Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Lapozás: OK   175 / 175
(#) Tálképű válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Köszönöm,gyorsba ki is próbáltam,de nem jártam sikerrel.
Kötöttem a két középsőre is, sőt balról mind a 3 ra is,de nem nyekken.
Lehet hogy hibás.
Mi a gyári szerepe ennek a négy csatlakozónak?
A remote szálat tudom,az logokus,de a többi mi a nyavaja?
(#) Inhouse válasza Tálképű hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
A szöveg vége felé helyesbítettem, nem kell 3, csak a középső 2 szálat +12V-ra kötni, persze a főtáp mellett. Igazából én sem értem minek variál ennyit a Pioneer, a világításnak is csak akkor lenne értelme, ha lenne rajta egy LED-es logó...
Az sem logikus, hogy a Tuchel (DIN) dugón meg nincs is meg az összes, a kék Remote mellett...
Regisztrálj fel az Elektrotanya.com oldalra és ott fenn van rajza.
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2019
(#) Uviktor hozzászólása Dec 17, 2019 /
 
Üdv!
Ez egy szép youngtimer erősítő.
Szerintem az árából egy jó szobai erősítőt lehetne venni.
Ehhez én is fiatal vagyok hogy ezta Tuchel összekötő kábelt ismerjem,de én arra gondolok,hogy a világítás vezetéket csak továbbítja a fejegység felé.Gondolhatta a tervezője,hogy a csomagtartóban van hátsó lámpa...
Nekem egy GM-A200-asom van,gyanítom a Tuchel bekötése ugyanaz.
A narancs vezeték a teljesítmény táp,a piros ignition-ra szintén + szükséges,és a remote-ra(Tuchel 6) is.

GM-A120.jpg
    
(#) Uviktor hozzászólása Dec 17, 2019 /
 
Ezen a képen is látszik hogy az illum a csatlakozó felé mutat a nyíl.
(#) Uviktor hozzászólása Dec 17, 2019 /
 
Bocsánat,Tuchel 1 a remote.
(#) Inhouse válasza Uviktor hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Van 1 eltérés a 2 rajz között, a MUTE a GM1000-en nincs rajta.
A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2019
(#) Tálképű válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 21, 2019 / 2
 
Köszönöm a segítségeket,közben sikerült életre kelteni.
Le írom,hogy hogyan,hátha valakinek valamikor segít.
A bemenő jel csatlakozóján 2 pontot össze kellett zárni,és így már megy.
Képen jelöltem.(nem saját kép)
(#) antalbende hozzászólása Sze, 17:36 /
 
Sziasztok, felteszem itt is a kérdésem, hátha tud valaki megoldást.

Tökéletesen működő (28 W-os) készüléket szerettem volna beépíteni autóba, de nem sikerült úgy ahogy elterveztem. A benne lévő trafónak két megcsapolása van, mindkettő 12V 1.8A, ezáltal 3 vezeték csatlakozik az alaplaphoz, a közös fekete és a két kék. A transzformátort kivettem, a két kéket egybe kötöttem, és így próbáltam egyszerűen egy 12V-os (max. 20W teljesítményű) DC-AC adapterrel működtetni, kevés sikerrel. Nem szólalt meg, az egyetlen hang amit kiadott magából, az egy halk búgás volt, a kapcsoló félállásában. Próbáltam 12V-os csavarbehajtó akksijáról is, azzal még ennyit sem produkált. Próbáltam a polaritást felcserélni, úgy sem reagált.

Kérdésem az lenne, hogy mi a szerepe a két egyforma 12V leágazásnak, illetve hogy van-e valamilyen alternatív megoldás egy autó akkumulátoráról való működtetéshez azon kívül, hogy visszaalakítom eredeti állapotába és egy inverterrel működtetem.

Elnézést a laikus gondolkodásmódért, csak gondoltam hasznát veszem valahogyan ennek a magában maradt mélynyomónak.

Előre is köszönöm!
(#) kaqkk válasza antalbende hozzászólására (») Sze, 17:53 /
 
Ez a kérdés ennyi információval kb olyan mintha azt kérdeznéd hány éves a kapitány ?
Legalább egy két képet a panelról feltehetnél és egy tipust írhatnál , itt sem mindenki látnok ...
(#) Gafly válasza kaqkk hozzászólására (») Sze, 18:16 /
 
Hagyjad, pont most regelt be, csak emiatt.
(#) kaqkk válasza Gafly hozzászólására (») Sze, 18:19 /
 
Idézet:
„itt sem mindenki látnok ...”
csak Gafly
(#) blasz válasza antalbende hozzászólására (») Sze, 18:27 /
 
Amit beakartál építeni kettős tápról üzemel,nem megy sima 12 volttal.Azért van a trafón 3 kivezetés.
(#) dB_Thunder válasza antalbende hozzászólására (») Sze, 18:27 /
 
Az a baj, hogy vakon vagy mint Esmeralda!
Emmelett még az "amperhó" se értesz!

Nem véletlen az a dupla kék, mert a legtöbb jószág 2x valamennyi voltot kér...
Ezen okból 1x akármennyivel azt se mondja, hogy kakukk!!
(#) antalbende hozzászólása Sze, 19:44 /
 
Igazatok van, még "amperhó" se értek, szerencsére nem villamosmérnöknek készülök, csupán hobbi Úgy gondoltam, ha mindkét kéken megkapja a 12V-ot, (igaz nem AC, hanem már egyből DC, de reméltem az egyenirányító nem akadályoz majd), akkor működni fog.

Speedlink Gravity 2.1 SL-8231
(#) SzervízMacska válasza antalbende hozzászólására (») Sze, 21:36 /
 
Már írták, hogy szimmetrikus táp kell az erősítődnek, ehhez kevés a gk. 12V-ja. Mert ugye 2x12=24...
Következő: »»   175 / 175
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu