Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » A műhely (bemutató topik, ahol az alkotások készülnek)
Ez a műhelyünkről készült képek, leírások, mi miért oda került, hogy lehetne még jobb hozzászólások témája.
Lapozás: OK   277 / 308
(#) SzervízMacska válasza elektroncso hozzászólására (») Júl 21, 2014 /
 
A nyákfúrást állványos dremellel csinálom, ezért nem kell pontozni. Főleg, hogy kimaratom a forrszemek közepét, így tuti a fúrószár megvezetése!
(#) gernerakos hozzászólása Aug 19, 2014 /
 
Sziaztok!
Gondoltam rendetrakok, ami igy 2 óra alatt sikerült is. Szóval megosztom az kis "műhelyemet", ami egyenlőre a szobám. Mivel kezdő vagyok, semmilyen műszerem sincs, csak egy olcsó multiméter. Tervezem, hogy fejlesztem mind a felszereltséget, csak ugye időbe telik, mire összekeresem a pénzt, na mindegy. Remélem tetszik.
(#) elektroncso válasza gernerakos hozzászólására (») Aug 19, 2014 /
 
Jó lesz ez, csak így tovább. Én amikor kezdtem akkor a műhelyem elfért egy cipős dobozban. Kb. 4 évvel ezelőtt. Most meg feljebb láthatom milyen lett. Amúgy milyen műszert szeretnél, nem biztos hogy azt venni kell, lehet építeni is.Én a legtöbb műszeremet magam építettem. Igaz hogy nem labor pontosságú, de kezdő amatőr igényeket kielégítik. És nem mellesleg ez is nagyon jó tanulási lehetőség.
(#) gernerakos válasza elektroncso hozzászólására (») Aug 19, 2014 /
 
Mondjuk jó lenne egy labortáp, amit akartam építeni, de elakadtam, meg esetleg a távoli jövőben oszcilloszkóp, ami szerintem egyenlőre felesleges. Meg jobb világìtás sem ártana, nagyobb asztal...
(#) elektroncso válasza gernerakos hozzászólására (») Aug 19, 2014 /