Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK-lap készítés kérdések
 
Témaindító: csaadaam, idő: Máj 31, 2005
A témában nincs helye a nem szakmai indíttatású vitáknak, ezért a szabályszegést elkövetők azonnali figyelmeztetés nélküli kitiltásban, vagy némításban részesülnek. Ugyan így járunk el azokkal szemben, akik "blog"-nak nézik a fórumot. Ezt mindenki tartsa szem előtt!
Lapozás: OK   1365 / 1365
(#) benjami válasza harcipocok hozzászólására (») Szept 5, 2022 / 1
 
A 3*0.035mm keresztmetszet megegyezik a 1.5*0.07mm keresztmetszettel, tehát az ohmikus ellenállásuk megegyezik. Ebből következik, hogy az adott hosszon keletkező hő is megegyezik (feltéve hogy egyenáramról vagy olyan alacsony frekvenciáról van szó, ahol a skin hatás elhanyagolható). Viszont a fólia hőleadó képessége a felület nagyságával arányos ezért a keskenyebb vezetősáv nem fog tudni annyi hőt leadni, mint a szélesebb vezetősáv. Ezért a fólia vastagságának duplázásával nem felezhető meg a vezetősáv szélessége, hanem annál valamivel szélesebb szükséges azonos áramhoz.
(#) niedziela válasza harcipocok hozzászólására (») Szept 5, 2022 /
 
70 mikronosnál is inkább 1.8mm - 2mm a szélesség az egészséges.
Ha 70 mikron, 1.8mm széles és 40mm hosszú a sáv, akkor megközelítőleg 0.4W lesz.

1.1mm átmérő elég a furatnak.
(#) Lacaboy hozzászólása Szept 5, 2022 /
 
Sziasztok!

Valaki letudna nekem gyártani két darab nyákot lay. formátumból?
(#) harcipocok válasza Lacaboy hozzászólására (») Szept 6, 2022 /
 
Na ez engem is érdekelne... Én is vevő lennék egy ilyen szolgáltatásra
Nincs kedvem kifizetni 10-20K-t egy próbanyákért
(#) bbb válasza harcipocok hozzászólására (») Szept 6, 2022 /
 
Menjetek át a "ki hol gyártatja a nyákot" topikba! Ott láthattok elég alternatívát - a kínaiak elég olcsón készítenek jó minőségű paneleket. 10-20k szép összeg, Kínából ennek töredékéért kapsz 5-10 darabokat.
(#) tufatofu válasza Lacaboy hozzászólására (») Szept 6, 2022 /
 
Ha mintát közzétennéd, talán lenne jelentkező hamarabb....
(#) bitmixer hozzászólása Szept 8, 2022 /
 
Sziasztok!
Tango Plus 2.11a tervezővel készült pcb-t szeretnék gyártásra előkészíteni.
Mivel ilyet a kínaiak már nem fogadnak, valahogy konvertálnom (és esetleg finomítanom) kellene.
Az általam ismert egyetlen módszer a RIMU-ba való importálás.
Meg is próbáltam, de a korábbi sikeres módszer most nem jött be, mert pl. (lásd a képet) a BOT rétegre tett 1206 SMD padeket tömör padekként rátette a TOP rétegre is.
A többi pad sem mindig olyan, mint eredetileg, de ezzel meg tudok békélni.

Valakinek van tuti javaslata arra nézve, hogy mi lehet a gond, ill. hogy tudnám a konverziót másképp megoldani és gerbert gyártani?
Kösz, üdv!
(#) niedziela válasza bitmixer hozzászólására (») Szept 9, 2022 / 1
 
Ha ráér vasárnap estig, és elküldöd a rajzot akkor konvertálom 98%
(#) bitmixer válasza bitmixer hozzászólására (») Szept 9, 2022 /
 
Válaszolok magamnak
Csak akkor importálódik be jól a Tango PCB file a RIMU-ba, ha ASCII formátumban lett elmentve.
Azóta a rendelés már a JLC-nél van
(#) bitmixer válasza niedziela hozzászólására (») Szept 9, 2022 /
 
Azért köszi!!!
(#) niedziela válasza bitmixer hozzászólására (») Szept 9, 2022 /
 
Én meg pont azt akartam írni, hogy tangonak van gerber kimenete, igy minden variálás nélkül lehet gerbert létrehozni.
(#) kivancsi4 válasza bitmixer hozzászólására (») Szept 14, 2022 /
 
Szeretnék kérni tőled egy Tango Netlist-be exportált fájlt.
Az hogy mi van rajta nem érdekes, lehet pár ellenállás, kondenzátor stb.
Köszönöm előre is.
(#) Marty McFly hozzászólása Szept 18, 2022 /
 
Sziasztok!

Nemrégiben készítettem egy "akváriumot" nyákmaratáshoz. A formatervet Ecopityutól nyúltam és nagyon hatékonynak tűnik így a maratás. A belvilága mindössze 1cm széles de állítva akár 25x29cm es nyák is maratható benne. A hatékonyságát az akvárium mögé helyezett 25W os izzókkal és hőterelő lemezzel növeltem tovább ami azért is hasznos mert átvilágítva jobban látszik hogyan is áll a maratás. További hatékonyságnövelés céljából akvárium levegőztetőt is építettem bele így áramoltatható is a sav. A probléma az hogy sziloplaszttal ragasztottam össze, és a vizet tartja is hetekig viszont a sav pár óra után elkezd szivárogni belőle. Jelenleg Nátrium-perszulfát vizes oldatát használom. Mivel kellene beragasztani belül hogy ne szivárogjon?
A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2022
(#) Bakman válasza Marty McFly hozzászólására (») Szept 18, 2022 /
 
Az első ragasztás után hetekkel az enyém is eresztette a maratószert. Másodszor fehér színű építési ragasztót használtam, az azóta bírja. Tervbe volt, hogy ha az sem jön be, 2K epoxy-val állok neki, de nem volt rá szükség.
(#) Gafly válasza Bakman hozzászólására (») Szept 18, 2022 /
 
Én már lassan mindent FBS-el ragasztok.
(#) soskajoska válasza Marty McFly hozzászólására (») Szept 20, 2022 /
 
Szia!
Beraknád a forrást is, hogy megnézhessem?
Köszi.
(#) Szárnyas válasza soskajoska hozzászólására (») Szept 21, 2022 / 1
 
Ebben a videóban megtalálod: Bővebben: Link
Következő: »»   1365 / 1365
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem