Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Sajnos nem húzhatsz. Engem megbüntettek miatta. Egyébként honnan hová kell vinni ha nem titok? Osztrák rendszáma nem volt? Mert ha ott érvényes vizsgája van azt bejegyzik műszaki vizsga nélkül.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
Autót csak 2 tengelyes tréleren vontathatsz. De ahhoz már BE vagy CE jogosítvány kell.
Valamint az vontató járműnek is meg kell felelnie a vontatmányhoz. Pontosabban a forgalmiban szerepelnie kell, hogy 2 tengelyest vontathat.
Ja értelek titeket, simán neki indultam volna. Akkor ez sem játszik.
Osztrák rendszám nincs, mert ott a tulajdonosnak van rendszáma, nem az autónak, ha lehetne sem hagyná rajt. Műszakija lejárt osztrákban, de teljesen mindegy, mert itthon (most már legalábbis) mindegyik autó egy szigorított műszakival kezd, és csak utána intézhetem rá a rendszámot. Ez a baj, mert ha a reg.adó befizetése és a rendszám után ráérne műszakiztatni, akkor kérhetnék rá útvonal engedélyt, de így nincs mire. Vontatni sem lehet rendszám nélküli autót. Vagy szerzek egy furgonos trélert, vagy valahogy okosban kell megoldani. Csorna mellől, tőlem kell Győrbe vinni. Ráadásul fél Győrön át kell mennem a vizsga hatósághoz, bár Győrben még nem láttam rendőrt igazoltatni, a falukban meg a főúton jobban félek tőle.
Köszi Attila, ezek a költségek megvannak, és tudom a menetét is.
A E rendszám lenne jó, csak azzal egy a bökkenő, méghozzá az, hogy kell hozzá műszaki vizsga, anélkül ki sem adják. Szépen meg van ez szervezve kishazánkban. Már csak azon csodálkozom, hogy valamelyik "havernak" nincs autószállító cége, aminek számláját is kérnék a forgalomba helyezéshez. Ezzel is csak óvatosan, mert meglátják, és bevezetik. Az odafele utat megoldanám vele lábon éjjel, úgyis fél 8-tól lehet menni, és érkezési sorrendben hívják be az autókat. De fényes nappal mégsem indulhatnék el vele hazafelé. A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
Kár hogy messze vagy, Bp. környékén tudtam volna segíteni.
Áthelyezve ide.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
Nem kapsz rá osztrák 10 napos rendszámot? Azzal mindenhova viheted..
Bár egy éve beszűntette a német is. Azóta nincs veterán autónak tartott járművek járatása ottsem. Ott hetven euró volt, és akkor rakhatod rá amikor akarod- műszaki sem kellett.. Igaz ez vagy 4 éve volt. Nembeszélve arról, hogy nem is vezethetsz magyarországon külföldi rendszámos autót, ha ahhoz az országhoz való járművezetési jogosítványod nincsen. A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
Nem adnak útvonalengedélyt rendszám nélkül? Ezen meglepődtem.
Olvasva az eddigieket, nem marad más hátra, mint egy autószállítással foglalkozó vállalkozás megbízása. Nyilván nem okoz gondot, ha autóvásárlás mellett döntöttél. A mai nyomott árak és túlkínálat mellett tippem szerint olyan 20-30 liter benzin árából meg lehet úszni. Hol itt a gond?
Üdv! Egy autót be lehet bukó csövezni, (pl régi Swift) hogy biztonságosabb legyen? Esetleg valamiféle engedély kell rá?
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2017
Engedély kell rá de nyugi, nem fogod megkapni.
Utcai használatra sehogy. Sokkal kissebb átalakítások is tiltottak (pl. izzó helyett LED), nem hogy egy ilyen. Műszakilag ki vállalja érte a felelősséget? Kb. senki. Az nem elég nekik, hogy te megígéred, tuti jól csinálod meg.
Valahogy azért lehet, mert vannak rendszámos versenyautók is. Csak gondolom nem egyszerű.
Az gyári versenyautó vagy valamilyen házi tákolmány? Gondolom az előbbi, olyat már láttam én is.
Nem kaptam, mert Várbalogon vettem át, onnan pedig "okosba" hoztuk haza. Vontatva, mert rossz volt a vízpumpa.
Bakman, sajnos nem adnak, rendszám kell hozzá, már csak olyan autóra kapsz, amin lejárt a műszaki. Zsolt, az a baj, hogy 20-30l benzin árából nem nagyon úszom meg, mert ki kell jönniük az autóért, majd visszahozni a műszaki után, mert a rendszámot még 3-4 nap múlva kapom csak meg. Otthagyni sem akarom a bizottságon. Van autószerelő a faluban, még őt megkérdezhetem, hogy van-e P rendszáma, és ráér-e aznap.
Sok Suzuki van erre átalakítva. Bővebben: Link A gyár ilyet nem csinál.
Videókon látni pl Ladákat is rallyzni, azokban biztos van bukócső is, (gyárilag nem hiszem) és rendszám is van egy kettőn.
Akkor hajrá! Bár számomra kérdéses, hogy ettől biztonságosabb lesz-e és megéri-e az autó piaci értékének kétszeresét rákölteni.
Egy jó bukócsőtől biztosan biztonságosabb lesz. Az meg hogy kinek mi éri meg szerintem nem kérdés. Hiszen ha megcsinálja neki megérte.
Ez még a jövő zenéje lesz
![]()
Le is írtad a lényeget. Jó bukócső. Ez biza nem két fillér. Már csak az kell, hogy el is férjen az utastérben.
![]()
A Suzi különösen gyenge ebbél a szempontból. Egyet sikerült totálkárosra törnöm, mert a Budaörsi úton elém fordult egy Opel. Körülbelül 40-50mk/h-val ütköztem neki blokkoló kerekekkel. Azon kissé behorpadt a sárvédő és eltört a lökös, de a Suzuki menthetetlenül össze tört. Még a motor blokköntvény is.
![]()
Így van. Nem lehetetlen, csak az a kérdés érdemes-e.
A bukócső borulás esetén véd, pld. frontális ütközésnél szinte semmit, a lábtér ugyanúgy benyomódik.
Valóban rámenne szinte az autó értéke is a komplett ütközésvédelmet újragondolva, és kivitelezve. Azért egy kicsit gyúrhattak volna még az ütközésvédelmén anno.
Az alap feladatra koncentráltak, legyen egy takarékos üzembiztos igásló. Annak tökéletesen megfelel. Ütközésre a T34-es van tervezve.
![]()
Nem volt T34-es plakát az irodában, amiről meríthettek volna
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |