Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Yamaha gyújtás vezérlő elektronika (cdi)
Lapozás: OK   3 / 3
(#) jumi válasza Hanzika hozzászólására (») Jan 7, 2012 /
 
Szia van nekem jog 50ccm nem tudom miért de hullámzik a fordulat nem tudod mi a baja?
(#) kicsihaver hozzászólása Júl 19, 2012 / 1
 
Tudna e valaki segíteni abban ,hogy a Yamaha dt50 mocin a cdi gyújtást helyet milyen más felépítésű lenne a jó ,vagy a gyárinak milyen a belseje?
(#) sanyika2002 hozzászólása Szept 8, 2012 /
 
tomoka94 nezd at a vezetekeket a vilagitaset a szigeteles alat es nezd meg fogy max fordulaton megyit ad le
ha csak nem sikerul akor jelenkez kerlek a yahoom cime :kovacs_sanyika 2002
(#) mpeter58 válasza lapar hozzászólására (») Jan 4, 2013 /
 
Elég régi már ez a hozzászólás, de engem érdekelne a két szerelési könyv. Nekem 5-ös Parsun-om van.
(#) Motoros123 hozzászólása Márc 26, 2013 /
 
Üdv!
Valakinek van valami ötlete hogy hogyan lehetne legegyszerűbben a fordulatszám leszabályozást megoldani egy yamaha sr 125 (cdi gyújtásos) motorra?
Olyasmire gondolok hogy egy elért fordulatig pörög aztán nem engedi tovább..
Eléggé kezdő vagyok -e téren, ezért is kérdeznélek titeket..
(#) bakonaky hozzászólása Nov 24, 2013 /
 
beluga 50 hez kellene gyujtáselektronika. Tanácstalan vagyok. Esetleg kapcsolási rajz, alkatrészbeültetési.Nem tudom számít e a csatlakozó színe? Webáruházban találtam yamaha 27V fehér csatolóval, de az eredeti az kék. Minden jó tanácsért és segítségért hálás vagyok, köszönöm!
(#) stoimiha hozzászólása Feb 25, 2014 /
 
sziasztok van egy yamaha mint robogóm és lenne egy olyan problémám hogy direktbe szeretném bekötni a gyújtást. A kábelok a következőek egy négyes csoportba található; fehér ,citromsárga , fehér piros csíkkal és fekete. Külön tölük van egy fekete piros csíkkal . Na most valaki segítsen nekem hogy hogy kössem ősze a yamaha cdi-jével és a trafóval . Előre is köszönöm .
(#) jog27 válasza stoimiha hozzászólására (») Márc 19, 2014 /
 
Hali nekem Jog-om van a korai időkből, szóval annak a testvére, mert a motorja kb. ugyanaz.
Elvileg a 4-es csoport, aminek a végén van a csatlakozó, ugye az pattan be a gyújtáselektronikán (C.D.I.) lévő foglalatba.
-A fehér-piros csíkkal megy elvileg a generátorban található jeladó tekercsre. Ez adja a gyújtás pillanatát.
-A fekete a test.
-A fekete-piros csíkkal megy a generátor gyújtást töltő tekercsétől a gyújtáskapcsolóra.
Eddig biztos a dolog.
-A fekete-pirosat ugye megszakítja a gyújtáskapcsoló és nálam ez fehér-barna színű vezetéken jön vissza a CDI-be. Gyanítom nálad ez a fehér. Ha nem akarod a gyújtáskulcsot közbeiktatni, akkor ez mehet a generátor gyújtást tápláló tekercsére. Viszont akkor máshogy kell megoldania motor leállítását, pl. egy egy nyomógomb ami erre a vezetékre megy és letestel (kvázi zárlatol addig amíg nyomod).
- A CDI-ből nálam egy narancssárga vezeték megy a trafó primer oldalára, ez lehet nálad a citromsárga. Ezt a trafó (nálam csak egyetlen kivezetés van) szabad kivezetésére kell kötni. Ez elvileg a 15-ös pont. Ha van másik a trafón az lesz az 1-es, azt testre kell kötni.
Remélem tudtam segíteni! Azért csak óvatosan az árammal, ha szerelgetsz!
Sok sikert!
A hozzászólás módosítva: Márc 19, 2014
(#) silay01 hozzászólása Jún 12, 2014 /
 
Sziasztok. A szomszédom nemrég vásárolt egy yamaha mint-et, de az előző tulaj valamiért kivágta az akkumulátor mindkét csatlakozóját, csak az indító relét hagyta meg. esetleg tudna valaki adni hozzá egy bekötési rajzot. Köszönöm
(#) miki009 hozzászólása Jún 17, 2014 /
 
Sziasztok! Az 1yu és 27v-hez való elektronikában van valami fojtás vagy tiltás? Ellentmondó információkat találtam a neten, de látom itt már van aki felboncolt ilyen elektronikát.
(#) mitak18 hozzászólása Jan 10, 2015 /
 
Szevasztok! Valaki tudna nekem segíteni Yamaha jog 2ja kapcsolási rajz (bekötési rajz) ! Simsonba szeretnénk bekötni! mindenünk megvan hozzá!feszszab,trafó,cdi, lendkerék, alaplap! csak a bekötéssel vannak gondok! elörre is köszi mindenkinek a segítségért! ha valaki emailon akakr elérni annak itt a címem! mitak18@freemail.hu
(#) Kezdomotoros17 hozzászólása Okt 16, 2015 /
 
sziaszok nekem van egy yamaha mint 1yu-m de lognak belöle a kábelek fogalmam sincs melyik micsoda tudnátok segiteni?
(#) bojtorlaszlo hozzászólása Feb 24, 2016 /
 
Heló mindenkinek!Yamaha jog kapcsolási rajhoz szeretnék segítséget kérni.A mellékelt rajzon pirossal jelöltem a kérdéses pontot.Melyik állásban mit kapcsol mivel a kapcsoló , értem ezt úgy , hogy a bal oldalon van kettő kapocs ami távolabb van a többitől azt is kapcsolja a pirps vezetékhez?Előre is köszönöm.

jog el2.JPG
    
(#) kiscsu16 hozzászólása Nov 3, 2017 /
 
Sziasztok!
A segisegiségeteket szeretném kérni.
Van egy YamahaTT 600am, Yamaha XT600 blokkal.
A TT blokkja meghibásodott ami berugó karos volt. Vettem bele egy XT 600 blokkot ami nem berugós, hanem csak öninditós. Kérdés, hogyan birom én ezt megcsinálni, hogy müködjön? Sokak szerint a cdi nem ugyan az a berugosnak, mint az öninditosnak. Mit kellene hozzá vennem hogy müködjön? A válaszokat elöre isis köszönöm. Sziasztok.
(#) Szttibor hozzászólása Máj 21, 2019 /
 
Sziasztok!
Új vagyok még itt és lenne egy pár kérdésem yamaha sailent 50 cm3 motor gyújtásával kacsolatban. Elvileg olyan mint a jog, de ez 1983 as kiadású és a gyújtáselektronikából 4 kábel jött ki. A drága papa átkötötte a gyújtáskapcsolót úgy, hogy azóta nem indul. Persze visszakötötte az eredeti állapotba, de nem indul be. Azóta lett cdi, alaplap, trafó, gyertya cserélve, de nem indul. Amit megtudtam nézni: a trafó működik ( primer 18-25 ohm, szekunder 5700 ohm) közvetlen az akku pozitív száljával összeérintve a gyertya szikrázik. Akksi 12; 6 volt. A cdi-nél: önindítózás közben az egyik szálon megvan a jelszaggatás (pár milivoltot mértem közben) Az egyik szálon, amely a cdi-vel csatlakozik megvan a 12 volt, a fekete a test, a másik szál, amely a trafóval van összekötve, azon 24-27 voltot mértem. Ez, hogy lehet egy 12 voltos rendszerben? Ilyen régi típusú 4 eres cdi-t már nehéz szerezni. A képen láthatót javasolták , de ez 5 eres. Hogy kell ezt bekötni. Ha a fesszabályzó halott, azért lehet 27 volt? Előre is köszönöm a gyors válaszokat.
(#) mex válasza Szttibor hozzászólására (») Máj 22, 2019 /
 
Narancs:gyújtótrafó primerre. Fekete :test. Fekete-piros csíkos:Alaplapi tekercs,(nagy menetszámú,pár száz ohm értékű,az egyik kivezetése testelve van). Fehér piros csíkkal: jeladó tekercse. Fekete fehér csíkkal:Stop gombra megy.
(#) Szttibor hozzászólása Máj 22, 2019 /
 
Szia!
És normális, hogy 25-27 voltot mértem a narancssárga vetetékben? Anelyik a trafóra megy.
(#) mex válasza Szttibor hozzászólására (») Máj 22, 2019 /
 
Mivel, és hogyan mérted? Nagy valószínűséggel egy impulzust sikerült csak mérned, és a mutatott értéknek a valósághoz vajmi kevés köze volt.
(#) Szttibor hozzászólása Máj 22, 2019 /
 
Digitális multinéterrel. Egyen fesz 200voltra állítva negatívot testhez raktam, a pozitív lábat a cdi trafó felé menő száljához érintettem, önindítózás közben.
(#) mex válasza Szttibor hozzászólására (») Máj 23, 2019 /
 
Próbáld meg ellenőrizni az alaplapi tekercs állapotát, ezzel az összeállítással. Ezzel a pár alkatrésszel már értékelhető, a valósághoz közelebb álló eredményt kapsz. A DVM 200V vagy nagyobb méréshatárban legyen. Ha indtítózás közben a mért feszültség legalább 150V, akkor a tekercs jó, a hiba máshol van, például a jeladó tekercs szakadt, stb...
(#) Ip-se válasza szegszif hozzászólására (») Jún 7, 2024 /
 
Helló! Sikerült megoldani a problémát?
Következő: »»   3 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem