Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   231 / 231
(#) rascal válasza proli007 hozzászólására (») Vas, 23:16 /
 
Én még bevállalnák ennyi próbálgatást, de más nevében nem nyilatkozhatok.
(#) Barnei válasza rascal hozzászólására (») Hé, 7:56 /
 
Persze mindenképp megpróbálom! Emlitette Proli007 ,hogy ez nem egy precíziós kapcsolás ebből gondoltam biztos van jobb ötlete!
(#) proli007 válasza Barnei hozzászólására (») Hé, 8:03 /
 
A jobb ötletet már az elején elmondták mások, hogy máshogyan kellene a motor működéséről információt szerezni, nem az aksi feszültségéből. De ez ugye egyszerűbb és kézenfekvőbb.
Mindenesetre megrajzoltam a módosítást, hátha ezzel célba érsz..
(#) Barnei válasza proli007 hozzászólására (») Hé, 8:18 /
 
Köszönöm szépen
(#) csabee95 hozzászólása Hé, 22:10 /
 
Üdv!

Több mint valószínű, hogy korábban már megoldást találtak erre a kérdéskörre, de az istenért nem találtam.

Adott egy 2006-os 1.9 dCi Renault Megane. Indításgátlót szeretnék bele bütykölni.

Annyi volna a kérdésem, hogy honnan fogom tudni kinyerni azt az információt, hogy a motor elindult?
(#) rascal válasza csabee95 hozzászólására (») 2:16 /
 
Ha nem kell azonnal kiderülnie (néhányszor 10 másodperc), akkor az akkumulátor feszültségének növekedéséből a legegyszerűbb.
(#) zoszka válasza csabee95 hozzászólására (») 6:32 /
 
Nem kell tudnia, hogy jár a motor. Elég, ha a kulcs, vagy a gyújtás jelet megkapja. Feltéve, hogy nem a véletlen ráindítás megakadályozása a cél. Bár a mostani autók védve vannak ettől.
A hozzászólás módosítva: 6:38
Következő: »»   231 / 231
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Feb, 21. Kedd
15:10:31
Jelenleg 553 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu