Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Relé helyettesítése
Lapozás: OK   3 / 4
(#) Pafi válasza Zso839 hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
https://assets.nexperia.com/documents/data-sheet/74HC_HCT4053.pdf

Azt vedd figyelembe, hogy ezek az IC-k jelentős soros ellenállást iktatnak az áramkörbe!

Vannak sokkal modernebb, 5 ohm körüli típusok is.
(#) kaqkk válasza Zso839 hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Én a helyedben csinálnék egy "cél ic-t" pic ből a programot megírni és beégetni kb félóra és egy tokkal minden meg van oldva .
(#) Zso839 válasza kaqkk hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Pic-en már én is gondolkodtam, de elektronikában amatőr vagyok, programozáshoz meg egyáltalán nem értek.
De valami ilyesmire gondoltál?
A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2017

Counter.jpg
    
(#) kaqkk válasza Zso839 hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Nem ! A pic lábakról közvetlenül is meghajtható a kijelző semmi + nem kell ,csak a gombok egy ellenállás sorral a pic és a kijelző az előtétekkel . Egyébként 10 gomb kell vagy több gomb kombinációja is játszik? Csak nem sebességváltó visszajelző lesz ??
A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2017
(#) Zso839 válasza kaqkk hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Csak 7 gombra lenne szűkségem, semmi több. A gombokhoz az ellenállásokat felhúzó ellenállásnak gondolod?
DE! Miből gondoltad? Arról van egy diódás kapcsolásom, de kb. 35 diódát soknak találok.
A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2017
(#) kaqkk válasza Zso839 hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Ahogy vesszük ,inkább lehúzó ellenállásra gondoltam (az ellenállás gnd re kötve és a gomb húz vdd re )0- 6+H a kijelzés ? egy uln tranzisztormezőt kötnénk a pic kimenetére akkor "bármekkora" áramfelvételű kijelző használható lenne így két tok volna az egész panelon
(#) pucuka válasza Zso839 hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Ha nem akarsz diódákkal bajlódni, felprogramozhatsz egy EPROM -ot is, azzal lehet ragyogó átkódoló áramkört készíteni.
(#) Zso839 válasza kaqkk hozzászólására (») Júl 23, 2017 /