Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   50 / 156
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
ved le a szíjat és forgasd meg a generátort ha rág akkor az a hibás .
Ha a vizszivatyút is az a szíj hajtja akkor ted vissza a szíjat .
Spórolva a villanyárammal nincs magnó ,fűtés,
minden felesleges fogyasztót ki kell kapcsolni akkor pár száz kilómétert meg lehet vele tenni.
Az egyik ismerősöm hazajött egy aksival a balcsiról (szabolcs megyébe)
Kb 500 km de ő autópályán csak helyzetjelzőt használt.
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Milyen autó tényleg?
(#) Laci0629 válasza Alkatel hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Ha a generátor 92A-es akkor azt le kell neki adnia folyamatosan is nem szabad hogy baja legyen.
Pillanatnyi terhelésbe fölmehet 100A fölé is de ekkor már túlmelegedhet
(#) Kiara87 válasza dobo hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
vw passat, azt nem toom hogy elektromos szervos e vagy sem, annyira nem ertek hozza. kenytelen leszek megkiserelni azt hogy menjek vele mert az autopälyän egy benzinkuton van oszträkba pedig minden nagyon dräga. Szervom az van. Körübelül 150km-en kerüsztül hallottam azt a fura hangot, majd az tünt fel hogy rängat az auto ugy mintha nem kapna benzit rendesen majd elkezdet pislogni a vilägitäsom, es a müszerfal vilägitäsom, es az biztos hogy aksim nem kap töltest, de a vizem az nem forr.
(#) Kiara87 válasza potyo hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
hät a generätor ekszijät nem tudom lekapni mert 3 ekszij van egymäs mellett es a generätore van legbellül ahoz aknära kene ällnom es mind a 3-at le kell vennem.
(#) potyo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Mondjuk nem ártana mondanál egy évjáratot meg motorkódot is, mert Passat is van elég sokféle...

A villogás meg rángatás lehet merülő akkutól, de mondjuk ha a generátor csapágya kezd megdögleni, attól még energiát ad. Esetleg ha szénkefével történt valami, akkor lehet hang és nincs energia. Mindenesetre teszel bele egy feltöltött akkut, akkor kiderül, hogy rángat-e vagy sem, mert akár a vezérlés átugrása miatt is rángathat (újabb modellnél erre valószínűleg a motorvezérlő már reagálna és tiltana vagy legalább hibajelzést adna). Szervó nélkül meg el lehet lenni, ha épp ezen múlik, hogy szíj nélkül kell hazajönni vele...
(#) Kiara87 válasza potyo hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
1992 motor kod ABS184045
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
1,8-as benzines malac passat :yes:
A legjobb ha viszel magaddal egy vezérműszíjat és egy feszítőgörgőt is .Ez a legrosszabb eset de a motornak nem lesz baja mert nem tud beütni.
Meg egy embert aki összerakja ma cseréltem vezérlést a hugomén a feszítő neki is időnként furcsa maró hangot adott egyre gyakrabban de ma kicseréltem.
Volt erő végig a kocsiban ?
A generátort fellazitva könnyű levenni a szíjat egy próbára hogy megmozgasd a generátor tengelyt 13-as és 22-es villáskulcs kell .
A másik szíj a szervót hajtja nincs benne elektromos szervó.
A szíj az kell mert az hajtja a vízpumpát is .

Ha vezérlés akkor vehetsz ithol még szíjat és görgőt kb 10 ropi a kettő meg kell egy szerelő aki kint összeforgatja neked jelre az egésszet.
(#) mugab válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Szerintem lazítsd meg a generátor ékszíját és próbáld megforgatni a generátort, meg azon az ékszíjon levő egyebeket is. Ha a generátor a ludas és egy ékszíjon van a vízpumpával akkor vágd le az ékszíjat és kössél rá a generátort kihagyva pl. gumipókot, nejlon harisnyát, bármit ami rugalmas és elbírja a vízpumpa terhelését valamint azt a párszáz kilómétert. Lehet hogy néha cserélni kell a "kötést" , de azt egyből látod a vízhőfokon. Csak az akku bírja...
Ha a vízpumpa a ludas akkor vontatás, vagy kb. 10km-enként megállás fél órára...
(#) Kiara87 válasza dobo hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
igen 1.8as.
Mielött ki jött volna ez a gond, elötte több mint 700km-ert mentem a kocsival folyamatosan ment fütes hätsö ablak fütes vilägitäs zene.
Erö van a kocsiba, csak rängat de azt sem erösen, de folyamatosan.
(#) Kiara87 válasza mugab hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
de ha a vizpumpa a hibas akkor azon 150 km-eren fel kellett volna forralnia a vizet nem?
(#) mugab válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Nem biztos de a tuti ha megforgatod a generátort is és a vízpumpát is. Amelyik nem forog az a bűnös...
Azt csak halkan merem megjegyezni hogy az ékszíj ugye nem laza, és nem az csúszott meg a generátoron?
És az a hang nem az ékszíj sivítása volt miközben csúszott...
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Generátor lesz maradjunk annyiban mert nincs töltésed.
A töltéslámpa világít gondolom.
A rángatás meg lehet azért volt mert az aku már nem bírta feszkóval és árammal kiszolgálni a gyújtást.
Szerintem nézd meg hogy a generátor rág -e és ha az akkor lazán rakd fel a szíjat hogy ne legyen olyan feszes mint volt aztán indulj hazafelé ha megszorul a generátor végleg akkor köss rá nejlonharisnyát a főtengely és a vizpumpára hogy hűtésed legyen.
Azért majd írj hogy mi volt!
(#) Kiara87 válasza mugab hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
nem olyan hangja van mint az ekszijnak mikor csuszik, ha nem eles es olyan mint ha 2 fem köze beszörult volna valami. azt hallottam hogy csuszott az ekszij mikor be inditottam a motort. megneztem az ekszijam es feszes volt, nem laza. hol talälom a vizpumpät hogy nez ki hol keressem?
(#) Kiara87 válasza dobo hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Köszönöm szepen a segitseged. nem vilägit a töltes lämpäm. de mäs fel evvel ezelött is meg halt a generätorom csak akkor nem volt eza fura eles hang es akkor sem vilägitott a lämpa, csak akkor vilägitott amikor elszakadt az ekszijam
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Az a szíj hajtja mint a generátort alul van egy 10 cenzis ékszíjtárcsa van rajta szóval a generátor alatt van .
De szerintem ha az lenne akkor lenne töltésed és a vized is elfolyt elforrt volna.
Lehet érdemes lenne egy bontott generátort magaddal vinni azt gyorsan lehet cserélni és olcsó .
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Szívesen segítek de most már elteszem magam mára.
(#) Kiara87 válasza dobo hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
kiszedem holnap a generätort haza viszem magyarba a haverom elekrtomos felujittatom vele ha azzal van a gond es amint megtudom hogy mi a baja irok.
Megegyszer nagyon szepen köszönöm a segitseget. ezek ***
szia
Igen az lenne a legjobb ha vinnek egy bontott generätort meg is erdeklödtem es 80-100ezer között van int kint.
(#) potyo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Annyiért már érdemes inkább hazahúzni...
(#) Alkatel válasza Laci0629 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Köszi. Én csak ennyit kérdeztem. Potyonak is köszönöm a választ. Szakmai alapon nekik adnék pontot, ha lehet.
(#) dobo válasza Laci0629 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Van még egy észrevételem mivel az autó feltehetőleg -10 fok körüli hőmérsékletü időjárái körülmények között fog autózni ezért a generátornak plusz hűtése lessz .
Vagyis a 90 ampert a generátor 20 fokon tudja .
A motortérben menet közben legyen mondjuk 5 fok ezért szerintem a 100 amper sem tenne benne kárt akár tartósan sem.
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Én szívesen adnák neked egyet de az a bej hogy Szabolcsi vagyok és kb 3-4 nap mire elér hozzád postán
(#) dobo válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Ma néztem tévedtem a generátorszíj csak a generátort hajtja aztán megnéztem a fémes hangot is ha a generátor kicsit csapágyas akkor meglehet feszíteni annyira a szíjat hogy a lapát hozzá tud érni a házához.
Elég éles ciripelő hangot produkálva.
Ma néztem a tesómén a töltést és csak 13.5-13.8 volttal tölt a generátor kicsit csapágyas is .
Szerintetek elég a töltés? én úgy tudom 14 felett kellene lennie fogyasztók nélkül.
(#) akos70 válasza Kiara87 hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Az a 80-100ezer új árnak se kevés. Bontottat itt max. 10-ért biztos kapnál, kint gondolom olcsóbban.
(#) potyo válasza dobo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
13,5-13,8 kevés. Igazából illik terheléstől függetlenül 14-14,5 között lennie, de mondjuk ha nem teljesen független, akkor a szokásos fogyasztókkal (pl. tompított+fűtésmotor) meg kell lennie a 14V-nak. Esetleg alapjárat közelében ha nincs meg, az nem tragédia, de olyan 1000-1200 fordulatnál ezekkel a fogyasztókkal már meg kell lennie. Fordulaton is csak 13,8V ? Mert akkor az nem a csapágy miatt annyi, hanem vagy a szabályzása nem jó, vagy valahol a vezetékezés nem tökéletes. Mérj feszültséget közvetlenül a generátor háza és a töltővezeték kivezetése között.
(#) dobo válasza potyo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Fordulaton tartva sem megy feljebb .
Mértem mindenhol pucoltam a sarukat végig a fő áramkörben nincs is feszültségesés sehol de a töltés szerintem is kevés.
Van tartalék generátorom valamikor rárakom és kiderül a turpisság remélem.
Még azza gondolok hogy a szénkefével lesz valami lehet nem bírja átadni a gerjesztést mert a csapágyhiba miatt már elkopott.
De a lámpa belül nem világít még egyenlőre.
(#) jalos válasza dobo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Hali.
Egy lakatfogóval ha megmérnéd a töltő áramot, sokat segítene úgy terhelve, mint anélkül. Az akku milyen idős?
Az autó a garázsban áll vagy kint a hidegen, mert a hideg akku nem veszi a töltést . Persze a szénkefe vagy a csúszógyűrű még lehet kopott,de az akksin sok múlik,szerintem.
(#) dobo válasza jalos hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Az aksi ki tudja mennyi idős egy éve van nállunk az autó.
Lakatfogóm csak ac-t mér sajnos.
Az autó kint volt de előtte mantek vele 100 km-ert-
A tesóm arra panaszkodott hogy reggel alig bírta betekerni az aksi az autót .
Azt mondta lassan tekert .
Lehet az aksi lesz rárakom töltőre aztán reggel meglátom mi lesz.
(#) potyo válasza dobo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
13,5-13,8-tól télen nem meglepő, hogy nehezen indít, nulla fokon már 14,5V se lenne probléma. Minél hidegebb az idő, annál többel kellene tölteni. Ahogy írták itt előbb, hogy hideg akku nem veszi a töltést, az úgy közvetlenül nem fedi a valóságot, de az tény, hogy a feszültséggel feljebb kell menni, hogy töltődjön is.

Persze lehet, hogy az akku is már haldoklik, de a töltőfeszültséget mindenképpen meg kellene csinálni, mert ez így az új akku élettartamát is csökkenti.
(#) zolika60 válasza dobo hozzászólására (») Nov 28, 2010 /
 
Az akkun fel van tüntetve a gyártási ideje.
Következő: »»   50 / 156
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem