Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LOVATO autógáz
 
Témaindító: Atommaki, idő: Jan 13, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 3
(#) zsoltikaaa hozzászólása Márc 7, 2009 /
 
sziasztok! segítsetek lécci! olyan kérdésem lenne hogy egy golf 1 es 1.6 os ból a komplett gázberendezést bele lehet e rakni egy skoda favoritba 1.3 asba? a skodába még nemv otl gáz! sztetek működne?
(#) wpetya hozzászólása Ápr 9, 2009 /
 
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy miért szabályoz le egy megadott pedálszög után gáz üzemmódban? Addig a pedálszögig makulátlanúl húz a kocsi, és benzinnél meg semmi baja.
(#) zolika60 válasza wpetya hozzászólására (») Ápr 9, 2009 /
 
Nem lehet, hogy kevés gázt ad? Mondjuk kicsi a keresztmetszet, vagy alacsony a nyomás.
(#) wpetya válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 9, 2009 /
 
Nem tudom. Ha igen, az is mitől van? Eddig jó volt. A gáztartály fullon van.
(#) zolika60 válasza wpetya hozzászólására (») Ápr 10, 2009 /
 
Nincs eltömődve a szűrő? Karburátoros vagy injektoros a gép?
(#) wpetya válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 10, 2009 /
 
Nem tudom, nem ismerem a rendszert. Injektoros. Egy Opel Omega 18seh-s motorral
(#) zolika60 válasza wpetya hozzászólására (») Ápr 10, 2009 /
 
Sajnos csak a régebbi rendszereket ismerem én is. Így csak tippelgetek. Minden képpen a tartáy és az adagoló egység (régebben membrános) között kell lenni egy szűrőnek egybe építve a gáz szeleppel. Kb. mint egy kávéscsésze. Azt szereld szét nézdd meg mennyire koszos. Ha szerencséd van ezzel meg is oldódik a problémád. Ha az adagoló egység mebrános (egy kb. 25 cm átmérőjű kerek doboz a motortérben) annak az alján van egy csavar amin keresztül lehet ellenőrizni mennyi ragacs gyűlt össze benne. Kitekered és ha sok trutyi jön ki akkor ajánlatos szétszedni és kitakarítani az egészet. Ha elektronikus sajnos nem tudok segíteni mert azzal nincs tapasztalatom. Csak akkor kezdj neki, ha érzel magadban elég rutint a művelet lebonyolítására és kellő gondosságga tudsz dolgozni mert egyébként nem veszélytelen. Semmi esetre se kezdj neki kellő körültekintés nékül. Inkább keress szakembert.
(#) wpetya válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 11, 2009 /
 
Köszi!
(#) ivicz válasza wpetya hozzászólására (») Ápr 19, 2009 /
 
Nem véletlenül LovEco Pro rendszered van? Nekem pont akkor csinált ilyet, amikor kitöltöttem a "power's open loop position" értékét felprogramozáskor.

ivicz
(#) wpetya válasza ivicz hozzászólására (») Ápr 19, 2009 /
 
Nem. Lovato
(#) ivicz válasza wpetya hozzászólására (») Ápr 19, 2009 /
 
A loveco is lovato
(#) wpetya válasza ivicz hozzászólására (») Ápr 19, 2009 /
 
Megnéztem a Lovato dokumentumait, és nem láttam benne Lovecot. Minden alkatrészéhez Lovato, és a típusszáma volt írva. Külön-külön feltüntették mindegyik alkatrésznek.
(#) ivicz válasza wpetya hozzászólására (») Ápr 20, 2009 /
 
De ettől elvileg még lehet benne... Nem vagy Tata környékén? Ránézek, ha gondolod. Ilyesmikkel (szerelés/beállítás) foglalkozom.
(#) wpetya válasza ivicz hozzászólására (») Ápr 24, 2009 /
 
Pesten lakom. Egy ismerősöm megnézte, és lehet, hogy membránt kell cserélni.
(#) llaci56 hozzászólása Ápr 24, 2009 /
 
Csak megkérdezem, hogy megéri még gázzal autózni?
Cca. 4 éve leszoktam róla, mert a gáz csak annyival volt olcsóbb, hogy a töbletfogyasztásával lehet, hogy drágább volt a benzinnél.
(#) wpetya válasza llaci56 hozzászólására (») Ápr 24, 2009 /
 
Nekem az Omegám. 9-10et eszik benyából, és 13 gázból úgy, hogy tolom neki. 165Ft volt a gáz két hete. Úgy 100 Ft a benya, és a gáz között a különbség.
(#) wpetya válasza llaci56 hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
Most Kb 100 Ft-tal olcsóbb a gáz. Én 165Ft ért tankolok.
(#) kukac62 hozzászólása Okt 28, 2009 /
 
Sziasztok!

Lovato Lov"U2" szett van beszerelve 7-éve 2.0-ás hengerenkénti injektoros Audimba. Olyan problémám van,hogy nehezen indul és többet is eszik. Három állásu kapcsolóval van beépítve gáz-gáz,benzin-benzin. Én középső állásban használtam,ami valószínüleg automatikusan benzinnel indít és automatikusan vált gázra. Eddig pöccre indult.Az utóbbi időben ebben az állásban csak forgatja az indítómotor és nem kapja el,csak gázpedál nyomásra ami miatt beindulás után erős benzinszag jön akipufogó felől.Ezért átváltom benzin üzemre ahol hiba nélkül indul,aztán váltok gázra.Tudtok valamit javasolni,hogy a régi legyen,mert eddig három szerelőnél próbálkoztam,de az egyik programozó kábel hiány miatt,a második-harmadik pedig mellébeszéléssel riasztott el. Előre is köszi.
(#) Major Attila hozzászólása Márc 6, 2010 /
 
Sziasztok.

Lovato secvenciális központi vezérlővel van egy kis problémánk. ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, vagy esetleg tud beszerzési forrást, akár használtba is kérem jelezze.

(#) Janis hozzászólása Ápr 19, 2010 /
 
Sziasztok! Nekem egy Lovato rendszer van beszerelve az 1.3-as 98-as Suzukiba. Egy ideje már sokat fogyaszt kb 11l gáz/100km. Elvittem egy szervizbe és ott azt mondták, hogy fel kell újítani a reduktort, ami meg is történt, de a fogyasztás nem csökkent. A Számítógép szerint hibátlan a beállítás a szerelők meg csak pislognak, mert lövésük sincs, hogy miért fogyaszt a kocsi. Szerintetek miért van ez? Ha valaki tud egy jó szakit kérem jelezze! Köszi
(#) dobo válasza Janis hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
Eddig mennyit evett?
(#) nagymha hozzászólása Ápr 20, 2010 /
 
Sziasztok,

hasonló a probléma, túlfogyasztás gyanúja van az Astrámnál is, bár meg kell jegyezni ebben a mai lámpákkal, akadályokkal teli városi közlekedésnél nem csoda. Alig van olyan szakasz, ahol 4-be lehet közlekedni huzamosabb időn keresztül. Így 210 km után 25 l -t tankoltam, ami kb. 12 l /100km. Csak városban! Soknak tűnik, de benzinnel sem ment 9 - 9,5 alá. Elég extrém , dugós utakon járok.
(#) nagymha hozzászólása Ápr 20, 2010 /
 
Van még valami:

központi adagolós Astránál a kisnyomású gázcsőbe a reduktor(Lovato) után be van téve egy motoros szelep, ami a keveréket állítja. Normális dolog, hogy ez állandóan forog és kattog?(egy motor egy menetes réz darabot mozgat le-fel ). Ezt így tervezték? Van valakinek erről tapasztalata?
(#) Janis válasza dobo hozzászólására (») Ápr 20, 2010 /
 
amíg jól ment 37l/460 km kint és 37/420 a városban , most meg kint kb 37/410 és a városban 37/320. Van öleted?
(#) peki válasza Rick4 hozzászólására (») Jún 4, 2010 /
 
Üdv.
Igaz 2 éve eltelt, de szeretném kérdezni, hogy tudsz segíteni abban, hogy ezt a lovato lov-eco rendszert hogy tudnám otthon programozni?
Egy kábelt szeretnék venni vagy csinálni.
Laptopom van, még szoftver kellene hozzá.
Vagy van eladó kábeled még?
Köszi.
(#) Rick4 válasza peki hozzászólására (») Aug 27, 2010 /
 
Laptopnál soros port kell, és keresd Ivicz kollégát (itt írt nemsokkal előttem Ő is) ő gyártotta a kábelt, ami nekem már 3 éve hibátlanul működik...
(#) bodisjani hozzászólása Okt 3, 2010 /
 
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy sokszor visszarobban a rendszer, lelökve a szívócsövet, +néha megégetve a légszűrőt ill. nagyobb fékezésnél néha leáll. Ja, és a fogyasztása is megnőtt valamelyest.
A gázrendszer Lovato - LOV ECO, az autó pedig egy 1998-as Mitsubishi Galant 2000ccm.
Mi lehet a baj?

A segítséget előre is köszönöm!
(#) poky hozzászólása Okt 16, 2010 / 1
 
Szia!

Egy Mondeo-val nekem is volt ez a robbanás, ez azért volt mert egy henger kihagyott de volt úgy hogy, sok gázt kapott.
A mostani Volvo pedig sokat evett és hidegen leállt, illetve néha ez is durrogott ez azzal lett megoldva, hogy a gázosoknál lehet kapni pár száz Ft-ért egy állítót,(olyan mint egy csap) és ezzel lehet szabályozni a kapott gáz mennyiséget, így a fogyasztás is beállt.


Remélem tudtam segíteni!
Poky
(#) dragon0 hozzászólása Feb 8, 2011 /
 
helló mindenki ! szeretnék kérni kis segítséget adott egy gázos autó és tönkre ment az a relé ami gázról benzinre vált ez egy 4 kivezetésű amit pedig kaptam hozzá 5 kivezetésű relé nem igazán tudom ,hogy kezdjek neki mellékelem relé adat lapját előre is köszönöm!
(#) Piet hozzászólása Ápr 17, 2011 /
 
Sziasztok! Kis szakmai jellegű kérdés. Tudja-e valaki hogy miért van az hogy nagyobb sebességről való lassításnál, ha visszaengedem a gáz és hagyom üresben gurulni a kocsit akkor a fordulatszám túlzottan leesik a motor szinte dadogva jár sőt olykor le is áll. Fiat Punto 1,1 (1996-os évjárat).
Következő: »»   2 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem