Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 12 V / 230 V inverter
Lapozás: OK   2 / 7
(#) maffia hozzászólása Feb 11, 2013 /
 
Kérdés az volna,hogy adott egy elektromos kerékpár akkupakk 36V.
Ha az egyik akkuról lehozok egy invertert ami ad nekem 230.Voltot és ebbe dugom az akkupakk töltőjét ami tölti a pakkot mi történik???
Elméletben nekem túl egyszerű volna e téren amatőr vagyok ez csak egy ötlet.
Vannak kétségeim: nem e alakul ki rövidzárlat,tud e nekem többet tölteni mint amit kivesz?!
A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2013
(#) Davidd hozzászólása Aug 24, 2013 /
 
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a mellékelt kapcsolási rajz működőképes? Készítettem hozzá paneltervet, már csak a rábólintásotokat várom.Mekkora hűtésre van szükség?[Tudom terheléstől függ, de maximum áramnál.]
A hozzászólás módosítva: Aug 24, 2013
(#) lorylaci válasza Davidd hozzászólására (») Aug 25, 2013 /
 
Ránézsére úgy tűnik. Az NE555 előállítja a az 50 Hz-et, amit egy pushullpakötött transzformátor feltranszfromál.
Egyszerű négyszöges inverter. Fontos, hogy nem szinuszos, így sok 230V-os ezsköz nem fog róla működni.
Teljesítmény a választott FETek és trafó nagyságától függ. A FETek vesztesége szintén a FEt típusától (Rdson) és az átfolyó áramtól.
(#) Davidd válasza lorylaci hozzászólására (») Aug 25, 2013 /
 
Üdv! A fetek irfz44n lenne. A lenyeg az lenne,hogy mikor elveszik az áramot a routereket tudjam táplalni, meg van egy kicsi aktív hangsugarzom és ha elveszik az áramot valamiről en meg halgassak zenét. Erősítő működne róla? Milyen egyszerű kapcsolási rajzot javasolsz, ami már kezd hasonlítani a szinuszra?
A hozzászólás módosítva: Aug 25, 2013
(#) lorylaci válasza Davidd hozzászólására (») Aug 25, 2013 /
 
A rotuer vaószínűleg adapterről megy alacsony fesszel, egyszerűbb ha oda rákötöd az akksit.

Ha az aktív hangsugrázó meg az erősítő trafós és síma egyenirányításos, akkor nem fog róla rendesen működni (csúcsegyenirányítás).