Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Savas akkumulátor
 
Témaindító: Gyupi, idő: Márc 13, 2006
Lapozás: OK   46 / 65
(#) sany válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Sajnos ezek a feszültségek nincsenek meg, szinte csak az akkumulátor feszültsége van.
(#) Chipmunk1960 válasza sany hozzászólására (») Ápr 8, 2018 / 1
 
Akkor nincs mese, le kell szedni megnézni. Kefék, csúszógyűrűk, leszáradt forrasztás, esetleg elszállt egy dióda. Akkor meg már megér egy teljes felújítást, csapágycserével, mert még mindíg töredéke, mint az új.
(#) ezermester1 válasza sany hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Helló! Leveszed a negatív sarut az akkuról,ha jó a generátor akkor a motor forog tovább. Ha nem jó meg áll a motor. Az egyik motorszerelőtől hallottam.
(#) Bakman válasza ezermester1 hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Ha a fogyasztás több, mint amennyit a generátor szolgáltatni tud, akkor is leáll az autó, hiába jó a generátor.
(#) ujfalusi válasza ezermester1 hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Hú olvasom itt ezt a sok okosságot. Ha a motor jár és a generátor működik le ne vedd az akut róla ha nem akarod a generátort tönkretenni.
(#) VIM válasza sany hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Szia! Nem írtad meg, hogy milyen kocsi akkujáról van szó. Talán kiderült volna vagy kiderül, hogy a feszültség szabályzóval vannak gondok, azért nincs töltés avagy gerjesztése a generátornak.
(#) Inhouse válasza Epu2 hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Nézz körül a neten, vannak DCA képességű lakatfogók is, kicsit drágábbak, mint a csak ACA-val rendelkezők. Nem tökéletes, mindig nullázni kell, de sokszor hasznos. Ahogy Proli írta, másképp működik.
(#) sany válasza VIM hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Erről az akkuról van szó!.
(#) weend válasza sany hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Nem az akku, a kocsi
(#) sany válasza weend hozzászólására (») Ápr 8, 2018 /
 
Bocsánat. Suzuki Swift Sedan 1996 - os évjárat.
(#) sany válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 18, 2018 /
 
Ma volt szerelőnél az autó szerencsére nem generátor gondja volt, hanem ékszíj. Most tökéletes a töltés. Köszönöm mindenkinek az ötleteket!
(#) Chipmunk1960 válasza sany hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Egy gondolat az ékszíj témához. Éltalában, ha nagy áramra van szüksége az akksinak, azt kéri a generátortól, ez annyira be tudja terhelni a motort, hogy visítással válaszol az ékszíj, ha nem elég feszes. Ebben az esetben, csak 1 gond van, habár a fém a keményebb, a gumi képes elkoptatni még a legkeményebb acélt is, erre példa pld a Zsigulik kanyar stabilizátor rúdja, ami a gumi támasztás körül, veszít a kerületéből. Jelen esetben a sok, vagy folyamatos megcsúszás, elkoptatja a gen ékszíjtárcsáját is, amiért egyre feszesebb ékszíjjal lehet csak "csúszásmentessé" tenni, ami viszont a csapágynak nem tesz jót.
(#) Gafly válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Valamint az ékszíj is meg tud "kövülni"...
(#) Epu2 válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Ebben lehet vitatkozni. Dieselnél számtalanszor alkalmaztam azt a módszert, hogy idegen jó akksival indítom és járó motornál, bekapcsolt helyzetfénynél kicserélem az akkumulátort. Benzinesnél is működött, de ott ritkábban kell ezt a módszert használni.
(#) furko válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Még annyit hogy az ékszíj képes annyira elkoptatni az ékszíj tárcsát, hogy az ékszíj már nem a tárcsa oldalain fekszik fel, hanem a horony alján. Na ilyenkor már szinte lehetetlen csúszásmentessé tenni. Cserélni kell a tárcsát.
(#) sany válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Sajnos igazad van , mondta a szerelő is, hogy a tárcsák elég rossz állapotban vannak. De ez érhető is szerintem, hiszen 22 éves az autó, így nemsokára a bontó vár rá. Az ékszíjon számomra semmi nem látszódott, semmi kopás, gumi darabok vagy bármi ami arra utalt volna, hogy azzal lett volna a gond, még nem is visított.
(#) sany válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Ilyenkor az ember aki szereti az elektronikát, persze azonnal arra gondol , hogy elektromos hiba van.
(#) Chipmunk1960 válasza sany hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Ne csüggedj, az enyém 21, s ragaszkodok hozzá! Olcsóbb egy tárcsa! A maiak, nem igen fogják bírni a felét sem!
A hozzászólás módosítva: Ápr 19, 2018
(#) Chipmunk1960 válasza furko hozzászólására (») Ápr 19, 2018 /
 
Pontosan! Ilyenkor már nyikorogni sem tud, olyan kicsi a felületen, a felfekvés, hogy meg tudna nyikkanni.
(#) Chipmunk1960 hozzászólása Ápr 25, 2018 /
 
Sziasztok! Tudja valaki mi az oldószere ennek a fajta műanyagnak, ami az akummulátorház??? Forrasztani ragyogóan lehet nem túl forró pákával, ragasztani viszont nem birom.
(#) ujfalusi válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 25, 2018 /
 
Nem tudom mi a célod a ragasztással de nem fog sikerűlni, hiába fogsz itt bármi féle tanácsot kapni. Ha repedt vagy törött forró levegővel és pálcával javítható.
(#) Chipmunk1960 válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Igen, mint írtam egy cellát, aminek véletlen elszállt a teteje, 200W-os pákával sikerült javítanom. Epsom Salt -al próbálok regenerálni munka akkumulátort, aminek nem levehető a teteje, már rájöttem egyszerűbb lett volna megfúrni a tetőt, de az egészet lekapta, s most szeretném vissza rakni.
(#) ujfalusi válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Ragasztani főleg ha már savas nem fog sikerülni. Hegeszteni (összeolvasztani) sikerülhet, de forró levegővel és müanyag pálcával lehet eredményes.
(#) otvenkilenc válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Mitől megy tönkre?
(#) ujfalusi válasza otvenkilenc hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Na most ezt a kérdést nem értem. Ha az akkura gondol, hát az sokmindentől tönkre mehet. Öregedés, kiszáradás, lemerítés, túltöltés, megfagyás stb.
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2018
(#) Gafly válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Szerintem erre a mondásodra reagált:
Idézet:
„Ha a motor jár és a generátor működik le ne vedd az akut róla ha nem akarod a generátort tönkretenni.”
(#) ujfalusi válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 27, 2018 / 1
 
Járó motornál ugyanis az akkumulátor egyszerű fogyasztóként viselkedik. Ha ezt eltávolítják üzem közben akkor egy rövid időre a feszültség a normális 14V-ról 20 fölé is ugorhat, ez pedig gyakorlatilag bármilyen elektromos alkatrészt tönkretehet pillanatok alatt is, de leginkább a diódahídnak szokott odabaxni. Ha nem is tette rögtön tönkre, nem tett jót neki...
(#) otvenkilenc válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 28, 2018 /
 
A generátorra gondoltam, hogy az mitől megy tönkre ha járómotornál leveszem az akkumulátort?
(#) otvenkilenc válasza ujfalusi hozzászólására (») Ápr 28, 2018 /
 
A feszültség szabályozónak nem az a dolga, hogy ne lépje túl a 14 V-t? Nem egyszer cseréltem akkumulátort üzemelő motornál, amikor bikázni kellett mert a saját akkumulátor tönkrement. Semmi nem ment tönkre.,
(#) Olits hozzászólása Máj 30, 2018 /
 
Sziasztok.Mi a magyarázata annak, hogy ha egy 12v-os 7 Ah akkura egy dc motort kötök, a feszültség leesik 11 v-ra, míg , ha ugyanezt a motort egy 12v,50Ah-os akkura kötöm, akkor a feszültség kb 12,5 volt,tehát nem esik le, a motor is gyorsabban pörög mint az előző esetben.Jelzem , hogy a kisebb amperos akku feszültsége terhelés nélkül annyi mint a nagyobb akkué.
Következő: »»   46 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem