Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fűnyíró túlmelegedési probléma
 
Témaindító: Szebence, idő: Máj 2, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 4
(#) Szebence válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Ma nem voltam itthon, édesanyám vágta a füvet , közben hazaértem és mondta, hogy kb 10 perce állt le, megnéztem, be akartam indítani de nem ment Akkor jutott eszembe, hogy a multkor már mondta faterom, hogy sajnos ilyen

Tehát leállás után nem tudtam újra beindítani

Nem, sajnos nincs eszközöm amivel meg tudnám mérni a hőmérsékletet de még ismerőseimnek sincs
(#) zoly15 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Idézet:
„Tehát leállás után nem tudtam újra beindítani”

Ez eggyértelműen a szorulás jele...
Be kell járatni és akár elmegy egész nap is.. :yes:
(#) Szebence válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Tehát akkor nincs veszve még semmi?
Szerintem 10 alkalomnál többször nem volt vágva a géppel a kert. Akkor ha holnap a betonra kiteszem és egy tanknyi bengát elfüstölök vele, esetleg holnapután is, utána már jobb lesz?
(#) zoly15 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
igen jobb lessz csak szigoróan ALAPJÁRATON hajtsd...
és ha megáll HADJ neki békén kb 1 órán aát utána megintcsak röff...
És ha bejáratódott ajánlott kicserélnni az olajat benne...

üdv!
(#) Ricsi89 válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Én nem hagynám addig járni amíg leáll. Egy félóránként 15-20 perc pihi elég neki.
(#) Szebence válasza zoly15 hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Igen, az eladó mondta, hogy 6 óra üzemeltetés után cseréljük le az olajat...
Mármint az első alkalomtól számítót 6 óra után, nem 6 óránként

Bocsi, de ezeket az infókat nagyon nehezen tudtam kiszedni ottlévő családtagjaimból... Csak arra válaszoltak amire rákérdeztem

Hát az is igaz, hogy nem használ neki ha addig járatom amíg leáll, mert akkor azt jelenti, hogy szorul ===> fém a fémmel súrlódik, ami nem épp egészséges dolog.
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
nyugi nem lessz baja ha nem bíra úgyis megáll ,mert megfogja a gyűrű (tapasztalat) apámmal már nem egy motoroskapát javítottunk és még robbanómotoros cuccokat...
Az utolsó falat egy DUKATTI kapa volt kb 30 éves és elég jól megy
De szivatott is rendesen...
(#) Szebence hozzászólása Máj 2, 2008 /
 
Köszönöm mindnekinek a hozzászólásokat!

Ha a probléma továbbra is fennáll, az elköv hét után, akkor megint írni fogok... (remélem nem lesz rá szükség)
(#) Sergei válasza Szebence hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Szia.

én csak annyit kérdeznék hogy miért pont ezt a márkáju gépet vettétek meg?

üdv Sergei
(#) proba válasza Szebence hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Vidd vissza gariba ,Én még olyan benzinmotort nem láttam ,nem is akarok látni a háznál ami túlmelegszik.
Biztosan tovább fogja bírni egy évnél de lehet csak egy nappal.
(#) Szebence válasza Sergei hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Faterom vásárolta, én nem voltam ott, szerintem nem márkára ment, amúgy én nem vagyok otthon bene, hogy ilyen gépek között melyik mennyire márkás, mennyire jó, melyiknek mi a tipikus hibái, stb...
Rossz választás volt, vagy miért kérded?
(#) Szebence válasza proba hozzászólására (») Máj 2, 2008 /
 
Ha bejáratás után is merülnek fel problémák, természetesen vissza fogjuk vinni...
(#) Sergei válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
kb 15 km-re tölünk gyártják illetve rakják össze ezt a márkáju gépet.kb 1 km-re tölünk tesztelik ezeket a gépeket. kb 200 méterre lakik haverom aki a fennt emlitett gyárba melozik s teszteli a gépeket kissebb nagyobb sikerrel.
ha engem kérdezel akkor rossz választás volt.
ne érts félre nem fényezem magam meg nem tartom magamat profinak meg nagy arcnak.de.1 évvel ezelött elhatároztam hogy maszekba füvet fogok nyirni.elmentem kb 5 boltba ahol fünyirokat árultak.ha jol emlékszem akkor vissza mentem az 1-es számu boltba és megvettem a gépet.nem volt olcso 100000 huf ba került.(ez cirka 2x annyiba került minta tiétek)
én ezzel a géppel 1 év alatt 90000 m2 nyi füvet lenyirtam ugy hogy a gépet nem járattam be az olajat 10 oránként cserélem. hogy lehessen mihez viszonyitani reggel 8-tol délután 16-ig 3200 m2 füvet lenyirok vele ugy hogy csak tankolni állok meg illetve mig megeszek 3 szendvicset.
és elmondhatom hogy nem bántam meg hogy kiadtam ennyi pénzt érte.
ezzel csak azt akartam mondani hogy vásárlás elött körbe kell nézni illetve pár embert meg kell kérdezni hátha van nekik pici tapasztalatuk illetve infojuk a dologrol.

üdv sergei
(#) Szebence válasza Sergei hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
jó-jó, én is csak figyeltem mikor beállítottak az új géppel... ha én veszek valamit akkor teljes előtte több héttel már gyűjtöm az információt, hogy melyik lenne a legtökéletesebb eszköz (bármit is veszek)
(#) szamóca válasza Sergei hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Sajna igazad van !
Én is vettem 3 éve 1600w-os elektromost belőle, és a 3. nyírásnál elromlott a kapcsolója .
Úgyhogy az átalakításán gondolkodok.
(#) nagysusu válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Az nem igaz hogy tulmelegszik. Gondolod a gyárban nem tudnak egy rendes hütést megtervezni?

Egyszerüen tegyél bele olyan gyujtogyertyát ami höértékben belevalo, és meglátod egész nap menni fog.

Ferenc
(#) kovi84 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Elsőként egy olyat kérdeznék,bár gondolom ezt te is jól tudod,szóval hogy ezekben a benzines fűnyírókban nincs olaj csak valami lötty ami meggátolja a rozsdásodást a motor belsejében!Szóval mindenképpen legyen az leengedve és a megfelelő olaj mennyiség beletöltve!Ha ez megvolt nem szóltam!A másik meg hogy nekem is volt ilyen problémám egy benzines fűnyíróval!Nekem az okozta a problémát hogy ugyebár va a fék rajta és azt amikor elengeded lefogja a motort és megáll!De hogy ez minés könnyebben menjen ilyenkor elveszi a gyujtást is!Egy kis kar letesteli a szikrát!Na most ez nálam működés közben is megcsinálta ezt!Egy kicsit görbítettem rajta!Hogy biztosan csak akkor testeljen ha elengedem a féket!Azóta nem volt vele gond!Bár nálam pár percet kellett csak hülnie!Egyébként ír ilyet a használati utasítás hogy megállhat ha túlmelegszik?
(#) Szebence válasza nagysusu hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Lassan beizzítok, csak még várok egy kicsit, amíg mindneki felébred

Nagyon hátra nem akarom vinni és ott beindítani, még egy egyik "jó" szomszédunk meglovasítaná
Meg azért teljes felügyeet alatt sem akarom hagyni
Egy, max két óra múlva beizzítom
(#) Szebence válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
18 percet ment most alapjáraton ezután leállt, mondom 20 perc, fél óra után leállítom 1 óra pihenőre, de így nem jött össze.
Most akkor várok 1 órát aztán 10-15 percre megint beindítom. Ma egész nap ezt fogom játszani vele úgy érzem.

Így utólag most, hogy kezeim alatt van a gép biztos, hogy nem melegszik túl, 10 perc üzemeltetés után megnéztem elég jól szívja a levegőt, kizárt hogy melege legyen hűtési okok miatt.
(#) atya28 hozzászólása Máj 3, 2008 /
 
A benzines gépekben nincs hőkioldó. Ha garanciális a gép vidd szakszervízbe és mond el a gondot. Szerintem a mágneses gyujtótrafód belül kontaktos és ahogy kihül a belseje ujra lehet használni. Sajnos ez saját tapasztalat MPM-50 Dukattin, de csere után jól működik. Üdv
(#) zsoltee0001 hozzászólása Máj 3, 2008 /
 
Hali
most olvastam bele a témába...egy benzines fűnyírónak (aminek egyébként még mindig nem lehet tudni a tipusát, csak azt, hogy 5 lóerős) hogy kapcsolódik egy elektronikai fórumhoz??????

Ha melegen leáll egy idő után akkor belenéznék abba a karburátorba,2 pillangószelepnek kell lennie, az egyik a gázadásé, a másik a szívatóé, szerintem ezzel van a gond, ha jól emlékszem mikor csumagázt adunk neki akkor kell kapcsolnia a szívatónak, ezért nem járatjuk csumagázon ha már meleg.
Üdv
(#) nagysusu válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Vegyél már bele egy qva gyertyát!
(#) Szebence válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Azért kapcsolódik az elektronikai fórumhoz, mert azt hittem, hogy valami elektronikai kütyü van benne ami lekapcsolja a motort ha túlmelegszik. De, a típust már leírtam, sőt valaki keresett róla neten képet is a típus alapján: Ez lenne az annyi külömbséggel, hogy a motor feletti burkolat az máshogy néz ki


Gyertyával kapcsoaltos... Tegnap este 10 körül merült fel, hogy esetleg új gyertya... hát pont tegnap este 10-kor nem tudtam sehova se menni gyertyáért, de még most sem fogok tudni mert csak pár településsel arrébb van bolt, üzlet ahol tudnék kapni, nemsoká megvendégek jönnek.
(#) Ricsi89 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Nem kell abba mindenképpen új gyertya. Vedd ki és nézd meg hogy néz ki. Ha fekete, akkor lehet kell bele, de ha világosbarna akkor a gyertya jó. Meg amúgy is gyári gyertya van benne, gondolom. A gyárban meg csak olyat raknak bele amilyen belevaló.
(#) zsoltee0001 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
A képet azt láttam, de sehol nem hangzott el, hogy ez most Briggs & Stratton Bővebben: Link
vagy annak egy koppincsa lehet, na mindegy.
ha melegen leáll az csakis azért lehet mert a szívató működésbe lép, ilyenkor baromisok benzint kap, gyakorlatilag lezabál.
Valaki írta, egy hsz-be,hogy a gyűrűk a hőtágulástól megfogják.
Namost ha ez így lenne akkor a motor mehetne a kukáb.
Egyébként a hengert aluminiumból csinálják, direkt azért,hogy bizonyos munkaóra után lehessen kidobni.
Régebben volt aki ráállt, és megperselyeztette ezeket a motorokat... volt rá igény
(#) Szebence válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Igen, én is így gondolom, hogy akkor már normálisan megcsinálják... Nah már nem leszek csak este, max 1-1 percre idenézek, de rokonság miatt ez sem biztos. További szép napot midnenkinek.
(#) Szebence válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Még gyorsan annyit, hogy a szívató az itt olyan, hogy megnyomok egy gumi gombot 3-4X és ahogy megnyomom visszarúgja magát és ekkor a vákum betölti a benzint ezt csak indítás előtt kell, szerintem ez nem lehetséges, hogy ez okozzon gondot.
(#) nagysusu válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Ha fekete akkor sok az üzemanyag, ha barna akkor ideális, ha vill.szürke akkor kevés az üzemanyag.

Ennek semmi köze a gyertya állapotához. Viszont a höértéknek van köze a leálláshoz.

A gyárban megy sz@arnak rá hogy milyen a gyertya, a lehetö legolcsobb, és ezzel a legrosszabb gyertyát teszik bele.

Nehogy valaki azt gondolja hogy ezek komoly gépek. Minöségileg egyenlö egy gazdaságos 1500ft-os flex-el.
(#) zoly15 válasza atya28 hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Hello!
Idézet:
„Sajnos ez saját tapasztalat MPM-50 Dukattin, de csere után jól működik.”

Egy javított dukattiban nekünk is ez a gond de pihen 0.5-1 percet és megy mekint... aszóval ott nem ez a hiba mert ott nem tudják utána beindítani... :yes:
(#) Ricsi89 válasza Szebence hozzászólására (») Máj 3, 2008 /
 
Ez a motor pofon egyszerű. Ugyanilyen motor ment nekünk a rotáción 15 évig. Csak ennek a kistestvére volt 3,5Le-vel.És tényleg csak egy kis benzint kell bespriccelni indítás előtt a karbiba és beindul. Nincs semmi szivató. A karbi is csak annyi hogy egy fúvóka a fojtószelep előtt és ennyi. Semmi extra nincs benne. Viszont a leállító vezetéket azt megnézném. Nehogy véletlenül az testeljen le valahol.
Következő: »»   2 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem