Fórum témák
» Több friss téma |
A pufferkondit ne eröltesd, lehet úgy megemeli a feszültséget, hogy a ledsor a halogén égőt követi repülő módban. ( max ha van rajta fokozatkapcsoló, akkor a legkisebben.) A sima kisebb áramos töltők üresen nem nagyon mutatnak 14V -15V ot, inkább csak 12V, vagy az alattit. A kondenzátortól/akkutól viszont megtáltosodnak.
Ha már kibontottad, akkor lehetne fényképezni a két végét, meg közelről alul/felül, mert nekem valami gyanús...
Vagy elhozod egyszer, szakértésre.
Közben kiderült, téves az info, mert 24 V-os (nincs rajta sehol), és volt (van!) hozzá elektronika. Folytatás legközelebb. Az 150 LED-en (két sínen) kívül nincs benne semmi.
A hozzászólás módosítva: Aug 9, 2020
Azért merészeltem ajánlani a pufferkondenzátorozást, mert jártam így, hogy a mutatós műszer szépen mutatta a 12 V-ot, az épített akkuőr meg semmit. (Az alkalmazott konstrukció hasonló volt, trafó, szelén híd, orosz műszer). Pufferkondival meg helyreállt minden. De ahogy olvasom itt is hasonló lett volna a végső megoldás: kevés volt a müködtető feszültség.
Gyanitottam én, hogy valami nem kerek a történtedben.
De majd ha eljut ide cucc, akkor meg lesz szakértve… A hozzászólás módosítva: Aug 9, 2020
Igen. Valószínű, hogy kevés volt a 12 V-os reflektorizzónak is a feszültség, azért akart szinte szétdurranni, úgy világított.
Szerintem egy izzó fényereje nem hiteles műszer, de persze minden lehetséges. Számomra megmosolyogtató a szét akart durranni fogalom is, jelen esetben szűretlen, "hullámos" egyenfeszültség esetén az izzószál hőtehetetlensége is becsaphat fényerő szempontból. Az, hogy az eszköz 12 V-osnak volt dedikálva és ezen a szálon próbáltam segíteni, nem lényeges.
Egy autó rendszerfeszültsége járó motornál, ~14.4 V. Az izzók ezt hosszú távon szokták bírni, szétdurranás nélkül. Ha 14-15 V-ra kapcsolod, szinte az a normál fényerő és nem igazán eshet baja. Bár előfordulhat, hogy az akkutöltő meg 6 V-ra volt kapcsolva. A hozzászólás módosítva: Aug 9, 2020
Hú, erre nem is gondoltam! A 6 V-os része ki van kötve 10 éve.
De legalább van 6 V-os rész, legközelebb jól jöhet, ha mégis 12 V-os led sort tesztelsz.
Sziasztok!
Még a pandémia előtt a vurstliban láttam, hogy a körhintát valami folyadékba mártott elektródákkal indítják. Mi ez, és hogyan működik? Köszi
Szia!
Fogjál egy pohár vizet, sózd meg kicsit. 24 voltos trafóra kössél sorba egy 24 voltos izzót a vizespoharadba merített 2 fémlemezzel. Ahogy egymáshoz közelíted a két lemezt, vagy mélyebbre meríted, egyre jobban fog világítani az izzó. Kollégiumban a régi időkben így főztünk teát, persze ez nagyon veszélyes művelet volt... A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2021
Keress rá a csúszógyűrűs asszinkron motor indítása című témára. Ez az.
Sziasztok!
A képen látható "gomb" (rúgós antenna szerűség) hogyan működik?
A másik oldalukról is készíthetnél képet. Gyanús hogy a rugók csak átvezetések.
Kapacitív szenzor, a rugó "csak" azért kell, hogy a burkolat belső feléhez biztosan közel legyen a fegyverzet. A rugó alaphelyzetben hosszabb, mint amennyi hely van a burkolat és a NYÁK lap között.
Itt a forrasztási oldala.
Pirossal bekarikáztam.
Igen, ezzel épp az a baj, hogy ha rajta a burkolat semmit sem érzékel.
Ilyeneket és hasonlókat használnak a háztartási gépek érintő gombjainál. Egyébként tényleg "antennaként" működik, mert ahogy közelítesz hozzá a kapacitásváltozás indítja a kiválasztott funkciót.
Ez is egy hősugárzóhoz való.
És azzal a problémával szerintetek mit lehet kezdeni, hogy a burkolat a helyén van, akkor nem érzékel semmit? Nélküle viszont rendben müködik. A hozzászólás módosítva: Márc 1, 2023
Mi a vezérlő IC típusa? Egyébként nagy valószínűséggel nem lehet mit kezdeni vele, hibás a vezérlő programja és/vagy hibásan van kalibrálva a funkció.
Esetleg kifaragni a burkolatot, hogy hozzáférj a rugókhoz, bár ez érintésvédelmileg kockázatos lehet, nem látjuk, hogyan van megoldva a vezérlő tápellátása. A hozzászólás módosítva: Márc 1, 2023
Eltütették a feliratot az icröl....
Ez a készülék:Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Márc 1, 2023
A kép nem mond semmit. Elektronikailag tanulmányozni kell a szerkezetet hogy el lehessen dönteni, szabad-e kivezetni a rugókat.
Kivágni semmi esetre sem fogom, nem az enyém a készülék. Esetleg úgy megmunkálni kicsit kisebb legyen az anyag vastagsága.
Köszönöm az infókat!
Próbáld meg fordítva bedugni a konnektorba.
Ragasszál rá valami nagyobb felületű fémet kívülről/belülről. |
Bejelentkezés
Hirdetés |