Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
 
Témaindító: huhuu, idő: Ápr 12, 2007
Lapozás: OK   134 / 134
(#) Ata61 válasza akos70 hozzászólására (») Szept 14, 2018 /
 
Ez a megoldás csak Ford típusoknál működik.
Parancsolj:
1:Gyújtást ráadni(motort nem indítani)
2:Tompított lámpát felkapcsolni,innentől ügyesen kel dolgozni,mert 10 mp alatt kel elvégezni a további műveleteket.
3:Hátsó ködlámpa kapcsolót(nyomógomb)5x egymás után megnyomni(kapcsolni),és rögtön 3x megnyomni (kapcsolni) vészvillogó kapcsolót.Villogás(kattogás)rajta marad.
4:Várni,és figyelni műszerfalon az akku ikont,aminek egy idő után kb 20 mp-n belül fel kel villania 3x.Ezzel kész is a kézi resetelése BMS-nek.
5: ki lehet kapcsolni vészvillogót,meg a világítást is.
(#) Ata61 válasza Ata61 hozzászólására (») Szept 14, 2018 /
 
Még annyit hozzáfűznék,hogy ez a resetelési mód egy úgynevezett nem dokumentált funkció lehet, amit a fejlesztők építettek bele kifejezetten azért, hogy ne csak géppel lehessen megcsinálni a resetet - számtalan ilyen kiskapu létezik a bonyolultabb rendszereknél. És pont azért ilyen kacifántos, hogy véletlenül ne legyen könnyű rájönni. De kiszivárgott.
(#) akos70 válasza Ata61 hozzászólására (») Szept 15, 2018 /
 
Köszönöm, alkalomadtán ki fogom próbálni.
(#) Ata61 válasza akos70 hozzászólására (») Szept 15, 2018 /
 
Nincs mit.
(#) dareiosz hozzászólása Szept 21, 2018 /
 
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,_hogy meghalt a generátorom,_rendeltem egy bontoóbol egy teljesen joót, csak az a bibi, hogy a csatlakozó nem egyezik a fesz szabályzoón._Enyeémbe keét kaábel megy, es ezen csak egy csavaros, alátetes felfogatás van._Emberke azt mondta, ugyan abboól a kocsiboól lett kiszerelve, mint az enyem,_csak az egyik szál le volt szigetelo őszalagozva,_maásik meg raákötve._Keérdésem az lenne, hogy az eén generátorom fesz szabályzóját rá tudom erre a maásikra rakni?
Köszi a válaszokat.
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2018
Moderált hozzászólás
(#) kadarist válasza dareiosz hozzászólására (») Szept 21, 2018 /
 
Szia!
Adjál meg több adatot és mutass fényképeket a generátorok kivezetéseiről.
(#) antikzsolt válasza dareiosz hozzászólására (») Szept 23, 2018 /
 
Autó pontos évjárata motorkód típusa. És a fotóval máris sokat tudnál segíteni.
(#) kumpl hozzászólása Okt 2, 2018 /
 
Sziasztok!
Van egy uj Nissanom 15e km-el. Ha hidegben (10 fok alatt) beindítom akkor a tompitott fényszóró fényereje lecsökken majd ujra felerősödik. Es ezt csinálja folyamatosan kb 1-2 másodperces ciklusokban. Meleg motornál, vagy ha a kinti hőmérséklet 10 fok fölött van akkor semmi gond.
Alap esetben indítás után a feszültség 14.4-14.7V majd ez kb 1 km megtétele utan leesik 12.8V-ra. Motorfék üzemben ujra 14 fölött van a töltés. (Intelligens toltesrendszer). Amikor viszont hideg van a kocsi nem tartja a 14+ töltést hanem 12.x és 14.x között változik. Pont ahogy csökken majd erősítődik a fényerő.
A két eset kozott szerintem a kiegészítő futes nagy terhelése a külömbség. Na de miért nem akarja tartani a magasabb feszültséget?
(#) Fülöp Ferenc 49 válasza kumpl hozzászólására (») Okt 3, 2018 /
 
Valószínű szabadonfutós a gen szíjtárcsája és azzal lehet a gond , nem teker rendesen és folyamatosan. Csak egy tipp ,
Következő: »»   134 / 134
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu