Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Csöves erősítő készítése
 
Témaindító: seedz, idő: Márc 31, 2006
Témakörök:
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Lapozás: OK   2130 / 2208
(#) 13_Balu50 válasza pucuka hozzászólására (») Nov 4, 2019
Köszönöm a biztató hozzászólásodat, igaz hogy ebben a témában kezdő vagyok, de azért több mint 9 éve tagja vagyok ennek az oldalnak, ragadt rám valami, néha segítséget kérek ill próbálok másoknak segíteni.Rendszeresen naponta olvasom a kedvencként megjelölt topikokat, nekem ez a kikapcsolódás, nem a közösségi oldalak, buvárlapok stb.Más elektronikai oldalakon is tag vagyok, de ez a kedvencem itt olvasgatok a legtöbbet. Sajnos mindenhol vannak elég parázs viták, nagyon sajnálom ha esetleg miattam vita támad köztetek, de inkább ne legyen. Köszönöm a segítő hozzászólásokat és az építő jellegü kritikát is elfogadom.Hamarosan neki kezdek első csöves erősítőm építésének, aztán ha elakadok jelentkezem.
(#) sutemenyx válasza 13_Balu50 hozzászólására (») Nov 4, 2019
Az első csöves erősítőm 6P3P-ből és QQE02/5 kozöskatódos, C-osztályú üzemre tervezett kettőspentódából állt. Ennél nagyjából bármiből jobbat lehet csinalni, pedig még ez is agyonverte az akkori félcsúcs félvezetős gyári integrált erősítőm hangját, ugyhogy hajrá!
(#) sutemenyx hozzászólása Nov 4, 2019
Látván, hogy tunerman tiltva lett.. kérdezném a tisztelt moderátorokat.. Ha egy PP csöves erősítő témája ide nem való, akkor hová való? Csakmert tudtommal volt neki külön topic, még írtam magam is oda még az elején. Onnan át lett téve ide. Ha itt senki nem kíváncsi rá, akkor miért lett áttéve ide?
(#) sutemenyx válasza sutemenyx hozzászólására (») Nov 4, 2019
Tudniillik, hogy nem egy kapcsolóüzemű PC táp kapcsolását elemeztük, s nem is a SpaceX visszatérő modulját. Ez egy csöves erősítő.
(#) Ge Lee válasza sutemenyx hozzászólására (») Nov 4, 2019