Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Oszcilloszkóp, avagy hogyan kell használni?
Lapozás: OK   55 / 109
(#) sny válasza pucuka hozzászólására (») Feb 28, 2015 /
 
HA figyelmesen olvasod, akkor láthatod, hogy nem csak rezonancia frekvenciára számolható, hanem egyéb , ismert frekvenciára. A kulcs, hogy ismert legyen.
(#) sny válasza pucuka hozzászólására (») Feb 28, 2015 /
 
Ha nincs csővoltmérőd, csak egy szkópod, akkor az nem jó helyette?
A hozzászólás módosítva: Feb 28, 2015
(#) pucuka válasza sny hozzászólására (») Feb 28, 2015 /
 
Azt azért megnézném, hogy hogyan számolod ki. Mi is az a kulcs hozzá, aminek ismertnek kéne lenni? A frekvenciát megadtam, de az nem rezonancia frekvencia.
(#) sportgili hozzászólása Márc 13, 2015 /
 
Jó estét!
Van egy Hitachi V-1100 4x100 megás frekimérős szkópom.
A méréstechnikában még eléggé kezdő vagyok,és érdekelne hogy a mérőbemenetekre írva vagyon 400V peak to peak gondolom 400 V csúcstól csúcsig jelentése alatt mekkora maximális feszültség amit rákapcsolhatok mondjuk 50 Hz es váltakozófeszültségen? Van erre egy képlet? Köszönettel
(#) Massawa válasza sportgili hozzászólására (») Márc 13, 2015 1 /
 
Az elektronikai alapismeretek között van, hogy milyen a viszony a csucs- és a mért váltofeszültség között ( ami többnyire csak szinuszra érvényes).
Ennek elsajátitása elött nem kellene kézbe venned még egy csavarhuzot sem, nemhogy oszcilloszkopot.
*
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
(#) sportgili hozzászólása Márc 13, 2015 /
 
Látom azért van fentebb képletbeli hozzászólás,úgyhogy megköszönném ha valaki segítene a kérdésemben.
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
(#) nagym6 válasza sportgili hozzászólására (») Márc 13, 2015 /