Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi a választ!
Vezetékes a telefon és van ADSL is. Mivel kicsit (na jó nagyon) amatőr vagyok ezért néhány kérdés. A nyomok egy orvosit gondolom az A gomb megnyomását jelenti. Erre most nem veszi el a vonalat. Kell ehhez valamit programozni a DLS-ben? A tip-ring között, azt egyáltalán nem értem. Hol mérjem ezt pontosan? Köszönöm a segítséget előre is. Üdv A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2012
Az orvosi az az A hosszan nyomva. A tip-ring a központon a jobb oldalon van az utolso 5 csokibol azthiszem a 3. és 4. . Ha idáig müködött akkor nem kell programozni semmit hacsak nem változott meg a telefonszámod.
a 3. 4.-en (ahová a két telefon kábel megy be) én 10,4 V-t mérek (ez nem harminc). Nem tudom ez létezhet-e? És ha igen akkor mi lehet a megoldás?
A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2012
Sziasztok!
Bocs, hogy belekotyogok, de az orvosi nem minden esetben van programozva rezidencialhoz, meg kell nézni, hogy küld-e jelentést.(329 szekció) A TLM figyeléstől függetlenül próbál kommunikálna, ha jól tudom, de ez a figyelés ki is kapcsolható.(015 szekció 7-es kapcsoló) Üdv: Gábor
Sziasztok!
Bocs az off-ért, de nem tudja valaki Pyronix 832-t melyik cég unlockol B.pesten? Ráadásul olyan megoldás kellene, hogy beviszem és helyszínen meg is csinálják... Másik kérdés ezzel kapcsolatban. Ha a központot szervíz módba kapcsolom, az a 24h-s zónákat is kikapcsolja? Mármint szervíz módban ki tudom-e csendben nyitni a dobozt... Eltünt szerelőjű rendszert kellene módosítani, roszabb esetben resetelni... A hozzászólás módosítva: Nov 19, 2012
Sziasztok!