Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Futópad
 
Témaindító: duCiel, idő: Aug 13, 2010
Lapozás: OK   29 / 29
(#) Chipmunk1960 hozzászólása Ápr 11, 2021 / 1
 
Itt van az MC2100ELS 18W model kapcsolási rajza.
(#) szava2002 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Hé, 14:31 /
 
Szia! Sikerült valamit kiokoskodni?
Köszönom!
(#) Chipmunk1960 válasza szava2002 hozzászólására (») Kedd, 10:24 /
 
Szia, Tegnap kezdtem neki, ami eddig ment az is dobja a E02 hibát. Egy teljesen halott egyből hiányzik az IC3, az bekapcskor E03 at ír,Mivel nincs error listám, csak találgatok, /Ha neked van, átküldhetnéd/ az sebesség jel probléma lesz, mivel ez a 93Cxx EEprom tárolja, hogy 2, vagy 3 vezetékes seb jeladóval kell számolnia a µc- nek. Valaki, már próbálta javítani, de másik eeprom-mal sem lett jó, viszont legalább a lámpát felgyújtja a kimeneten. A három kis tápszűrő kondi alatt, az R53 felett van egy kis piros led, az jelzi a 15V meglétét, amit sajna szintén szoftverből kapcsolgat. A rossz kártyán egy pislant egyet, mikor a relének be kellene húzni s ráadni a HV-t az IGBT-re. A jó kártyán nem csinálja ezt. A µc-k szerencsére foglalatban vannak így le etudtam tesztelni, azok jók, így a panelon van még hiba. Folytatom még, csak bejött közben csomó más munka.
(#) szava2002 hozzászólása Sze, 10:32 /
 
Szia! Hibalista a gépkönyvből. At általad használt univerzális vezérlő jó volna ebben az esetben?
(#) Chipmunk1960 válasza szava2002 hozzászólására (») Sze, 13:36 /
 
Szia, A tied melyik hibát adja? Szerintem, E7=safeti key, E1=kommunikációs hiba, E2=DC kimenet hiba /IGBT, vagy a vezérlő relé nem húz meg. bekapcsoláskor, az önteszthez egy pillanatra be kell húznia a főrelének, egy kattanás hallatszik, valamint ha a pad felső incline állásba maradt, pld áramszünet miatt alapállapotba teszi./ E3= sebesség jeladó, vagy eltérés.
(#) szava2002 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Sze, 15:34 /
 
E2, IGBT csere után is.
(#) Chipmunk1960 válasza szava2002 hozzászólására (») Sze, 19:30 /
 
Q1 diódának jó mind a 2 fele? R13? A relé meghúz a visszaszámolás végén?
(#) szava2002 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Csü, 9:27 /
 
A relé meghúz, a felsorolt elemek jónak tűnnek.
(#) Chipmunk1960 válasza szava2002 hozzászólására (») Csü, 9:52 /
 
Terhelést raktál rá? Legalább egy villanyégőt, mert azt is figyeli. Most néztem, nélküle néha E5, máskor E2 hibát ad. Az IC 15. lábán mennek ki a PWM impulzusok, azt kellene megnézni.
(#) szava2002 hozzászólása Csü, 10:02 /
 
Terhelés volt rajta, az IC lábához elég egy mérőműszer?
(#) Chipmunk1960 válasza szava2002 hozzászólására (») Pé, 11:57 /
 
Jobb lenne szkóp, vagy analóg, mert nagyon rövid ideig van kint az inpulzus, nem biztos, hogy a DMM le tudja követni, de egy próbát megér. Ha a táp felált, alapból H szinten van, a -nagatív L inpulzusok jönnének.
(#) szava2002 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Pé, 19:19 /
 
Szia! Eszköz és szakértelem hiányában ennyi volt. Még egyszer kérdezem, hogy a javasolt univerzális vezérlő jó volna ide? Köszönöm.
(#) KoreOne hozzászólása Pé, 22:53 /
 
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Van egy reebok one gt60as futópadunk, de sajnos mostanában akad a szalag amint megkapja a terhelést. Elég zavaró hogy nem tartja a sebességet. A szönyeg rendben, és a lubrikálás is mindig megvolt. Kb 2 éve vettük angliában, és 2 hét után ugyan ez a probléma jött elő. Akkor garanciálisan dobtak bele egy új motort, és eddig hasított is. Egyébként kommutátoros motor van benne, szóval nem igazán értem hogy a szénkefén kívül mi mehet tönkre úgy hogy csak a terheléstől cseszekedik. Az előző motort nálunk hagyta a szerelő, szóval lenne cseredarab a felújításra persze csak ha érdemes vele foglalkozni. Előre is köszönöm a válaszokat
(#) Chipmunk1960 válasza KoreOne hozzászólására (») Szo, 13:22 /
 
Szia, A motorok általában a hőterheléstől mennek tönkre. Lent van a földön, minden porsz össueszív, s lerakódik benne, egy idő után csökken a hűtése, s megégnek a tekercsek. Ha leveszed
aszénkefe fedelet, benézve látszanak a tekercsek, s a kommutátor, ha azokon elszíneződés, égés nyoma van, menthetetlen. Habár valaki írta itt a blogon, hogy sekerült neki megtekercseltetni, s jó lett. Ezért szoktam javasolni a fél-1 éves karbanatartást, porszívózást. Most 7 ilyen cserélt motort hoztam, abból 2-3 lesz javítható, azokban csak a tekercsvég olvadt le a kommutátorról.
Kössél rá egy autóakksit, vagy 12V-os tápot, s mérj áramot.
(#) Chipmunk1960 válasza szava2002 hozzászólására (») Szo, 13:31 /
 
Én ezt az univerzális motorcontrollert vettem, tökéletesen működik seb jeladó nélkül is. Nem foglakoztam vele, hogy visszafejtsem a TWI parancsokat, kódokat, olyan mint a TV távszabályozó, nem megy mindegyik, mindegyikkel. Pld Reebok GT60, nem megy a GT70-el sem.
(#) KoreOne válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Szo, 18:43 /
 
Köszi a választ! Esetleg tudnál nekem ajánlani egy megbízható tekercselőt? Előre is köszönöm
(#) Chipmunk1960 válasza KoreOne hozzászólására (») 9:38 /
 
Szia, Én Ír-ben élek, de olvass vissza, valaki írta, hogy talált. Ha privátban megkérdezed, szerintem segít. Itt kérdeztem, egy sima kalickás motort, ami sokkal egyszerűbb, drágábban tekernek, mint egy új. Itt is összegyült már 8-10 leégett forgórész, ami megy a recycling -be... Kínából nagyon megemelkedett a postaköltség, Júniustól + Áfa is lesz még rá.
Következő: »»   29 / 29
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem