Fórum témák
» Több friss téma |
És tuc valamit ajánlani CD4016 vagy HCF4010 vagy V4023D
Nem értelek. A 4016 az négy kapcsolót tartalmaz, a HCF4010 meg NAND kapus buffer meghajtókat, V4023D megint tök más dolog. Az hogy a 40-es sorozatú C-MOS IC-k osztályába sorolhatóak, még nem jelenti a kompatibilitásukat is. Tudni kellene hogy mi mit jelöl, jelent, és utána építkezni belőle. Mert így nem fog menni. :no:
(A "tuc", az két c, és szókettőzéssel, zenei irányzat beceneveként ismeretes.)
Oké értem boccs csak megkérdeztem volna mivel hellyetesíthető!! (még kezdő vagyok ezekbe)
Szia
Szerinted működőképes lehet ez a kapcsolás? Elvileg a Knight Rideres futófénynek kellene lennie 10 Led-el. Üdv. Zoli
Sziasztok!
Lehet, hogy nem pont ide való ,de majdcsak átthelyezik, a MOD-ok! Szóval, kaptam egy autóból kiszerelt "pótféklámpát" , ami sajnos csak részlegesen működik. Tennék fel 1-2 képet, amik bár nem tul jók, de hátha valaki ez alapján tudna segiteni ujjra éleszteni a 2 elhalt izzót... mert ebben sajnos nem LED van, hanem karácsonyfa izzó szerüség. Amit tudni kell: középen a STOP felirat alatt van 4 db izzó ami ha energiát kap a cuccos, akkor egyből világít folyamatosan. Mellette jobbra-balra 4-4 izzó. Úgy müködnek, hogy amikor rákapcsoljuk a feszültséget, akkor középről kifelé fut a fény. be lehet ugy is kötni, hogy külön-külön 1-1 oldal fusson csak, de az nem annyira kell nekem. Amire rájöttem: mindkét oldalon a 2.-ik izzó nem világit, ennek valószinüleg az az oka, hogy az "SMPS A13 EB251"- es kütyü, el van égve benne... .Még annyi, hogy van benne egy Toshiba 9221W TC4017BP-jelzésü izéke is. Bocsánat, nem vagyok szakember sajnos!Kérdésem a küvetkező: elég, ha ezt kicserélem (SMPS), vagy ezen kivül más is sérülhetett benne? Lehet -e még ilyet kapni, vagy csak valami helyettesitő van már csak? A képekért bocsánat, de fél órát küzdöttem, de nem tudtam jobbat készíteni.. Köszönettel: Anti A hozzászólás módosítva: Jan 15, 2013
Mielőtt mást javítanál, az izzókat ellenőrizd.