Fórum témák
» Több friss téma |
nem lehetne azt is ugyanolyan MOSFET -tel mint amit a bendixek helyett használok?
nemérdekel, belefáradtam!
![]() ELADÓ ÁLLANDÓMÁGNESES MOTORT KERESEK, 1,5-3KW, 12V.!!!!!!!!!!!!!!
Ennyire azért nem bonyolult. Ne add fel, szerintem menni fog.
nem tudnátok olyan autótípusokat írni, amik indítómotorjához állandó mágnest használtak?
ez nem állandó mágneses?
http://racing-bazar.hu/alkatresz/onindito_generator/onindito_oninditok
Sziasztok,kérdésem miért ragad be az öninditó,?4-5 mp,de ma csinált olyant recsegés,kerregés ,gyújtást vissza vettem,vártam egy kicsit újbol rá inditoztam beindult a motor de viszont az öninditó megint beragadt pár másodpercig,mit kell megnéznem és mi lehet a gond?1.9-es dizel daewoo fso-ról van szó köszi a segitséget
A lendkeréken nézd meg a fogaskoszorút. Lehet szét van kenődve azon a részen, ahol az önindító mindig nyegteti.
Ezt nem ismerem de lehet, mert nem látom az állórésztekercs rögzítő csavarokat.
Opel Kadett, Astra,Vektra. Egy csomó Japán autó. Sok van a kilencvenes évek elejétől.
köszi
Sziasztok!
2004es 1.6os chevi lacettim van. 215.000 van benne az önindítóhoz még nem volt hozzányúlva. A problémám, h az autó tökéletesen indul, hidegen melegen, majd kb minden harmincadik indítózásnál, függetlenül, h hideg, vagy meleg, ráadom a gyújtást, ac pumpa tölt, majd indítózásnál nem történik semmi, se kattanás se semmi. Az autó nem indítható. 1 méter betolás után indul, és 20 -30 alkalommal megint minden rendben, majd újra semmi... Mi haldoklik benne??
Lehet, csak koszos. Szedd szét nézd meg, mielőtt valami odalesz.
Féktárcsatisztító, meg wd40 elég lesz hozzá?, vagy kenni is kell/érdemes valamit?
Kenni is kell a csúszó részeket. Először szétszedni, kitakarítani a koszt és a kefeport elmosogatni az alkatrészeket és ha mind rendben kis kenéssel összeszerelni.
Köszönök mindent, ma este nekiesek...
![]()
Szétszedtem apró darabokra a jószágot, és valóban el volt csontra tömődve kefeporral minden egyes része az indítómotornak. Gondos tisztogatás, meg zsírzás után, megszűnt a probléma. Köszönöm a segítséget!!
Igazán nincs mit. Szerencsés vagy, még időben megcsináltad, így pár évig megint gondmentes lesz. Az önindítónak sem árt a karbantartás.
![]() ![]()
Sziasztok!
Onindito-magneskapcsolot szeretnek hasznalni tartos uzemben, de felek, hogy tulmelegszik, tul nagy az aramfelvetele. Nem tudja valaki veletlenul, hogy ezeknek mennyi szokott lenni az ellenallasa? Csak olyasmi erdekelne, ami kulon egyseg az oninditotol es csak a nagy aramot kapcsolja. Koszi
Két tekercsből áll az a mágneskapcsoló, egy behúzó, és egy benntartó. A behúzó csak egy pillanatra kap áramot, az nagyon melegedne tartós üzemben. A tartáshoz már elég a vékonyabb, nagyobb menetszámú tekercs., viszont az magában nem tudja behúzni. Az már bírná a huzamosabb használatot, bár az se tartós üzemre van tervezve. Ki kellene próbálni, mennyire melegszik.
Hello Kedves Barátaim,
új gond merült föl az Audi indításánál. Ha meleg az időjárás, süti a kocsit a nap, 3-4-szer kell indítani, mire elkapja! Ha hűvösebb van, elég 1-2-szer indítózni. Lehet, hogy elpárolog a benzin állás közben? Van ennek az 1995-ös A4-esnek valami visszacsapó szelepe az üzemanyag-ellátó rendszerben, mivel a Skoda 105-nek volt elektromos szelepe, ami lezárt, ha nem volt rajta a gyújtás. Bár ez a motor injektoros, nem karburátoros!
Inkább hőfokjeladó problémára tippelnék. Ez a kérdés inkább ide tartozik.
Sziasztok!
Van egy peugeot J5-ből származó 2.5D motorom, ami egy állványra épített tesztmotor. Sajnos bedöglött a nemrég felújított önindítója (DUCEL, francia gyártmány). Szétszedtem és az a gyanúm hogy nem megfelelően újították fel, mert a belsejében szétfröcskölt forrasztóónt találtam a kommutátor körül. Kérdés: Mi a megfelelő technológiája a forgórész tekercsek kommutátorra kötésének? (merthogy a forrasztás nem az) Magam szeretném megjavítani ha lehetséges, mert nem akarok többet költeni kontár munkára. A hozzászólás módosítva: Jún 17, 2013
Gyárilag sajtolva van. Talán ponthegesztéssel lehetne rögzíteni, de ahhoz speciális technika kéne. Szerintem cserélj forgórészt gyárira.
Köszi a gyors választ.
Szerinted milyen lenne ha pontozóval megdolgoznám körülötte az anyagot? Talán szorosabban érintkezne? Az a baj hogy ehhez a tipushoz még egy kefegarnitúra beszerzése is macerás. Hol érdemes érdeklődnöm? Tudsz ajánlani kereskedést, szervizt, bontót vagy bármit?
A pontozós megdolgozás csak akkor segít, ha van még elég anyag, de próba szerencse. Alkatrészt itt biztosan kapsz hozzá. Meg is javítják szakszerűen, ha arra van szükség, de minden egyes alkatrészét betudod náluk szerezni. Hopp. Most látom neked kicsit messze van. Ha kell segítek az alkatrész beszerzésben, de akkor írj privátot.
A hozzászólás módosítva: Jún 17, 2013
Köszi szépen! Holnap felhívom őket, majd jelentkezem hogy mire jutottam.
Ha nem áttételes önindító, akkor a forrasztás a megfelelő, gyárilag is úgy van. Áttételesnél nem jó, mert nem bírja a forgórész nagyobb fordulatát. Abban az esetben az újrahasznosítás a legmegfelelőbb lépés.
Ponthegesztés a gyári megoldás, de jó a forrasztás is. (valószínűleg rosszul lett forrasztva és lecsöppent az ón a kommutátorra, magyarán kontár munka)
ide fordulj --->Önindító-generátor A hozzászólás módosítva: Jún 18, 2013
|
Bejelentkezés
Hirdetés |