Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2689 / 3649
(#) zolika60 válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Sajnos nem húzhatsz. Engem megbüntettek miatta. Egyébként honnan hová kell vinni ha nem titok? Osztrák rendszáma nem volt? Mert ha ott érvényes vizsgája van azt bejegyzik műszaki vizsga nélkül.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
(#) mineral válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Autót csak 2 tengelyes tréleren vontathatsz. De ahhoz már BE vagy CE jogosítvány kell.
Valamint az vontató járműnek is meg kell felelnie a vontatmányhoz. Pontosabban a forgalmiban szerepelnie kell, hogy 2 tengelyest vontathat.
(#) nyikolaj válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
(#) mark.budai hozzászólása Jan 5, 2017 /
 
Ja értelek titeket, simán neki indultam volna. Akkor ez sem játszik.
Osztrák rendszám nincs, mert ott a tulajdonosnak van rendszáma, nem az autónak, ha lehetne sem hagyná rajt.
Műszakija lejárt osztrákban, de teljesen mindegy, mert itthon (most már legalábbis) mindegyik autó egy szigorított műszakival kezd, és csak utána intézhetem rá a rendszámot. Ez a baj, mert ha a reg.adó befizetése és a rendszám után ráérne műszakiztatni, akkor kérhetnék rá útvonal engedélyt, de így nincs mire.
Vontatni sem lehet rendszám nélküli autót.
Vagy szerzek egy furgonos trélert, vagy valahogy okosban kell megoldani.
Csorna mellől, tőlem kell Győrbe vinni. Ráadásul fél Győrön át kell mennem a vizsga hatósághoz, bár Győrben még nem láttam rendőrt igazoltatni, a falukban meg a főúton jobban félek tőle.
(#) mark.budai válasza nyikolaj hozzászólására (») Jan 5, 2017 / 1
 
Köszi Attila, ezek a költségek megvannak, és tudom a menetét is.
A E rendszám lenne jó, csak azzal egy a bökkenő, méghozzá az, hogy kell hozzá műszaki vizsga, anélkül ki sem adják. Szépen meg van ez szervezve kishazánkban. Már csak azon csodálkozom, hogy valamelyik "havernak" nincs autószállító cége, aminek számláját is kérnék a forgalomba helyezéshez. Ezzel is csak óvatosan, mert meglátják, és bevezetik.
Az odafele utat megoldanám vele lábon éjjel, úgyis fél 8-tól lehet menni, és érkezési sorrendben hívják be az autókat. De fényes nappal mégsem indulhatnék el vele hazafelé.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
(#) zolika60 válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Kár hogy messze vagy, Bp. környékén tudtam volna segíteni.
(#) Moderátor hozzászólása Qju hozzászólására (») Jan 5, 2017
 
Áthelyezve ide.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
(#) Sam Seed válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Nem kapsz rá osztrák 10 napos rendszámot? Azzal mindenhova viheted..
Bár egy éve beszűntette a német is. Azóta nincs veterán autónak tartott járművek járatása ottsem. Ott hetven euró volt, és akkor rakhatod rá amikor akarod- műszaki sem kellett.. Igaz ez vagy 4 éve volt.
Nembeszélve arról, hogy nem is vezethetsz magyarországon külföldi rendszámos autót, ha ahhoz az országhoz való járművezetési jogosítványod nincsen.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
(#) Bakman válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Nem adnak útvonalengedélyt rendszám nélkül? Ezen meglepődtem.
(#) SzervízMacska válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Olvasva az eddigieket, nem marad más hátra, mint egy autószállítással foglalkozó vállalkozás megbízása. Nyilván nem okoz gondot, ha autóvásárlás mellett döntöttél. A mai nyomott árak és túlkínálat mellett tippem szerint olyan 20-30 liter benzin árából meg lehet úszni. Hol itt a gond?
(#) Petyaa hozzászólása Jan 5, 2017 /
 
Üdv! Egy autót be lehet bukó csövezni, (pl régi Swift) hogy biztonságosabb legyen? Esetleg valamiféle engedély kell rá?
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
(#) Bakman válasza Petyaa hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Engedély kell rá de nyugi, nem fogod megkapni.
(#) Petyaa válasza Bakman hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Hogyan lehet rá megkapni?
(#) Bakman válasza Petyaa hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Utcai használatra sehogy. Sokkal kissebb átalakítások is tiltottak (pl. izzó helyett LED), nem hogy egy ilyen. Műszakilag ki vállalja érte a felelősséget? Kb. senki. Az nem elég nekik, hogy te megígéred, tuti jól csinálod meg.
(#) zolika60 válasza Bakman hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Valahogy azért lehet, mert vannak rendszámos versenyautók is. Csak gondolom nem egyszerű.
(#) Bakman válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Az gyári versenyautó vagy valamilyen házi tákolmány? Gondolom az előbbi, olyat már láttam én is.
(#) mark.budai válasza Sam Seed hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Nem kaptam, mert Várbalogon vettem át, onnan pedig "okosba" hoztuk haza. Vontatva, mert rossz volt a vízpumpa.
Bakman, sajnos nem adnak, rendszám kell hozzá, már csak olyan autóra kapsz, amin lejárt a műszaki.
Zsolt, az a baj, hogy 20-30l benzin árából nem nagyon úszom meg, mert ki kell jönniük az autóért, majd visszahozni a műszaki után, mert a rendszámot még 3-4 nap múlva kapom csak meg. Otthagyni sem akarom a bizottságon. Van autószerelő a faluban, még őt megkérdezhetem, hogy van-e P rendszáma, és ráér-e aznap.
(#) zolika60 válasza Bakman hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Sok Suzuki van erre átalakítva. Bővebben: Link A gyár ilyet nem csinál.
(#) Petyaa válasza Bakman hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Videókon látni pl Ladákat is rallyzni, azokban biztos van bukócső is, (gyárilag nem hiszem) és rendszám is van egy kettőn.
(#) Bakman válasza Petyaa hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Akkor hajrá! Bár számomra kérdéses, hogy ettől biztonságosabb lesz-e és megéri-e az autó piaci értékének kétszeresét rákölteni.
(#) zolika60 válasza Bakman hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Egy jó bukócsőtől biztosan biztonságosabb lesz. Az meg hogy kinek mi éri meg szerintem nem kérdés. Hiszen ha megcsinálja neki megérte.
(#) Petyaa válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 5, 2017 / 1
 
Ez még a jövő zenéje lesz A kilencvenes, kétezres évek eleji autók motorikusan és elektronikusan nem annyira túl komplikáltak még, de a töréstesztjük egy mai autóhoz képest még kevéske, ezért gondolkodtam ilyesmiben.
(#) Bakman válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 5, 2017 /
 
Le is írtad a lényeget. Jó bukócső. Ez biza nem két fillér. Már csak az kell, hogy el is férjen az utastérben.
(#) zolika60 válasza Petyaa hozzászólására (») Jan 6, 2017 /
 
A Suzi különösen gyenge ebbél a szempontból. Egyet sikerült totálkárosra törnöm, mert a Budaörsi úton elém fordult egy Opel. Körülbelül 40-50mk/h-val ütköztem neki blokkoló kerekekkel. Azon kissé behorpadt a sárvédő és eltört a lökös, de a Suzuki menthetetlenül össze tört. Még a motor blokköntvény is. Mondjuk ez ellen egy bukócső sem védett volna meg.
(#) zolika60 válasza Bakman hozzászólására (») Jan 6, 2017 /
 
Így van. Nem lehetetlen, csak az a kérdés érdemes-e.
(#) nagym6 hozzászólása Jan 6, 2017 /
 
A bukócső borulás esetén véd, pld. frontális ütközésnél szinte semmit, a lábtér ugyanúgy benyomódik.
(#) Petyaa válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 6, 2017 /
 
Valóban rámenne szinte az autó értéke is a komplett ütközésvédelmet újragondolva, és kivitelezve. Azért egy kicsit gyúrhattak volna még az ütközésvédelmén anno.
(#) zolika60 válasza Petyaa hozzászólására (») Jan 6, 2017 /
 
Az alap feladatra koncentráltak, legyen egy takarékos üzembiztos igásló. Annak tökéletesen megfelel. Ütközésre a T34-es van tervezve.
(#) Petyaa válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 6, 2017 /
 
Nem volt T34-es plakát az irodában, amiről meríthettek volna
(#) Bakman válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 6, 2017 /
 
Nem feltétlen jó az, ha merev a teljes karosszéria mint egy tank. Sőt, kimondottan káros, nincs ami elnyeli az ütközés energiáját.
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2017
Következő: »»   2689 / 3649
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem