Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fenton av 440 erősítő
Lapozás: OK   1 / 2
(#) Kupakos hozzászólása Jún 6, 2023 /
 
Tudom valahogy növelni a teljesítményét plussz erősítővel esetleg ugy hogy mégis a fenton vezéreljen mindent hídba kötni stb barmi?
(#) Kupakos hozzászólása Jún 6, 2023 /
 
Ez egy gagyi karaoke erősítő. annak is gyenge cucc rá jöttem laikus vagyok . De mégis valami megoldás hogy meg maradjon ne keljen lecseréljem.
(#) dB_Thunder válasza Kupakos hozzászólására (») Jún 7, 2023 /
 
Vásárlástól való elállás, eladás.
Tájékozódás, esetleg tanulás, és normális vásárlása, nem kell megijedni a használt cuccoktól se!!
(#) uniman válasza Kupakos hozzászólására (») Jún 7, 2023 /
 
A "gyenge" mégi mit jelent? A belsejét ha megmutatnád...milyen végfok (IC) ketyeg benne (230V/0,4A táplálás mellett 2x200W-ot "csinál" !? :eek
Mellesleg a gyártónak 500 oldalas katalógusa van... hivatalos magyarországi márkaképviselete is van.
(#) Dióda válasza Kupakos hozzászólására (») Jún 7, 2023 / 1
 
Érdekes jószágod van. 240v-on 0,2amper áramfelvétel a maximum a hálózatból. Ráadásul azt írja rajta hogy 100-240voltról is megy gyanús hogy kapcsolóüzemű a tápja. Bár a doboz kiépítéséből én maximum egy tda2005-ös erősítő ic-t gondolnék hogy benne leledzik.
(#) Kupakos hozzászólása Jún 7, 2023 /
 
Remélem lát-tok is valamit
(#) Kupakos hozzászólása Jún 7, 2023 /
 
Itt is eggy kep
(#) Kupakos hozzászólása Jún 7, 2023 /
 
Ez lenne az erősítő modul ?!
(#) Kupakos hozzászólása Jún 7, 2023 /
 
Azt amit modulnak gondolok nagyobbra tudom cserélni?
(#) Kupakos hozzászólása Jún 7, 2023 /
 
Vagy mit javasoltok? Mit tegyek? Kukazni nem fogom
(#) Kupakos hozzászólása Jún 7, 2023 /
 
Ez az előlap
(#) uniman válasza Kupakos hozzászólására (») Jún 7, 2023 /
 
Olvashatatlan a két smd IC felirata...tipp?:
A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2023
(#) dB_Thunder válasza Kupakos hozzászólására (») Jún 7, 2023 /
 
Idézet:
„Mit tegyek? Kukazni nem fogom”