Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Laptop javítás, tuning
 
Témaindító: angelero, idő: Jún 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   268 / 277
(#) stavi hozzászólása Dec 21, 2022 /
 
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni egy ip kamera vezérlő alaplapjának javításához. Escam K-108
Az NVR tökéletesen működik, csak az USB-i nem. SE egér, se bill, se pendrive nem megy róla. Az egér egy pillára felvillan, aztan semmi.
Mértem feszültségeket az usb-n, elég gyanús. Forrasztani tudok, de a hibakeresésben absz kezdő vagyok
Merre induljak el, ha van 5let akkor szívesen fogadom. Talán nincs nagy baja.
Köszönöm a segítséget előre is
üdv Stavi
(#) antiktelefon válasza stavi hozzászólására (») Dec 21, 2022 /
 
Miért laptop javítás?
USB 2 középső lábát dióda módban mérd ki inkább mindkét irányba. 4.77V még elmegy amúgy, persze lehet jele hibának is, de nem biztos.
(#) stavi válasza antiktelefon hozzászólására (») Dec 21, 2022 /
 
köszi,

azért ebbe a topicba tettem, mert ami nvr-es fórumot találtam az inkabb beállitasról, meg telefonos nézegésről szólt.
Külön csak ennek, meg nem akartam nyitni.
Ez meg inkabb elkektronikai hibának tűnik, nem áll olyan messze egy laptop alaptól, gondoltam belefér.
Méricskéltem, egy tök alap manual műszerrel, 2k-s határon.
fekete test-re, és utanna a piros a testre,
így gondoltad a két irányt?
(#) antiktelefon válasza stavi hozzászólására (») Dec 21, 2022 /
 
Elég hasonlóak, nem úgy tűnik, mintha kimérhető hiba lenne. Ha beterheled esetleg az 5V tápot valamivel párszáz mA-re akkor stabilan tartja?
A hozzászólás módosítva: Dec 21, 2022
(#) stavi válasza antiktelefon hozzászólására (») Dec 21, 2022 /
 
Köszi, hogy foglalkozol velem.

ezen a terhelésem elgondolkodom, hogy hogy lehetne.
"szakadásmérővel" megnéztem az usb mögötti kondikat. Jól gondolom, hogy a kondi egyik lábának a testre sípolni kellene? Van néhány aminek mind a két lábán ugyan azt mérem...
Olyat nem találtam aminek mind a két lába a testen lenne...
Erre érdemes menni, vagy homályba vagyok?