Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió beszerelése
 
Témaindító: DEXA, idő: Aug 17, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 24
(#) DEXA hozzászólása Aug 17, 2008 / 1
 
Sziasztok!

Van egy Sony XR-C5080R típusú autós rádiómagnóm.
Nincs véletlenül valakinek egy kapcsolási rajza? Mert Így nem nagyon tudom hogy mit hova dugjak..

Előre is köszönöm a segítséget
(#) Krisz03 válasza DEXA hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Ez talán az. Nem regisztráltam, így nem is töltöttem le... :google:
(#) kornel válasza DEXA hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Kérdésedet ebben a topicban is feltehetted volna.
Ezért kár volt újat nyitnod.
(#) kornel válasza kornel hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Innen ingyen, regisztráció nélkül letöltheted a kezelési útmutatót, ami a bekötést is tartalmazza!Pár nyelven ott van, csak sajna a magyar hiányzik.
(#) DEXA válasza kornel hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Köszönöm!

Mivel még nagyon kezdő vagyok a témában, ezért feltennék még 1 kérdést.

A 8as csatiba kötöm a testet, de hova megy az aksi?
4es (Continuous power supply) vagy 7es (Switched power supply)?

Előre is köszönöm a segítséget, helló
(#) tiggersoft válasza DEXA hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
A 4_es az állandó pozitiv( akksiror biztositékkal)
A 7-es pedig a gyujtáskapcsoló Att. érintkezőjéről Ezt egy kulcs vagy key felirat jelzi
(#) akos70 válasza DEXA hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Continuous = folyamatos, switched = kapcsolt.
Milyen tipusba teszed?
(#) m.joco válasza akos70 hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
A kapcsolt 12V-ra ameddig feszt kapcsolunk, addig lekapcsolva marad a rádió?
Üdv.
(#) tiggersoft válasza m.joco hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Nem pont forditva addig müködik
(#) akos70 válasza m.joco hozzászólására (») Aug 17, 2008 /
 
Nem, pont forditva! Addig BEkapcsolva marad. Lehet állando +12-t is rákötni, akkor csak a ki-bekapcsoloval lehet kapcsolni, a gyujtáskapcsoloval nem.
(#) m.joco hozzászólása Aug 17, 2008 /