Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Szobatermosztát bekötése
Lapozás: OK   99 / 125
(#) Bakman válasza floorheat hozzászólására (») Okt 30, 2020 /
 
Nem kell rajzolni, már tudom, mit hogyan kötöttél. Az a két pont, ahol 24 V-ot mérsz, nem alkalmas relé működtetésére, az csak egy bemenet a kazán felöl nézve. Ha ezt a két pontot összekötöd, elindul a kazán.

Lásd melléklet (kétféle relére lerajzolva). A 24 V-os relét mindenképpen cseréld le 230 V~ típusra.

szerk.:
Finder 40.52.8.230.0000
A hozzászólás módosítva: Okt 30, 2020
(#) floorheat válasza floorheat hozzászólására (») Okt 30, 2020 /
 
Bocsi, hogy ilyen a rajz tényleg amatőr vagyok...

Szóval ott a gond, be van kötve az A1 és A2 berakom a relét és máris kapcsolja a fűtést a kazánon.
(#) floorheat válasza Bakman hozzászólására (») Okt 30, 2020 /
 
Nagyon szépen köszönöm! Akkor szerzek egy ilyet és megpróbálkozom vele!
Köszi a terveket!
(#) floorheat válasza floorheat hozzászólására (») Okt 31, 2020 /
 
A szomszédomnak volt egy RSWU19 reléje, bekötöttem a v2 tervezet szerint, de kipróbáláshoz egy izzót kötöttem rá, a szivattyú helyett.

Eredmény: termosztát kapcsolásával bekapcsol a lámpa, de villog folyamatosan (miközben a relé kattog)
A kazán nem kapcsol be ha rákötöm a relét de a termosztát sem kapcsolja (lehet, hogy azért, mert ott 24V -t kellene bontani, de ez a relé 230v?)

Próbáltam a polaritásokat forgatni, eredmény ugyanaz...

Finder reléért még nem mentem el....
(#) Bakman válasza floorheat hozzászólására (») Okt 31, 2020 /
 
Valamit nem úgy kötöttél, ahogy a rajzon van.

A1 és A2 stimmel.
11 = COM
12 = NC (rajzon nincs jelölve, nem is kell használni)
14 = NO
(#) floorheat válasza Bakman hozzászólására (») Okt 31, 2020 /
 
Nagyon köszi Bakman!

A termosztát bekötését csesztem el, mindent kapcsol ahogy kell!

Köszönöm!!!
(#) proba hozzászólása Okt 31, 2020 /