Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
 
Témaindító: huhuu, idő: Ápr 12, 2007
Lapozás: OK   145 / 145
(#) proli007 válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 26, 2020 /
 
Hello! Ha jó a feszültség szabályzó, akkor vagy nincs gerjesztés (kefe rövid vagy szakadás) vagy dióda hiba van a generátorban. A szabályzót remélhetőleg 2A terheléssel próbáltátok..
(#) Lezli46 hozzászólása Máj 27, 2020 /
 
Szia!

Érdekességként : Volt egy P0560 Rendszerfeszültség hibakód az autóban.. Ennek a hibakódnak a háttérinfójában szerepel okozatként a gen.feszültség, akkumlátor hiba stb. Törölhető volt., de visszajött.
Szabályzót Marosi féle teszterrel néztük jónak., a maradék.fesz . is OK volt. Ujszerű kefék--kollektor 100%-os.
Amit elfelejtettem megirni : Kb 5-10 perces üzem után., ha Fényszoró+Fütőmotor maxra föl volt kapcsolva a +B 6-s kivezető csavar rendesen melegedett---csavar, saruk fémtiszták, leforrasztava a biztonságért. A töltésjelző lámpa egyébbként rendesen elalszik--nem izzik.

üdv L.
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 27, 2020 / 1
 
Olvasgattam a "testvérek" oldalait de mindenhol a 13.5-14.5V közötti érték az elfogadott és mindez terhelésen. Ha ez nem megnyugtató akkor EZT a megoldást javasolják. Különben a magyar oldalon is azt mondják, hogy a Ladás boltból Bővebben: Link vett szabályzók megbízhatóak a többivel szemben és nagy a szórás az értékek tekintetében.
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 28, 2020 / 1
 
Még annyit, hogy EZEN az oldalon találod meg a hozzávalókat, mármint a hiba feltáráshoz. A 211 szerelési útmutatóban van kapcsolási rajz is és a Lada 110 robbantott ábrákban ott van a generátor is (azon bordás szíjtárcsa van). A probléma majd ott lesz, hogy a tűzősarus csatlakozási megoldások megannyi kontakthiba okozói lesznek és ha megnézed a kapcsolási sémát, hát van benne egy néhány amit meg kell majd keresni. Ezért jó, hogy nekem a régi 1500-s van és nem a kocka, mert abban ez volt a rákfene, mármint a tűzősarus csatlakozók tömkelege (feleslegesen).
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Máj 28, 2020 /
 
Szia!

Fantasztikus vagy.., ahogy az idézett orosz barátunk se piskóta a rögtönzésben !!., .,Elég "jellemző" állitólag erre a 110- s sorozatra., ez a viszonylag alacsony töltés, pláne ez a max 13.5 V terhelésnél, noha körülményektől függően akár problémamentes is lehet ez a kicsit alacsonynak a gyakorlatban. Ennek ellenére valószinüleg nem véletlen kerül mindig vissza az " alacsony rendszerfeszültség" hibakódja.
Ha visszakerülne az autó , akkor követjük " testvérünk" instrukcióit.., satupad alatt használt gyári Boscht találtam , egyébbként 14.7V - ra van belőve mind a három peldányt.

Köszi és üdv!!!
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Pé, 21:58 /
 
Olyat is csinálnak, hogy állandó gerjesztést adnak a generátornak egy 3W-s izzón keresztül "oszt jóvan". Nem bízzák a véletlenre .... hogy a szabályzó majd nem gerjeszt. Az enyémben még a G.221 generátor van és érdekesen viselkedik a terhelés hatására. Ha üresre veszem a 14,4V-t a fesszabályzón akkor "csak" a fényszórók és a távolságit is felkapcsolva max. 13.9V-ra esik a feszültség de ha csak a tompika van felkapcsolva akkor 13,6V-al tölt. Nagyon nem eszem magam rajta ha hét éveket tudom használni az akkukat. Persze nem is 55Ah-s akku van benne hanem 62Ah-s, amekkora befér az akkutartóba.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Kedd, 8:52 /
 
Szia!

Erre kössél csomót.., mondhatnánk ...
Lada 110i .15 16V. 12V 80A-s generátor---jó Akkuval.., plusz és minusz oldal nem kontakt vagy fesz.esés hibás., kontollámpa nem izzik.., +B-. és +D-n nincs fesz különbség.., Fesz.szabályzót már cseréltünk..,
Törölhetően ,de vannak hibakódok P0560--P1602---alacsony rendszerfeszültség kb...

Egy nap állás után hideg motornál inditva:
Terhelésnélküli fesz : 14.3V
Terheléssel(38A-al) : 14V

20perc alapjáratban járatás után.
Terhelés nélkül fesz : 13.8-13.9V
Terheléssel(38A-al) : 11.0-11.2V













:
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Kedd, 15:03 /
 
Tudtam, hogy ha nem mentem el azt amit még mutatni akartam ehhez a fesszabályzó részhez akkor nem fogom megtalálni. A lényege az ennek a bemutatónak, hogy a fesszabályzókat szépen bemutatják hideg állapotbéli értékeikkel, majd hőlégfújóval felmelegítik és nézik a hőmérsékletét lézeres infra pisztollyal és láss csodát előjönnek a problémás gyártmányok. Ha közben meglesz ez a szemléltető okvetlenül felrakom.
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Kedd, 20:28 /
 
Megvan. Bővebben: Link Tehát a chipben rejlik a lényeg, hogy az milyen kialakítású és milyen hűtéssel van integrálva a tokba.
Következő: »»   145 / 145
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu