Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Váltásjelző

Témaindító: dures, idő: Jún 24, 2007
Lapozás: OK   2 / 2
(#) mathee válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Okt 6, 2010 /

A zsiguli.hu-s tervet mondod ha szerencsém van, mert nem írtam le egyértelműen.
A potitól balra BC212, tőle jobbra BC182?
Ezer köszönet és hála a válaszért, csak annyit hogy még egy választ kérhetek-e hogy jól vettem-e ki amit írtál.

Kösz mégegyszer!
(#) mathee hozzászólása Okt 6, 2010 /

Rendes vagy hogy idő fordítottál rám! Köszönöm a segítséget!
Üdv: mathe
(#) Fagifor hozzászólása Dec 31, 2010 /

Sziasztok.

Nekem ez tetszik. Bővebben: Link

Ehhez lenne szükségem valami jobb leírásra, vannak hiányzó alkatrészek, és sajna (kezdő vagyok) nem tiszta számomra.

Segítségeteket előre is köszi, üdv A.
(#) mathee hozzászólása Feb 20, 2012 /

Hello! Rég volt de megcsináltam a zsiguli.hu-s váltásjelzőt. De valamilyen oknál fogva nem akarja a jót. Összes tranzinsztor BC 182 (NPN). Erősítsen meg valaki ha esetleg erre téved. Szimulátorban sem működik tökéletesen a kapcsolás. (lehet csak én bénázok)
Ha esetleg valaki erre téved és tud nekem mondani valamit segítség képpen azt köszönöm.
(#) erik1193 hozzászólása Máj 1, 2014 /

Hello!

A zsigulis kapcsolást én is megépítettem, de sajnosos az utolsó tranzisztor (az izzó előtt) folyamatosan nyitva van, ha rá van kötve a bemenő jel,ha nem. Illetve a 120 ohmos ellenállás,ugyanezen tranzisztor kollektora előtt, elég jelentős mértékben felforrósodik.
Ennek a megoldásában szeretném a segítségeteket kérni, előre is köszönöm.

Nem tudom hány változat kering a neten, ezért a biztonság kedvéért feltöltöm amit megépítettem.
(#) erik1193 válasza erik1193 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /

Ha valaki meg tudná mondani, hogy a kapcsolás egyáltalán működőképes-e, az is sokat segítene.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
Következő: »»   2 / 2
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu