Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   232 / 232
(#) Barnei hozzászólása Márc 13, 2017 /
 
Helló! szeretnék építeni egy ködlámpa vezérlés ami az adott oldalra indexelek a ködlámpa bekapcsol majd az indexelés végén kikapcsol. Találtam pár oldallal feljebb egyet de az kicsit bonyolult nekem... Két relére gondoltam ami a tompítottról kapna áramot és az indek kapcsolótól a jelet. Mellékelek egy rajzot valami hasonlóra gondoltam. Átnéznétek légyszíves hogy jó e így vagy mit kéne változtatnom rajta?
(#) attika válasza Barnei hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
Ha ezt építed meg akkora ködlámpád együtt fog villogni az indexel.
Ez nem fogja azt csinálni amit szeretnél, hogy az indexelés alatt világít a ködlámpád, és ha kikapcsoltad az indexet akkor meg nem.
(#) Tomi20 válasza Barnei hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
Szia

Megoldható egyszerűen is, attikának igaza van, így villogni fog. A bejövő index vezetősávokhoz be kellene tenni sorosan egy-egy diódát, és a relé lábaira meg 1-1 akkora kapacitású kondit, ami a villanások közt át tudja hidalni a szünetet. A diódákra azért van szükség, hogy visszafelé, az izzók ne süssék ki a kondikat. A relé lábaira szintén kellene 1-1 védő dióda, hogy a kondik hosszú életűek legyenek.
(#) Barnei válasza Tomi20 hozzászólására (») Márc 14, 2017 /
 
Szia!

Próbálkozom összerakni a kapcsolás! Csak nagyon amatőr szinten foglalkozom az elektronikával így kérlek nézzétek el nekem ha valami nagy bakit csinálok
(#) Tomi20 válasza Barnei hozzászólására (») Márc 14, 2017 / 1
 
Így gondoltam, jó lesz, a kondinak nagyobb hely kellene, lehet hogy kelleni fog 1000µF-is, érdemes lehet hibás pc alaplapból kitermelni, azok viszonylag kis méretűek nagy kapacitás mellett. Akár meg lehet próbálni légszereléssel kikísérletezni a kondi nagyságát, így pontosan lehet panelt tervezni. A diódákat egy picit nagyobbra cserélném, legalább 1n4007-esekre.
(#) adapter válasza Tomi20 hozzászólására (») Márc 14, 2017 /
 
Csak kíváncsiságból: Ez egyfajta "statikus" kanyar követő világítás lenne? Vagy mi a cél pontosan?
(#) Barnei válasza Tomi20 hozzászólására (») Márc 15, 2017 /
 
Köszönöm szépen!
(#) Barnei válasza adapter hozzászólására (») Márc 15, 2017 /
 
Igen! Az lenne a funkciója, hogy ha indexelek akkor abban az oldalban felkapcsoljon a ködlámpa.
(#) brandoka válasza proli007 hozzászólására (») Márc 19, 2017 /
 
Nos, bekötöttem, működik is - meg nem is. Egészen addig amíg a gyújtást rá nem adom rendesen visszajelez, viszont onnantól már hiába nyílik az ajtó (az utastér világítás működik) már nem jelez vissza. Mi lehet a probléma? A segítséget előre is köszönöm.
(#) proli007 válasza brandoka hozzászólására (») Márc 19, 2017 /
 
Hello! Én nem tudhatom hova kötötted, de ha álló motornál működik, akkor alapvetően két hiba lehet. Nem jó helyről vetted el a + tápot, vagy a jelző izzó nincs testen, ha a gyújtást ráadod. Mondjuk a gyújtáson keresztül testelődik a jelző. Persze ezek csak tippek. De talán kideríthető, ha pld. egy 2W-os próbalámpával rálépsz a Test és a + pont közé, és a test és az M pontra.
(#) dzsanni94 hozzászólása Márc 20, 2017 /
 
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre méghozzá abba hogy hogyan lehetne egy Mazda MPV-be az injektorokat betanítani.
Azt tudom hogy kell hozzá egy gép ami rámegy egy PC-re és azon van egy olyan program aminek a segítségével ki lehet törölni az előzőt és az újakat beírni.
És azért lett benne cserélve mert az autó motorja és a teljes kuplung része vadonatúj.
Meg lett fúrva új dugattyúk tömítések és a többi.
Mind a négy injektor új de valamiért azt mondták hogy nem kommunikálnak a motorvezérlővel.
Szóval már megpróbálták de ezt mondták akkor hogyan lehetne megcsinálni hogy jó legyen?
(#) zolika60 válasza dzsanni94 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Keress valakit aki ért hozzá, mert ezt otthon nem fogod megoldani. Dízel vagy benzines autó? Megfelelő gépet illetve programot használtatok a művelethez?
(#) dzsanni94 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Dízel az autó.
Illetve igen legalább 5 gépet használtak de egyiksem működött és mindegyiken gyári program volt és így sem sikerült.
(#) zolika60 válasza dzsanni94 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
A porlasztók külön működnek? Egy dízeles műhelyben padon megmondják. Ha igen akkor csak a vezetékezéssel, vagy a motorvezérlővel lehet baj.
(#) CsemanAttila válasza dzsanni94 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Csak gyári diagnosztikai eszközzel lehet feltanítani a porlasztókat.
(#) dzsanni94 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Már minden megvan nem kell betanítani az injektorokat.
Annyi az egész ha véletlenül valaki injektort cserél egy Mazda MPV-ben akkor nem kell betanítani őket mert automatikusan igazodik a rendszer hozzá csak annyi az egész hogy ki kell hangsúlyozom azt hogy ki kell cserélni azokat a rövid kábeleket ami rámegy az injektorra mert abba van valami ellenállás 1től 25-ig van számozva a kábel és az injektorok is és megegyezőket kell venni belőlük mert különben nem fog úgy működni mint előtte.
Ezt egy Mazda szervizes mondta nekem hogy működik a kocsi csak nem úgy megy a motor mint ahogy kellene.
(#) enree hozzászólása Sze, 16:34 /
 
Sziasztok!
99-es 1.6-os Zafira klímaventilátor és hűtőventilátor vezérlés rajzban valaki tudna segíteni? Elméletileg mindkettőn csak a második fokozat megy. Szétszedtem őket, előtét ellenállás, hőbiztosíték jó, egyiken se mérhető szakadás. Próbáltam olvasni is, onnan ennyit tudtam meg.
Következő: »»   232 / 232
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Márc, 30. Csü
14:38:31
Jelenleg 411 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu