Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 12V-ról működő mozgásérzékelő építése
Lapozás: OK   1 / 3
(#) Bártfai Ferenc hozzászólása Máj 30, 2007 /
 
Sziasztok!
Elég kezdő vagyok ezen a téren, de egy olyan mozgásérzékelőt szeretnék építeni ami 12v-os tápfeszültségről működik, és elég ha csak a mozgás pillanatában kapcsol, egy pillanatra. ehez kérném a segítségeteket, vagy, hogy a gyári 220V-osat nem e lehet valahogy átalakítani
Minden segítséget előre is köszönök!!!!!
(#) maTaKee válasza Bártfai Ferenc hozzászólására (») Máj 30, 2007 / 4
 
egyet nem értek! te most építeni akarsz vagy átalakítani egy 230V -osat???

ha építeni akarsz akkor szerintem egy infra kapu megfelelne neked! 50m -ig használható!
(#) 925 válasza Bártfai Ferenc hozzászólására (») Máj 30, 2007 /
 
230V-os mozgásérzékelőt át lehet alakítani 12V-os ra, csak kérdés hogy van-e értelme mivel már 3-4 ezerért lehet kapni a biztonságtechnikai boltba. Ha át akarod alakítani álltalában van benne 1 kb. 470nF/250V kondi ez után valami egyenirányító, zenner stabilizátor kondi. Ezeket kiszeded és ez után adod a 12V-ot neki, de ez előtt még ki kell mérni hogy milyen fesz van. (álltalában 24V ami a relének kell, de az elektronika 5V-al szokott működni.) A kimérésnél vigyázz ne nyúlj a panelhez mivel akárhol rajta lehet a fázis!
(#) Bártfai Ferenc hozzászólása Máj 30, 2007 /
 
Köszönöm a segitségeket, eddig úgy néz ki, hogy a MaTakee javaslata lessz a megoldás, de bárkinek van más ötlete irja le nyugodtan. ja, a hozzáfűznivalóm még, hogy az érdekeseb, ha én épitem, a boltin semmi érdekes nincs, mert az már kész van
(#) maTaKee válasza Bártfai Ferenc hozzászólására (») Máj 30, 2007 /
 
kapok pontot??
(#) sniperx válasza Bártfai Ferenc hozzászólására (») Máj 30, 2007 /
 
A bolti az kész van... Na ja...
Meg ugye van benne a villámfény védelemtől kezdve sokminden, amit házilag nem egyszerű megcsinálni.
Még annyit hozzá, hogy egy gyári érzékelő kb 2000 Ft!!!!