egyszerű oka van, a kompresszor belül test zárlatos, sztator tekercs/ hibaáram alakul ki a gép'fém burkolata és a PE' vezetőn keresztül az AVK,tekercsében,aminek hatására az 0,1s.alatt leold.
Műszerrel tudok kimérni..
inditó kondenzátor zárlat leoldaná a C16'os automatát is, és szemrevételezésre is látszana.
A hozzászólás módosítva: Szo, 13:36
A kompresszort cserélni kell , hermetikusan le van hegesztve a javítása nem lehetséges(vagyis elméletileg újratekercselhető mint bármilyen más motor , de olcsóbb az új komp mint a javítás) . Ha zárlatos akkor kuka ....
A hozzászólás módosítva: Szo, 18:13
Egyszer óvatosan szétszereltünk egy hibás hűtőgép kompresszort a cégnél. Tulajdonképpen javítható, de alsó hangon négyszer-ötször többe kerünle, mint egy új, ahogy írtad is.
Nálunk a régi cégemnél csak azért vágtuk fel a visszahozott kompresszorokat hogy a hibát meg tudjuk állapítani , szeleptörés - tekercs leégés volt a két leggyakoribb hiba... A Javítás felújítás csak a hűtőkamrák félhermetikus kompresszorainál volt "megérős" erre volt egy partnerunk aki kifejezetten evvel foglalkozott .
A hozzászólás módosítva: Szo, 19:50