Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Orion SE 260 erősítő
Lapozás: OK   14 / 21
(#) pejak987 hozzászólása Szept 4, 2015 /
 
Üdv mindenkinek!

Nemrég hozzájutottam egy megkímélt állapotú SE 260-hoz, de persze az idő megtette hatását így nem hibátlan. Előre is elnézést, de nem vagyok jártas e témában de lelkes kezdő vagyok

A relék kontaktosak. Néha kihagy a hang amit egy gyenge "paskolás" a készüléken, a relék környékén megold. Szétszedés és reszeléssel vagy inkább cserével járnék jobban? Esetleg valaki tudna-e ajánlani csere relét?
A műszerek nem egyformán mérnek. A jobb oldali műszer kevésbé tér ki mint a bal. Ezt hogyan tudnám orvosolni?
A 4 darab 6800µF-os kondi púpos a két kivezetés között (kb. fél centi átmérőjű, 2-3mm magas púpocska a két kivezetés között mind a 4 kondin). Utalhat-e esetleges hibákra és cserélni kell-e őket?
A bal oldali hűtőborda sokkal melegebb a jobbnál, hangbeli különbség nincs a két oldal között. Olvastam, hogy a nyugalmi áramhoz lehet köze de az sehol nem volt egyértelmű hogy hol tudom ezt megmérni. (R1422 két lába közt mértem 35mV-t de mindenhol 150mV-ről írnak ezért nem tiszta nekem) Mi lenne a nyugalmi áram mérésének és beállításának menete?

Amúgy az erősítő szépen szól, minden működik rajta csak ennyi hibája van. A műszerek háttérvilágítását át fogom alakítani LED-esre, a potikat is tisztítani fogom mert kontaktosak, de előbb szeretném a fent említett hibáit kijavítani.

A válaszokat előre is köszönöm!
(#) scooby_ válasza pejak987 hozzászólására (») Szept 4, 2015 /
 
A relét ha megcsiszolod csiszoló vászonnal, jó lesz.
A műszerek ha nem térnek ki, egyformán, azt egy trimmer potival be lehet lőni a végfokokon van az is, baloldalt helyezkednek el a műszerekhez tartozó alkatrészek, pozíció számot már nem tudom fejből. Értelem szerűen, ami a legközelebb esik hozzá baloldalt.