Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   231 / 231
(#) rascal válasza proli007 hozzászólására (») Feb 19, 2017 /
 
Én még bevállalnák ennyi próbálgatást, de más nevében nem nyilatkozhatok.
(#) Barnei válasza rascal hozzászólására (») Feb 20, 2017 /
 
Persze mindenképp megpróbálom! Emlitette Proli007 ,hogy ez nem egy precíziós kapcsolás ebből gondoltam biztos van jobb ötlete!
(#) proli007 válasza Barnei hozzászólására (») Feb 20, 2017 /
 
A jobb ötletet már az elején elmondták mások, hogy máshogyan kellene a motor működéséről információt szerezni, nem az aksi feszültségéből. De ez ugye egyszerűbb és kézenfekvőbb.
Mindenesetre megrajzoltam a módosítást, hátha ezzel célba érsz..
(#) Barnei válasza proli007 hozzászólására (») Feb 20, 2017 /
 
Köszönöm szépen
(#) csabee95 hozzászólása Feb 20, 2017 /
 
Üdv!

Több mint valószínű, hogy korábban már megoldást találtak erre a kérdéskörre, de az istenért nem találtam.

Adott egy 2006-os 1.9 dCi Renault Megane. Indításgátlót szeretnék bele bütykölni.

Annyi volna a kérdésem, hogy honnan fogom tudni kinyerni azt az információt, hogy a motor elindult?
(#) rascal válasza csabee95 hozzászólására (») Kedd, 2:16 /
 
Ha nem kell azonnal kiderülnie (néhányszor 10 másodperc), akkor az akkumulátor feszültségének növekedéséből a legegyszerűbb.
(#) zoszka válasza csabee95 hozzászólására (») Kedd, 6:32 /
 
Nem kell tudnia, hogy jár a motor. Elég, ha a kulcs, vagy a gyújtás jelet megkapja. Feltéve, hogy nem a véletlen ráindítás megakadályozása a cél. Bár a mostani autók védve vannak ettől.
A hozzászólás módosítva: Kedd, 6:38
(#) mhatalyak hozzászólása Kedd, 16:09 /
 
Sziasztok!

Van egy VW Polo 1.4 16V Magneti Marelli motorvezérlővel.
Hiba: Nem zárt el az első injektor, gyujtásra fixen nyitott, ezt átkötöttem ideiglenes megoldással a második hengerre, ez így működött is, ám 30Km után nyitva hagyta a 4-ik befecskendezőt is. Szinte lehetetlen ilyen vezérlőt találni. A kérdés pedig az lenne, hogy az injektor kimeneteken vajon FET-ek vagy tranyók lehetnek-e, amik esetleg zárlatba mentek át és itthon kicserélhetném?
(#) Ricsi89 válasza mhatalyak hozzászólására (») Kedd, 16:43 /
 
Munkatársam ugyanígy járt, neki is fixen locsolta a benzint az egyik injektor. Nem külön tranzisztor van, egy IC van, ami hajtja a kimeneteket. Gondolom teljesítménymeghajtó fokozatok vannak benne. Nemrég rendeltem neki ebay-ről, aztán ha megjön, akkor van egy srác aki meg kicseréli neki. Aztán meglátjuk mi lesz.
(#) fastaction válasza mhatalyak hozzászólására (») Kedd, 16:56 /
 
Szia ,
Polo tulaj vagyok én is és most elég sokat bontanak , érdemes megkérdezni öket , mert sokszor 10.000.- , vagy kevesebbért adják . Nekem 2001 1,4 16v van aua és rögtön találtam a ...fogáson .
Érdemes , csak a motorkódodat beütni .
Ha olcsóbb az ic , akkor persze érdemes megpróbálni.
Szép napot!
ui. Második henger más időben fecskendez , ergo a check engine minimum világít és a motorral együtt a katalizátor is károsodik.
off , de sajnos 222.000km alatt sokat kellet szerelnem .
(#) mhatalyak válasza fastaction hozzászólására (») Kedd, 18:00 /
 
Szia!

Már találtam én is 4db-ot, de egyiken sem stimmel a sorszám és nem jó bele akármelyik 1.4 16V-é.. Nyomozok még utána, csak gondoltam megkérdem, hátha valaki jártas ebben, rosszabb nem lesz az biztos. A fecskendezési idővel tisztában vagyok, viszont meg is lepett, hogy így nem dobott újra egyetlen hibakódot sem! Azért mertem így megoldani, mert sok injektoros autóban egy időben történik az összes befecskendezés.
(#) CsemanAttila hozzászólása Pé, 21:10 /
 
Urak! Van egy gondom amit értek, de mégsem. Adott egy kamion. Rá lett dugva a pótkocsi csati. Minden jó volt, egyedül féklámpa nem volt. Ha nyomtam a féket akkor a bal oldali 3 izzó halványan parázslott... Lehúztam a jobb oldali lámpa testről a fő testet, így lett fék lámpa olyan formában, hogy ha világított a helyzetjelző és úgy nyomtam egy féket akkor csak bal oldalt volt féklámpa jobb oldalt meg elvette a helyzetjelzőt. Remélem kibogozható
(#) sufni-tunning válasza CsemanAttila hozzászólására (») Pé, 21:32 /
 
Minden izzó belevaló? Én már találkoztam dupla pólusú izzófoglalatban egypólusú izzóval - belebarkácsolva. Kamionban nem lehet can-bus rendszer és a nagy áramfelvétel miatt esetleg visszavesz az feszültségekből? (pl nincs a rendszernek "megmondva", hogy lesz rajta pótkocsi)
(#) CsemanAttila válasza sufni-tunning hozzászólására (») Szo, 8:11 /
 
Bele való az összes izzó. Szerencsére mèg nem can-os. Azt elfelejtettem írni, hogy a pót másik traktorral hibátlanul működött. Valahol a traktorban van a hiba.
(#) zoszka válasza CsemanAttila hozzászólására (») Vas, 7:33 /
 
Nincs test a traktor csatijában, így az izzókról testel vissza.
(#) oroszmt91 hozzászólása Vas, 12:48 /
 
Üdv mindenkinek, nem tudtam hova írjak szóval talán ezt többen látják.
Adott egy peugeot 206 km kijelző ami szalag kábellel csatlakozik az egységhez de mint kiderült vagy 3 helyen meg van törve, szóval rendeltem kínából aprópénzért 5db kb 3000 magyar forint ( legyen tarcsiba ha elrontom ).
Kérdésem az lenne hogy az még ok hogy fogom ha úgy van az alaplaphoz hozzá ragasztom ( előtte volt ilyen probléma hogy elvolt válva és a cellux segített ) de magához az üveghez is elég ha hozzáragasztom ?
(#) bbalazs_ válasza oroszmt91 hozzászólására (») Vas, 13:05 /
 
Specialis vezeto ragasztot hasznalnak a gyarban.
Ha osszefolyik, rovidzar, ha nincs eleg, szakadas.
A problema elegge nehez, probald inkabb szoritoerovel (radir), ha a kialakitasa engedi.
(#) oroszmt91 válasza bbalazs_ hozzászólására (») Vas, 13:53 /
 
ilyet rendeltem

erről lenen szó egyébként
(#) VIM válasza oroszmt91 hozzászólására (») Vas, 18:26 /
 
Sziasztok! Egy Suzuki Wagon R kilométerórájának mutatója nem akar beállni a "nulla" értékre. Elektromos óra, tehát nincs bowden. A műszervilágítás lett babrálva és ezek után nem maradt meg a km óra mutatója a nullponton, ha gyújtást kap leketyeg kb. mínusz 20km-t. Nem jövünk rá, hogy ez mitől lehet. A szervizkönyvében sincs tárgyalva ilyen eset, hogy akkor mi lehet a hibás. A másik probléma ugyan ezzel a kocsival, hogy az ablakemelő motorja le van égve és az ablak fent van. Hogyan lehet ezt a helyzetet megszüntetni, hogy az ablak szerelési pozícióba kerülhessen, majd a mechanika is kivehető legyen. A motor állandómágnesű állórészét le tudtam venni ott az ajtóban de a forgórészt nem tudtam kihúzni a végtelenített csiga miatt, így nem tudom lehúzni az ablakot, mert nem fesztelen a pálya e miatt. Vagy van valami más megoldás? A segítséget előre is köszönöm.
(#) zolika60 válasza VIM hozzászólására (») Vas, 19:15 /
 
A forgórészt forgatva nem megy le?
(#) patrick97 válasza VIM hozzászólására (») Vas, 19:40 /
 
Ahogy zolika60 írta forgassad az állórészt valamelyik irányba ahova mozog és megy vele az ablak is majd ha lement az ablak annyira amennyire kell onnantól már kivehető az ablakemelő szerkezet, ha kint van , már könnyű kell egy új motor, vagy egy komplett mechanika amelyik neked kedvezőbb.
Következő: »»   231 / 231
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Feb, 27. Hé
5:47:51
Jelenleg 94 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu