Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   95 / 138
(#) Georgee válasza zagyvazsuzsanna-kc hozzászólására (») Jan 7, 2019 /
 
Nekem a csomagtér ajtóba a köteg volt megtörve, az ajtó nyitás zárás megzavarta az autót. Egyszerűen elvolt érve a vezeték szigetelése és hullamerev volt. Később a kábel is szabad lett ami letestelt és automatikusan bekapcsolta az ablakfűtést a belső világításon keresztül,két szál összeért, ha a világítást kiszedtem, a probléma megszűnt, de világítás nem volt. Érdemes kiszedni az átvezetőt, és megnézni a szálakat, nem-e törtek el.
A hozzászólás módosítva: Jan 7, 2019
(#) maci80 hozzászólása Jan 7, 2019 /
 
Sziasztok! Opel Astra f 95 hibakódot (Melegindítás szelep - feszültség túl alacsony) írja ki. Mit kell rajta megnézni kicserélni. Volt már ez a hiba, de egy hosszabb út után nem írta ki. Azóta nem is foglalkoztam vele, csak most néztem meg van -e valamilyen hiba mert 1,5 literrel fentebb ment a fogyasztásom.
(#) patexati hozzászólása Jan 12, 2019 /
 
Sziasztok! Újra itt vagyok az isuzu motoros edu-val megit probléma van.. Vagyis szerintem nem az edu a rossz most hanem nem kap tápot egyszerűen.. A 20 A bizi jó mi egy rossz edu kicsapott de azóta már ment másik eduval.Egyszerűen nem tudom mi lehet az oka hol tud elveszni a 12V táp.. Ha lehúzva mérek akkor nem találtam semmit egyik ponton sem (kettő 12V és kettő GND van).. Tudja valaki konkrétan hová megy az edu tápvezetéke a kötegben? Nem találok olyan rajzot mi ezt ábrázolja.
(#) VIM válasza patexati hozzászólására (») Jan 14, 2019 /
 
A főrelé a K46 jelű relé a mellette lévő K820 az üzemanyag mennyiség szabályzó főreléje. Arról a 20A-os biztosítékról kapnak táplálást amiről beszéltél. Próbáltam azt a részletet felnagyítani ami a motorvezérlőhöz köti őket de nem tudom, hogy mit lehetne még felnagyítva megnézned, hogy közelebb kerülj a megoldáshoz.
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Jan 14, 2019 /
 
... és még ezeket lehet így megnézni, esetleg mondjál konkrétumot, hogy melyik rész ... Hibakód ...
(#) patexati válasza VIM hozzászólására (») Jan 14, 2019 /
 
Szia! Jó minden már izzót is kötöttem az EDU-ra ,hogy lássam stabil tápellátása van .. Egy baj van a p0251 hiba eltűnt úgy,hogy nem hozza sem EDU-val sem nélküle (nélküle előtte hozta de most nem) Ez számomra érthetetlen... Az EDU-t méregetem de szerintem jó..Ha nem akkor meg miért nincs hibakód sem vele sem nélküle?? Átok ül ezen a vason..
(#) VIM válasza patexati hozzászólására (») Jan 14, 2019 /
 
Ez a P0251 hibakód az - befecskendező szivattyú üzemanyag-adagoló vezérlése "A" vezérműtengely / forgórész áramkör hibás működése- lenne szabad fordításban. Van "B" oldali is de azt nem tudom megmondani, hogy ezek hol vannak helyileg a blokkon vagy a befecskendezőn.
(#) patexati válasza VIM hozzászólására (») Jan 14, 2019 /
 
Ez az ezt vezérli ez az EDU..Három szelep van a relén meg ez az erősítő vezérlő EDU még egy szeleppel áramkörileg..
(#) patexati válasza VIM hozzászólására (») Jan 15, 2019 /
 
Nincs P0251 hiba valahogy eltűnt.. Nem értem ez,hogy lehet. Nem hoz semmi hibát de nem indul..Remélem az EDU rossz mert ha ECU is ahhoz nem igen merek hozzányúlni... Azt még az erősebb fény is tönkreteszi mikor szétszedi az ember,ki van töltve olyan kocsonyás szilikonnal..Láb felszakadást még megoldanám de a szétszedés lenne a fő gond..Erősen le van zárva ha szétszedik új lapot szoktak rá tenni..Most várok másik EDU-ra egyenlőre nm tehetek mást..Lehet ebbe rossz még valamelyik logikai chip azokat nem cseréltem mindet csak mi volt..
(#) patexati hozzászólása Jan 20, 2019 /
 
Megoldódott a hiba Most sincs hibakód ha lehúzom de megy egy másik edu-val (mi teljesen új maga a nyák). Van a régiben pár alkatrész mi nem lett cserélve valószínű azok közül valamelyik rossz még..
(#) Georgee hozzászólása Feb 2, 2019 /
 
Üdv Uraim! Egy érdekes hibával találkoztam (tudtam róla). Anno mikor vásároltam szeretett G Astrámat (1998 X16XEL 1.6 ferdehátú benzin) Az előző tulaj mondta, hogy eszi az akksikat az autó. Kb 1.5-2 év alatt kivégez egy akksit, és ha nem használja az autót 1 hét alatt lemerül. A generátorra rámértem 13.8-14V feszültség van alapjáraton. Viszont ha az autót leállítom és várok pár percet, akkor nyugalmi állapotban valami szívja az akksit. ~100-120mA-t mértem. Mérés alatt elkezdtem kiszedni a beltérben a biztosítékokat, de végig 120mA maradt. A motortérben van pár biztosíték még, ott is sorba kiszedtem őket. Az egyiknél leesett az áram 50-70mA környékére. Ez a biztosíték az ECU immobiliser, riasztó (nincs benne) stb biztosítéka. Kérdés, szerintetek a maradék 50-70mA merre szivároghat el?
(#) blasz válasza Georgee hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Szia ennyit egy szivárgó dióda is ehet a generátorban,ha tényleg mindent megnéztél. Központi zár is fogyaszt valamennyit,
(#) Uviktor válasza Georgee hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Üdv!
A 120 mA sok,nem csoda hogy kinyírja az akkut,pláne télen.
Kb.10 mA-t kellene mérned.
Utólagos riasztó,indításgátló,bármi van benne?
G Astrákba talán már nem,de az F-ekbe még kötelezö jelleggel szerelték a márkakereskedők a KARC jeladót( hasonló áramfelvételt okozott)(értelmetlenül)
És ezt néha a szerelő kollegák bizony elrejtve(pl,belsőtér világítás mögé) szerelték.
Akár GPS nyomkövető is lehet-hátha céges gk.volt és csak lemondták kiszerelés helyett...
Találkoztam már rossz generátor elektronikával,hasonló áramfelvételt produkálva.
Ezt a legnehezebb mérni-le kell kötni a generátort hozzá.
A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2019
(#) elektrorudi válasza Georgee hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Szia!
Nálam dettó ugyan ez van. Astra H.
110mA leállított autónál. Központi zár, indításgátló van benne.
Még nem jutottam odáig, hogy megkeressem a hibát, de egy hozzáértő autószerelő azt mondta, hogy "ez már csak ilyen". Más forrás, viszont azt mondja, hogy hetekig álló autójában sem merül le az aksi. Tehát inkább a 10mA lehet a normális.
Kíváncsian várom, megtalálod-e a magas áramfelvétel helyét?
(#) Hp41C válasza Georgee hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Van benne utólag beleszerelt riasztó? A G Astra -ban elhalványulóbeltéri világítás van, ami egyes riasztókat olyan állapotba vitt, hogy amiben sokat fogyasztottak.
(#) Georgee válasza Hp41C hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Huhh most megmentettetek egy német kapcsolási rajz böngészéstől. Utolsó tipp nekem is a generátor dióda, csak ma nem akartam lebontani a generátort. Semmi utólagos extra nincs ami készenlétben dolgozna. Ülés fűtés, komfort ablak van, amiket én építettem be (de már ezelőtt is szívta az akksit) , riasztó nincs. A komfort modult ma lekötöttem nem változott semmi. Szerintem a generátor lesz a ludas, már csak arra merek tippelni. Esetleg ha dióda a hunyó milyenre érdemes cserélni? Mielőtt szétszedem már rendelek hozzá, ne kelljen kétszer dolgozni.
A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2019
(#) Georgee válasza elektrorudi hozzászólására (») Feb 2, 2019 / 1
 
Amint tudok valamit írok. Ma kivettem a központi vezérlőt, illetve minden csatlakozót széthúztam amihez hozzá fértem. De változás nem történt. Amikor a biztit kiszedtem akkor esett kb 40mA-t. A többi ismeretlen helyre megy. Nekem is az utolsó tipp a generátor. Ha lesz időm leszedem és rámérek generátor nélkül.
(#) Georgee válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Az autót családon belül vettem, tehát extra gps stb nincs benne. Indítás gátló a gyári van benne. Marad a generátor. Milyen típusú dióda van benne?
(#) Uviktor válasza Georgee hozzászólására (») Feb 2, 2019 /
 
Üdv!
Emlékeim szerint ezekben a generátorokban már egy műgyantába öntött elektronika van,kompletten cserélhető.
De előbb mindenképp mérj.
Ha lekötöd és megszűnik az áramfelvétel,szerintem keress rá egy olyan cégre,ahol csak leadod a rossz generátort,és kapsz egy felújítottat.
Ahogy néztem,nem olcsó egy egyenirányító hozzá,és akkor még lehet a beépített fesz.szabályzó is.
(#) Georgee válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 3, 2019 / 1
 
Tavaly már volt kiszedve, csapágyat cseréltem. A diódák külön voltak. Azért bízom benne, hogy a dióda a hunyó.
(#) Uviktor válasza Georgee hozzászólására (») Feb 3, 2019 /
 
Üdv!
Ok,valamiért nekem kiöntött egyenirányító rémlik.
Majd írd meg légyszi az eredményt.
(#) Georgee válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 4, 2019 / 1
 
Mindenképpen. Szerintem ha a héten jó idő lesz, akkor nekilátok. Egyébként így néz ki
(#) Georgee válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 5, 2019 / 1
 
Tegnap lekerült a generátor. Megmaradt a túlfogyasztás. A generátor diódákat kimérve azt mutatta, ott is minden rendben. Egyedül a szénkeféket kell cserélnem. Kezdek kifogyni az ötletekből mi okozza a túlfogyasztást.
(#) Uviktor válasza Georgee hozzászólására (») Feb 5, 2019 /
 
Rádió is gyári?
Bár azt írtad minden biztit kihúztál....
Nem találkoztam még ilyen hibával,de akkor már csak az önindítóhoz megy pozitív...
Van a tűzfalon is egy kisebb biztiház,maxi biztikkel(talán a klímásokban)?
A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2019
(#) Uviktor válasza Georgee hozzászólására (») Feb 5, 2019 /
 
Biztos feltűnt volna ennyi idő alatt,de a helyzetjelző/tompított kapcsoló befelé teljesen vissza van tolva?Azzal lehet belsőtér világítást kapcsolni,találkoztam már sok olyan Opel tulajdonossal,aki nem tudta...
Tilthatja az elektronika a lámpát,de attól még nyitva maradhat valami kapcsolóeszköz...
(#) elektrorudi válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 5, 2019 /
 
Ha csak egyetlen 2W-os izzó is bekapcsolva maradna, akkor kb. 160-170mA folyna. Itt pedig alapból 110mA folyik.
(#) Uviktor válasza elektrorudi hozzászólására (») Feb 5, 2019 /
 
Nem is azt írtam hogy izzó világít.
(#) Georgee válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 5, 2019 /
 
A rádió cserélve lett, 2din van benne, előtte még nekem volt egy sima rádió is, de mielőtt megvettem az autót, már a gyári rádióval is ezt művelte (kb másfél év /akku) Ezért (is) merem feltételezni hogy nem a rádiónál lesz a gond. De ha jó idő lesz nekiállok kiszedem. Még én is az önindítón gondolkoztam, de azt is bizti védi.
(#) Uviktor válasza Georgee hozzászólására (») Feb 5, 2019 / 1
 
Üdv!
Gyári ablakemelős?
Olyan hibával már találkoztam,hogy a komfort ablakemelő elektronika nem"aludt el".
(Gyújtás levétel után ha nem nyitsz ajtót,akkor még hagy tápot az ablakemelőknek)
Bár azt írtad,nincs semmi utólagos,találkoztam már olyannal is,hogy egy figyelmetlenül behúzott utólagos vezeték bevezette a vizet a vez.oldali küszöbhajlat alatt levő csatlakozóba.
Ez bármilyen hibát képes produkálni.
Jellemző hiba még az ötödik ajtó átvezetőben vezeték törés,és ha az ablakmosó cső is ugyanebben az átvezetőben megy és elreped,a folyadék a kötegen visszafolyik a csomagtartóba.
(B Corsánál pont bele a csatlakozóba...)
És persze bárhol máshol beázott csatlakozó.
Rádiónál az antenna erősítő bekötést ellenőrizném,nem-e más van abban csatlakozó pontban a 2 dines csatlakozójában.(láttam már beázott antenna erősítőt is.)
Egyenlőre ennyi a tipp.
(#) Georgee válasza Uviktor hozzászólására (») Feb 6, 2019 / 1
 
Hello, mint írtam is vannak benne extrák, amiket én építettem bele, pl: erősítő, ablak emelő, ülés fűtés, riasztó az ami nincs benne. D a probléma már évekkel ezelőtt az előző tulajdonosnál jelentkezett (amikor még gyári állapotban volt az autó). Természetesen a mérést ezeknek az extra dolgoknak a lekötésével kezdtem. Nálam most van 4 éve, a második akkut készítette ki erre rátesz a rövidtávú használat is, de ezt most mellékelve sokallom azt a 100mA-t. Kb két hete volt vezeték törés az átvezetőben, amit orvosoltam (itt nem megy vízcső). Ezért állok úgy, hogy a fejemet vakarom és nem tudom mi okozhatja az áram szivárgását. Mivel az autót családon belül vettem, így tudtam erről a hibáról. De ezt a hibát anno betudtam annak, hogy két-három hetente egyszer ha kihozták az autót és volt ideje lemerülni, szulfátosodni. Az ablakemelő gyári, a 12 volt az folyamatosan jelen van az emelőkön, csak a vezérlése az amit a gyújtás kapcsoló ad pluszba (fel-le emelés csak gyújtás mellett). Első-hátsó ablakok külön biztosítékkal vannak védve. Tehát, ha kihúzom a biztit marad a túlfogyasztás. A komfort modult kiszereltem, szintén megmaradt a fogyasztás. A reléket egyesével kiszedtem a biztosíték táblából, változás semmi. Még a motortérben akarok szétnézni. Amit még próbáltam, ajtókat bezártam központi zárral lezártam az autót és vártam 20 percet. A fogyasztás szintén jelen van. Mivel a biztiket kiszedtem egyesével és az ECU nál esett 10mA-t (motortéri biztosíték tartó). Még azt merem feltételezni, hogy a multiméterem csal, vagy valami a motortérben direktbe van kötve az akksival, amiről nem tudok, vagy hogy az akksi döglődik és megzavarja a mérést. Maga a komfort modul a jobb oldali küszöbnél van elhelyezve a központi zár vezérlő mellé, itt nem láttam vizesedést. Bal oldalt az X1 csatlakozó környékén a lábtérnél szintén rendben van a kábel köteg, törést nem láttam, és vizesedést sem.
Következő: »»   95 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem