnyomja neki a dugó fölé az olajat. Nem tudok neki mit tanácsolni. Nekem is egy Csonka Tk-200-s Rába sűritőm van és nekem semmi gondom vele hosszú évek óta. Elősször egyből arra gondoltam hogy sok neki az olaj,1 litert öntött bele,mondtam is neki hogy kb a felét gyorsan vegye ki mert soknak talállom.(kivette akkor is fölnyomja neki) Azt mondja érzi a kijövő levegőn is hogy olajszemcsés Ugyan úgy van neki megoldva,tehát a forgattyús házon 2 nyilás van,egy alul és egy fölül.Nekem az alsó be van vakitva a fölsőből meg kiáll egy minimum 10mm es belső nyilású cső majd ezen kb 100mm után egy darab 50mm es cső,itt öntöm fel olajjal és itt tud ha akar levegőzni. Na most ő azt mondja hogy neki az a cső vékonyabb (igy vette meg a sűrítőt). Nem hiszem hogy az a cső lenne a baj. Az olajbeöntőnél nem nyomja az olajat csak a dugattyú fölé termeli föl. A sűritő jó állapotban van,hónolásnyomok a hengeren és a gyűrűk közötti hézeg 0,2mm. A hengerfeje egy teljesen felújitott,új szelepekkel. Én tanácstalan vagyok. Ha valakinek lenne ötlete azt szivesen venném illetve megköszönném. Ui:Fordulata 1400f/p
Szia az olajlehúzó gyűrű hibája szokott lenni ez a jelenség,nem tudom azon 2db lehúzógyűrű van e,az én régi Ifa sűrítőmön egy legalul,a szoknya alján,egy pedig a kompresszió gyürük alatt.
Ezen csak 1 gyürű van alul.
Beszélt egy céggel aki ilyen sűrìtőket újit fel,ott is azt mondták neki amit én,nem túl kopott.A gyűrűhézeg 0,2mm,a dugattyú 0,15mm és mikor fúrják 0,06 szokták illeszteni. Javasoltam neki hogy a forgattyúsházon a felső csövet ami levegőző cső és olajfeltőltő is egyben azt cserélje le vastagabbra. Most csk 8mm es pneus műanyagcső van neki ott. Kiváncsi leszek nagyon hogy mi okozza ezt neki. Nekem mikor kopott voltakkor sem hordta fel. |
Bejelentkezés
Hirdetés |