Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fűnyíró túlmelegedési probléma
 
Témaindító: Szebence, idő: Máj 2, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 4
(#) zsoltee0001 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
akkor ez nem az a tipus.
de még mindig az a véleményem, hogy a karburátornál kell a hibát keresni, nincs véletlen nagyon nagy üzemanyag fogyasztása?
nem lehet, hogy a tűszelep nem zár rendesen és elárasztja az egészet benzinnel?
jó volna 1 fénykép a porlasztóról
Ha új a fűnyíró akkor meg garancia
(#) Ricsi89 válasza nagysusu hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
De ha a gyertya fekete akkor lehet nagy hőértékű is a gyertya. Mivel nem tud felmelegedni és kormozódik.
(#) zsoltee0001 hozzászólása Máj 3, 2008 /
 
ez egyáltalán 4 ütemű?????
(#) zoly15 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Idézet:
„Valaki írta, egy hsz-be,hogy a gyűrűk a hőtágulástól megfogják.”

Ezt én írtam és ez saját tapasztalat... gondolj már bele teljesen új gyűtű van benne és a hanger fala és a gyűrű között léehet szorulás és ha megmelegszik nagyon a gyűrű akkor kitágul és megfogja az egészet...
Ha meg már nagyon idős a gép n
-> nagyon ki van kopva a gyűrű >> felfolyik az olaj = füstöl mint az állat + még elmegy a nyomaték...
Érted már?
(#) zoly15 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
majd nézd meg a gyertyádon hogy hány fokos vagy a sorozatszámról megkereshető...
(#) zsoltee0001 válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Én nem ezt vontam kétségbe, hogy megfogja... de utánna nem is indul el többet.
így értettem
(#) zoly15 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
mi után nem indul el többet?
Arra gondolsz hogy ha kitágul? Ha lehűli X fok alá összehúzódik annyira hogy el tud indulni...
(#) nagysusu hozzászólása Máj 3, 2008 /
 
Azért a megszorulás és a leállás között van külömbség!

Ha megszorulna akkor biztos irta volna hogy a behuzot meg sem tudja mozditani.
(#) zoly15 válasza nagysusu hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
a beszorulást nem úgy kell érteni hogy ki nem lehet onnan robbantani...
Hanem úgy, hogy nehezebben jár -> leesik a fordulat-> kiesik a motor az ütemből és végül leáll, érthető?
(#) nagysusu hozzászólása Máj 3, 2008 /
 
Az a baj hogy nagyon sok itt a hozzá nem értö okostojás.

Egy motornak 2 dolog kell: üzemanyag, és esetünkben szikra.

Feltételezve hogy az üa. megfelelö és folyamatos, kompresszio van, leállás esetén csak annyit kell tenni amikor nem indul, a pipába egy másik 100%-os gyertyát kell tenni és a szikrát ellenörizni. Ha ilyenkor van, akkor a benne levö gyertyával is ellenörizni kell.
(#) nagysusu válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Láttál te már megszorult motort?
(#) zoly15 válasza nagysusu hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
táttam...
Nem is olyan rég kb a mult héten vagy előtte,az áldozat egy DUKATTI kapa volt kb 30 éves és ujragyűrűztük + még miegymás szegényke először alig bírt menni de folyamatosan javult a helyzet...
(#) brato válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
A motor nem tud kiesni az ütemből mert tisztán mechanikus a vezérlése. Meg kellene nézni, hogy egyáltalán van szikrája? A gyújtás el szokott szállni néha ha felmelegszik és lehűlés után helyrejön.
(#) zoly15 válasza brato hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
ez tény
(#) zsoltee0001 válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Én eddig úgy tudtam, ha egy motor túlmelegszik, besül a dugattyú, az a nagy suródás miatt gyakorlatilag összehegged a dugattyú a henger felável, azt kalapáccsal nem lehet szétverni utánna.

te akkor ezek szerint úgy érted, hogy egy bejáratós motornál, mint ez esetben, túlmelegedéskor nem történik meg a besülés, hanem csak lefékeződik? és utánna kihűlés után megint pöccre lehet indítani?
kitudja, lehetnek még csodák.
De tételezzük fel, hogy nem ég össze hanem csak megfogja a surlódás a dugattyút. annak azért csak lenne valami rendellenes hangja?
a topic indítónak csakföltűnt volna.
(#) zoly15 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
A bejáratós motoroknál ez így rendben is van nekünk is van hasonló fűnyírónk csak 3.7 LE-s be lett járatva és akár egész nep is elmenne csak kaja kell neki...
(#) nagysusu válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Az nem megszorult hanem szarrá kopott. A kopott motor elsö jele a melegen nehezen indulás és a gyengeség. Persze füstjelekkel társitva.
(#) zsoltee0001 válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
túl sok itt a kérdés:
- még mindig nem tudom 2 vagy 4 ütemű?
- milyen elven működik a motor leállítása (rövidre zárás??)
- hogy nézki a porlasztó?
hogy történik a leállás? hirtelen? vagy vagy folyamatosan gyengül és úgy áll le?
(#) zoly15 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
szerintem 4 ütemű
Ha jól tudom a motor úgy áll le hogy elzárja neki a gázt a karbilátornál legalábbis nekűnk úgy megy de ezt nem tudom hogy milyen fajta tervetzésű...
(#) nagysusu válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Azért kiványcsi lennék egy fix fordulatu motort hogyan tudsz bejáratni? Lejebb veszed a fordulatot? Ezek a motorok üzemi fordulata kb 1500-2000ford/perc ez a teljes fordulatnak kb csak az 1/3-a. Egy fix motort nem kell bejáratni hiszen a teljes fordulatás soha sem fogja elérni.

A bejáratás ezeknél annyit jelent hogy egy bizonyos üzemoráig több kenöolajat kell a benzinbe keverni ha 2ütemü.
(#) Szebence válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Tehát:

4 ütemű
Leállítás: elengedem a gáz kart, nem kap benzint, leáll.
másik kettőre most nem tudok válaszolni, amikor magától állt le nem hallottam sajnos.

3,7KW max és 3000rpm/min
(#) Sergei válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
elsökörben cserélj gyertyát ha igyse müködik akkor vigyétek vissza és némi ráfizetéssel vegyetek egy másik márkáju gépet.
szerintem ennél jobbat nem lehet csinálni.
az már régen rossz ha egy 0 km-es gépet szervizelni kell.

üdv sergei
(#) Szebence válasza Sergei hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Jövő héten veszek / vesz faterom bele gyertyát attól függ, hogyan fog alakulni a hét, ki jár arrafelé Ha akkor sem lesz jó, akkor tényleg visszük vissza...


ui.: Azért rá már nem szeretnénk fizetni mert 53 000Ft volt
(#) Sergei válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
ahhoz az 53000 hez tennél még 33000-et és kapnál érte egy örökéletü gépet.(ez csak az én véleményem)
remélem tényleg csak gyertya gondja lesz
(#) Thomas10100 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Helló!

Szerintem egyszerübb lenne elvinni szakemberhez, és nem egy elektronikai fórumra írkálni, és találgatni 6 oldalon keresztül hogy mi lehet a baja


u.i.: Ilyenkor hol vannak a moderátorok? Az informatikai jellegű témákat egyből bezárják, ezt miért hagyjátok akkor?
(#) Sergei válasza Thomas10100 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
üdv

szerintem azért nem zárták be mert van a dologban némi elektromosság
(#) Thomas10100 válasza Sergei hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Jah a gyújtás, de más nem.
(#) Sergei válasza Thomas10100 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
ezekszerint akkor mégis csak van benne
(#) bandikala hozzászólása Máj 6, 2008 /
 
Vedd ki a gyertyát és próbáld meg beindítani közben pedig figyeld a dugattyút!!Nem törtek leróla a hűtőbordák??
(#) bandikala hozzászólása Máj 6, 2008 /
 
szikra van?
Következő: »»   3 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem