Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Dobozolási technikák, műszerdobozok
 
Témaindító: Istike88, idő: Márc 3, 2007
Lapozás: OK   80 / 80
(#) elektroncso válasza RoliNyh hozzászólására (») Okt 9, 2018 /
 
Én műszakilag nem tartom jó ötletnek a képen látható perforációt. Túlságosan elgyöngíti a dobozt. Szerintem még el is törhet a perforáció vonalában, mint a vécépapír. A 0,7mm-es alu is gyenge. Ha már az alját 1,5mm-esből csinálod akkor a tetőt miért nem? Olcsóbb is lenne, hiszen nem kéne kétfajta lemezt venned. Ráadásul a lézervágó "egy fogásból" meg tudná csinálni.
Magánvéleményként halkan megjegyzem, hogy szerintem a perforáció nagyon rondán mutat a doboz élein.
Az alumíniumot könnyű hajtani, nem kell hozzá tonnás hajlítógép, két 30-as szögvas között egy átlagos satubon megoldható. Persze az anyagvastagságtól függően a rádiuszra oda kell figyelni.
Én mondjuk acéllemezből csinálnám, mert azt könnyebb festeni.
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2018
(#) pucuka válasza elektroncso hozzászólására (») Okt 9, 2018 / 5
 
Izraelben repülőgépet építenek, azonban mindíg letörik a szárnya. Bármit próbálnak, akkor is. Végül is Khón bácsihoz fordulnak tanácsért. Azt mondta erre az öreg, hogy apró lyukakat fúrjanak sorba a szárny tövébe. Dehát Khón bácsi, akkor még hamarabb le fog törni. Nem úgy van az gyerekeim, ifjúkoromban Budapesten éltem, és ott a WC papír sohasem ott szakadt el, ahol a perforáció volt.
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2018
(#) kameleon2 válasza RoliNyh hozzászólására (») Okt 10, 2018 /
 
Ez elég egyszerű teríték. Ha megvan az anyag, a perforációk nélkül is megcsinálható simán. De múszerdoboznak a dupla U szokott a legegyszerűbb lenni. Távtartókat, rögzítőket, lábakat én már egyszerűbben megoldom a 3D nyomtatóval. Az még nem drága technológia, de nem ördögtől való kínai műanyag távtartó készleteket vagy sarok és végelemeket sem venni 2-300Ft-ért. Abban aztán van minden. Ugyanígy le is hajlítható aumíniumból. A Dupla Unál nekem az jött be, ha az alját vastagabb, a tetejét vékonyabb anyagból csináltam, mert a vastagabba lehetett menetet is fúrni. Stabilabb is volt a doboz

uu.png
    
(#) RoliNyh válasza kameleon2 hozzászólására (») Okt 10, 2018 /
 
Az én tervem is tulajdonképpen ugyan ez a doboz, a perforációt csak azért tenném rá, hogy ne kelljen hozzá szerszám a hajlításhoz, mert úgy kézzel meg lehet hajtogatni, legfeljebb egy satu, amivel a kis füleket befogja az ember, hogy azt is le tudja hajtani...
(#) Zoli_bácsi válasza RoliNyh hozzászólására (») Okt 10, 2018 / 1
 
Ne tedd bele a perforációkat. Ahogy korábban is íródott, nagyon elcsúnyítja a végeredményt. A doboz tetejét, ami 0.7-es lemezből készül, nagyon könnyű lesz hajtani. Nézd meg a cikkeket amit írtam dobozolás technikával kapcsolatban.
(#) kameleon2 válasza RoliNyh hozzászólására (») Okt 10, 2018 /
 
A lézer is szerszám. Nem is olcsó. Annyiért szerintem egy műhelyben is lehajlítják neked profin. Van itt a fórumon is olyan társunk, aki dobozokat hajtogat. Én Két darab acél L vassal megcsináltam, ami nekem kellett, meg egy tetőléccel plusz egy békebeli satuval.
A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2018
(#) _BiG_ válasza pucuka hozzászólására (») Okt 10, 2018 /
 
Ez az este valóban megtörtént, de Amerikában. Repülő, szárny reped, fejvakarás. Feladta a cég körkérdésnek, hogy miként lehetne megerősíteni tömegnövekedés nélkül. És az egyik munkás javasolta a perforálást... Bevált. Ha jól emlékszem, az egyik Aranysasban olvastam.
Következő: »»   80 / 80
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu