Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   320 / 323
(#) villanyipi válasza huggybear hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Tükörről pozitív lehúz belecsúsztatod a lehúzott saruba a műszer egyik kábelét, műszer másik kábele hozzá értetve a tükör immáron csupasz sarujához a műszeren áram mérés helyzetben kell legyenek a kábelek és a kapcsoló állás is, majd rákapcsolod a fűtést, a kiírt adatod bediktálod.
Helyes kábel állás fekete dugó balra piros meg a műszeren jobbra a kékbe legyen bedugva!
Tényleg el kellene olvasnod a műszer használati útmutatóját minimum, mert ha rossz dolgot zársz rövidre a végén még a kocsi sem fog többé beindulni !!
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
(#) proli007 válasza villanyipi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Viszont a kocsi hiányát, pótolni fogja az égő városrész feledhetetlen látványa!
(#) villanyipi válasza proli007 hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
No és az a bársonyos orrot simogató illat
(#) Bazzsi válasza szs hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
De az a baj, hogy bekötni sem tudom. Nem tudom, hogy mit hova kell kötni, hogyan kell csinálni, még a testet sem tudom, hogy hová kell hozzáfogatni. Abszolút nem értek hozzá, de csak nem atomfizika ez, szóval, ha valaki elmagyarázná lépésről lépésre, akkor megérteném. Egyébként 2006-os Chevrolet Aveo típusú autóhoz lenne. A másik megoldás a computer, nem kellene semmit kötögetni, azonban nem tudom, hogy ennél az autónál be lehet-e állítani az USA stylet, mint mondjuk a B6-os Passatnál. Tippre azt mondanám, hogy belehet, mert Amerikában ott folyamatosan világít a kis 5 wattos izzó borostyánsárgán, szóval talán meg van benne ez a fajta tulajdonság, csak elő kellene hozni. Csak ezzel meg megint az a problémám, hogy nem értek hozzá, programom sincs.
(#) bbb válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Remélem sejted, hogy ha ezt sikerül megvalósítanod, akkor növekszik a kockázata, hogy az autód addig érvényes műszakiját egy közúti ellenőrzés során, vagy az autó vizsgáztatásakor elveszíted. Ha csak otthonra kell villogni, vagy nem mész ki vele közútra, akkor meg minek...

Ha meg ennyire nem értesz hozzá, akkor keress egy autóvillamosságist, aki megcsinálja neked, mielőtt még felgyújtod az autód.
(#) szs válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
De hát le is írtad, mi a terv. És én is úgy mondtám: nagyjából jól tervezed. Leírtam, melyik a "test", ezenkívül nagy tévesztés nem lehet -maximum egy vezetékfelcserélés. Mit kellene komputerezni?
A Magyarországon futó Transit-ok is borostyánsárgán világító oldalsó helyzetjelzővel, és ugyaabban a testben villogó irányjelzővel futkosnak (én is azzal jártam tizenévig), nem kell eltúlozni. NEM fogom lefilmezni, láthatóak naponta az utcán.
(#) szs válasza bbb hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Muszáj minden második válasznak jogászkodásnak lenni?
Nem jogi fórum ez. Segítséget, műszaki, elektromos segítséget kért.
Ha már jogászkodunk: azt is írtam: amerikánus rendszámmal pontosan hogy a piros villogás a szabályos.

A saját kocsiját pedig mindenki úgy gyújtja fel, ahogy ő szeretné. Nem a mi ügyünk -míg nem biztattuk rá.
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
(#) VIM válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Szia! A foglaltba tegyél egy belevaló izzót és a kivezetések végeit, párosítva érintsd az akkumulátor saruihoz. Rá fogsz jönni, hogy melyik vezeték melyik izzót kapcsolja, mert mindkettő izzószálnak lesz egy közöse amihez kölön-külön lesz egy kapcsolószál a háromból. A közös szál a test lenne. Ha a kocsinak csak kettő szál vezeték van odavíve akkor a foglalatnak fémházasnak kell lennie, mert onnan kapna testet de ha műanyag a foglalat akkor kell a testnek a közös szál amit le kell kötnöd a karosszéria egy közeli test pontjához. Ha még biztosbbra akarsz menni, akkor az izzót a foglattal együtt mérd ki egy szakadás vizsgálóval vagy műszerrel.
(#) Bazzsi válasza VIM hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Közben rátaláltam erre a videóra, ügyesen megoldotta, igaz, ő nem talált megfelelő foglalatot. De még külön csatlakozót is beépített, hogy ki tudja iktatni, ha mondjuk műszakira megy az autó. Most a videón látottakat próbálom értelmezni.

https://m.youtube.com/watch?v=YOlaCS9xQcE
(#) Bazzsi válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Azt mondja, hogy egyáltalán nem nehéz megcsinálni.
(#) Bazzsi válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Talán nekem is egyszerűbb lenne a videóban látható megoldás, mert nem kellene levágni a régi csatlakozómat, hogy az új foglalatot be lehessen kötni. Azt már utána körülményesebb visszacsinálni, vagy nem tudom. Plusz csatlakozó is jó lenne, ha például műszakira megy az autó, ki tudjam iktatni. Majd holnap csinálok képeket, aztán felrakom ide, hogy hogyan is néz ki az én esetemben ez az egész.
(#) szs válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Oké.
Apád fülét tépem itt a szám, ha egy videóból mindent kitűnően tudsz.
Csak akkor azt nem értem: egy fórumon újoncként (kb 2 napja regisztrálva) miért kérdeztél?
Nem mellesleg: miért nyitottál új topikot, miközben autóelektronokás van.

Tulajdonképp úgy csinálod vissza, mint oda. Csak fordítva.
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
(#) Bazzsi válasza szs hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Azért írtam ki a kérdést, mert nem tudom, ezért várom a segítséget. Amit linkeltem videót, azt sem értem teljesen, tehát az alapján sem tudom megcsinálni. Nem akarok én rosszat, nehogy magadra vedd, sőt örülök, hogy valaki válaszol, csak ötletelgetek, hogy hogyan kellene mindezt kivitelezni, mert most még egyáltalán nem állt össze a kép a fejemben.
(#) bbb válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
Nem véletlenül mondtam, hogy vidd el autóvillamosságihoz, ha ez se megy. Az eredeti indexről jövő vezetéket összekötöd azzal a szállal, ami a 21W-os szálhoz megy, a helyzetjelzőét a másikkal, a harmadikat meg testre. Ez baromi egyszerű dolog, ha ennyi is gondot okoz, inkább ne piszkáld!
(#) szs válasza Bazzsi hozzászólására (») Nov 13, 2022 /
 
De elmondtam, hogyan. Csináld meg, maximum vezetékek felcserélése (ha a helyzetjelzővel a 21W világít), semmi baj nem lesz.
Te is hasonlóan gondoltad, tehát már csak neki kell kezdeni

Azt már én sem értem, hogy egy Európában forgalomba helyezett autót miért jó Amerikánusra alakítani -mármint ha közlekedni is kívánsz vele. Az NKH-s ha kiszúrja a magyar rendszámú autón a piros irányjelzőt, az sokba lesz. De továbbra is a te dolgod. Engem nem zavar, a piros indexet is felfogom, néha találkozom vele.
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2022
(#) Bazzsi válasza szs hozzászólására (») Nov 14, 2022 /
 
De ez előre lesz, nem hátra. Tehát elől fog világítani, kvázi mint egy szélességjelző. Úgy, mintha USA modul lenne benne, csak a modult akarom elhagyni. De majd képeket teszek ma fel, hogy pontosan hogyan is futnak a kábelek, mert 2 kábeles az irányjelzőm is, és a helyzetjelzőm is, a végükön pedig csatlakozó van.
(#) Bazzsi válasza szs hozzászólására (») Nov 14, 2022 / 1
 
Úgy döntöttem, hogy elviszem egy villamosmérnökhöz az autót, szokott autókkal is foglalkozni. jobb kezekben lesz, mintha én csinálnám, aztán zárlatot vagy tüzet okoznék.
(#) Gafly válasza szs hozzászólására (») Nov 14, 2022 /
 
Szerintem Te még ezt is megértenéd.
(#) erbe válasza Gafly hozzászólására (») Nov 14, 2022 /
 
1937 Ford Eifel. Bowdenes irányjelző, bowdenes minden kerékre ható fékrendszer. Műszaki vizsgára ezeket át kellett szerelni Trabant hidraulikus fékrendszerre.
Elektronika? Ja, az nem volt benne.
De. Világítás, önindító, megszakítós gyújtás.
(#) Bazzsi hozzászólása Nov 14, 2022 /
 
Be kell szerelni plusz csatlakozót, vagy kapcsolót, amivel az amerikai részt kiiktatja az ember, amikor műszakira megy az autó.
(#) dB_Thunder válasza erbe hozzászólására (») Nov 14, 2022 /
 
Idézet:
„. Műszaki vizsgára ezeket át kellett szerelni Trabant hidraulikus fékrendszerre.”

Aaaaz se lett volna jó!! Mármint tervek és engedélyek nélkül biztos nem!

Gyakorlatilag, ha élesszemű a biztos, akkor én hiába teszek fel a kocsimra nagyfékeket, ráadásul olyat ami még a modellhez is passzol, bukó lesz...
(#) BI-AMP hozzászólása Nov 20, 2022 /
 
Sziasztok! Valaki esetleg tudna segíteni hogyan tudnám ezt a webastot életre kelteni? Szükségem lenne első sorban egy bekötési rajzra amit a neten nem találok sajna.
(#) erbe válasza dB_Thunder hozzászólására (») Nov 20, 2022 /
 
1972, NDK. A vizsgabázis javasolta, aszerint készült.
A hozzászólás módosítva: Nov 20, 2022
(#) Lezli46 hozzászólása Nov 24, 2022 /
 
Sziasztok!

Renault Megane Scanic MK-2ben található elektronikus fütőmotorszabályzóban tönkrement a FET.., tudna valaki egy belevaló. pontos cikkszámut magadni.., lehetőleg olyant, ami a gyakorlatban már "bizonyitott" megbizhatóságot illetően..

Nagyon köszönöm!
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Nov 24, 2022 /
 
Szia! Ezt olvastad? Talán ez helyettesítője.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Nov 26, 2022 /
 
Szia!

Vàrtalak és örúlök!!

Ezt olvastam- ajánlják mint " erősitett" verziót..., IRFP064N. Valakinek élő tapasztalata????

Csak teljesen megbizható jöhet szóba, mivel néhány autón akár fél- egymüszak munka a kicserelés!!!

Üdv Laci
A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2022
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Nov 26, 2022 /
 
Szia!

Vàrtalak és örúlök!!

Ezt olvastam- ajánlják mint " erősitett" verziót..., IRFP064N. Valakinek élő tapasztalata????

Csak teljesen megbizható jöhet szóba, mivel néhány autón akár fél- egymüszak munka a kicserelés!!!

Üdv Laci

"Apró" módósitás- észrevétel az utólagos Mosfet cikkszámhoz..., olyan ismerönek túnt az ajánlottnak olvasott "IRFP064N" cikkszám..., és mit àt az ég : Ez a cikkszámú van a hibás- lecserélt rossz fordulatszabályzó elektronikában...., kommentár nélkül..
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Nov 27, 2022 /
 
Szia! Arra gondoltam, hogy ha ekkora áramértékű félvezetőt is tönkretesz a fűtőmotor és betétje, akkor ott másra is rá kellene nézni. Az is lehet, hogy csatlakozón belüli laza kontaktus vagy a szabályzás vezérlő szálai nem is folyamatosak vagy nincs rajta vezérlőjel.
Nem szeretem a francia kocsikat, túl vannak bonyolítva rajta az egyszerű dolgok is.
(#) Tomi20 válasza VIM hozzászólására (») Nov 27, 2022 /
 
Szia

Itt nem a túlterhelés teszi tönkre szerintem, hanem a hűtés hiánya, eltömődött pollen szűrő, és egyes fokozaton használt ventillátor.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Nov 28, 2022 /
 
Mindegyikteknek sok igazsága lehet.., Van benne ráció.., tyuk- tojás kérdése?? Laza- kontakhibás megmelelegedett pinek? Az eltömödött pollenszürö se javitja a tenyleges hütést..., az emlitett Mosfat elég " combosnak" tünik...

Köszi és údv
Következő: »»   320 / 323
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem