Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Töltöttségszintjelző akkumulátorra
 
Témaindító: bancsi15, idő: Ápr 10, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 7
(#) zolika60 válasza hapro hozzászólására (») Jún 23, 2010 /
 
A feszültség értékek nekem kicsit alacsonynak tűnnek a LED-ek mellett a rajzon. Bár gondolom feljebb állítható.
(#) hapro válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 23, 2010 /
 
Állítható, a két potival. Az egyikkel az alsó határt a másikkal a felsőt lehet állítani. Így a LED-ek közötti feszültség különbség is értelem szerűen változik.
(#) chiplaci válasza hapro hozzászólására (») Jún 23, 2010 /
 
Csatlakozom. Valóban jó kis kapcsolás.
Én ebben a formában építettem meg:
http://chipi.hu/kapcsolasok/akkuellenor/akkuellenor.html
(#) phantomka válasza chiplaci hozzászólására (») Júl 25, 2010 /
 
Egy ideje keresek ilyen töltöttségszint jelzőt, ez a verzió tetszik, és úgy tűnik meg is tudnám építeni, mivel igen amatőr vagyok, ezért keresek egyszerűt
Állandó hálózatra kötés esetén is működik, nekem folyamatos kijelzésre lenne szükségem
Nyáklapot tudna valaki hozzá linkelni, mert akkor megpróbálnám legyártatni hozzá valakivel
Alkatrészlistát hol találok hozzá, ha valaki átküldeni igen hálás lennék
(#) mgy hozzászólása Dec 14, 2010 /
 
A "cégemnél" azt a feladatot kaptam, hogy 1-2 Leddel
jelezzem vissza, hogy az akkumulátorok (targonca), fel vannak-e töltve.
Hogy én is értsem, mellékelek egy vázlatot.
Nehezen fogják fel, hogy ez nem csak egy LED bekötése.
Én egy PIC 12F675-ben kezdtem gondolkozni, melly analóg bementén mérném (leosztva), a töltőkábelen lévé feszültséget.
Automatikusan felismerné, hogy van-e töltés, töltés esetén egy halmozott időt képezne.
Az idő és feszültségszint alapján kellene eldöntenem, hogy az akkumulátort feltöltöttnek tekinthetem-e.
Erre viszont gyakorlati tapasztalataim nincsenek.
A rajzban lévő (zöld) csatalakoztatás figyelést már beépítettem, de a sárga doboz még "fekete" doboz.