Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Piezo kérdés
 
Témaindító: Router, idő: Júl 18, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 2
(#) Router hozzászólása Júl 18, 2007 /
 
Helló mindenkiNet!
Lenne egy kérdésem vagy csak én vagyok a gyökér majd kiderül. Elég kezdő vagyok ebben a dologban ugyhogy ha lehet ugy válaszoljatok hogy értsem is
Hangszóróimba vettem piezokat kifaragtam nekik a helyet, minden szép és jó, egy kicsit kérdezgettem és mondták hogy semi extra lehet kötni a hangváltóra, nem szólnak olyan hangosan de amikor az öszes hangszóró szól együt akor szép lesz a hangja..igyis lett DE:
amikor be van kapcsolva az erősítő de nem kap semmilyen jelet a piezzo magában cincog 1 kicsit, az erősítő jó mert a másik hangszórót még egyelőre hagytam és ott a régi kis magas hangszóróimmal még szólogat (persze nem szépen ezért is cserélem le, de nem gerjed alapjáraton). Először azt hittem fordítva kötöttem be esetleg vagy valami megcseréltem ugy nemis nagyon akart szólni csak recsegett ugyhogy viszaforrasztottam, de a cincogás maradt...olvasgattam itt-ott de nem nagyon találtam ehhez hasonlót, viszont valahol irták hogy ezt akár a méllyel párhuzamosan is lehet kötni mivel ugyis csak a magas jön ki belőle, na mondom megcsinálom hátha a hangváltó miatt gerjed. A mély csatornán nagyon nagyon halk volt ezért maradt az első felállás. Valami tipp?
(#) Dr.Megavolt válasza Router hozzászólására (») Júl 18, 2007 /
 
Helló!
Próbáld meg csak a piezót bekötni magába!
Ha így megy,akkor a mélyhangszóró túl sok áramot vesz fel.
Ezt amit mondtam,lehet nem így van,csak tipp.
(#) Router válasza Dr.Megavolt hozzászólására (») Júl 18, 2007 /
 
és tényleg..mit lehet tenni?
(#) Dr.Megavolt hozzászólása Júl 18, 2007 /
 
Bekötöd a piezót,és a jelet mielőtt a mely hangszóróra adod,egy ellenállással lecsökkented,az ellenálásnak nagy legyen a Watt-ja!
Vagy próbáld meg egy nagy teljesítményű poti(potencióméter)-val beálítani,hogy jól menjen!
Nem akarok pofátlan lenni,de pontot kapok?