Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   220 / 345
(#) patrick97 hozzászólása Szept 2, 2016 /
 
Megvan minden, Beszereltem a szervót álomszépen dolgozik minden csavart jól meghúzkodtam főleg a kormányoszlop csavarjait nem tudom szerintem a gyári 25Nm nél kicsit erősebben húztam meg de majd ha lesz pénzem beszerzek egy nyomatékadaptert és minden eddig mozgatott csavart ellenőrizni fogok hogy a gyár által megadott erővel van e meghúzva, a legelső kérdésre visszatérve ,igen igazatok volt!! amint rákerült a kormány kerék, már erőkarból forgott nem érezhető ellenállás csak leheletnyit, de tökéletes megforrasztottam szereztem hosszabítókat (narancssárgát), nehéz volt beállítani hogy pont egyenesen menjen de sikeredett köszi a válaszokat! Sokat segítettek illetve megnyugtattak! Ha jár a motor akkor nagyon nagyon könnyű tekerni, álom.
(#) SaRobi hozzászólása Szept 5, 2016 /
 
Hello, vegso mentsvarkent ide fordulok.
Van egy 1995 os 1.3 as C Escortom amiben volt egy gagyi muszeregyseg amit kicsereltem egy fordulatszammerosre. Eddig ez jo is volt minden mukodik, de pont a lenyeg, a f.szammero nem.
Kerdesem az lenne, hogy tudja-e valaki hogy ilyenkor mit kell tenni? Annyit mar sikerult kideritenem hogy a muszer egy diesel autoban volt, szoval a generatror w kivezeteserol kapta a jelet. Benzines autoban ezt hova kell kotni? Gyujtotrafo, nincs a kocsiba, szoval az kilove. Gyujtaseloszo meg valami kocka amibe csatlakozon at 4 szal kabel megy. Szoval fogalmam sincs hogy hogyan tudnam megoldani hogy az ora kapjon jelet. Masik gond: A muszeregyseg hatuljan van 2 hosszu IDE csatlakozas szeru csatlakozo es kesz...szoval ott is ki kell deriteni hogy hova kellene bekotni a kabelek...persze ha meglesznek. A fordulatszammmero felporg 1000 ig ha padlogazt nyomok neki.
(#) zolika60 válasza SaRobi hozzászólására (») Szept 5, 2016 /
 
A generátorra bekötve működne, de a dízel fordulatszámmérő nem igazán jó a benzines autóhoz.
(#) SaRobi válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 5, 2016 /
 
En nagyon szives rakotom akarhova, de azt mondd meg hogy a generator melyik kivezetesere kossem ra, es a muszerfal hatso csatlakozojan hova tegyen?
(#) zolika60 válasza SaRobi hozzászólására (») Szept 5, 2016 /
 
ahogy írod is a W kivezetésre. A műszer egységet nem ismerem, azt neked kell kinyomoznod.
(#) SaRobi válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 5, 2016 /
 
Ha a generatoron nincs w kivezetes akkor gondolom vagy beszerzek egy masikat vagy hagyom a francba?
A muszer egyseggel az a bajom hogyha jaro motornal elkezdem kiprobalgatni hogy melyik pin az akkor lehet hogy elfustol 1-2 dolog. Meg kicsit turom a netet hatha talalok hozza rajzot, addig is koszi.
(#) Ricsi89 válasza SaRobi hozzászólására (») Szept 5, 2016 /
 
Basszus még feliratok is vannak a nyákon. Ebből kb fél perc alatt kideríthető, hogy hová kell kötni. Az órának 3 kivezetése van. Egy test, egy gyújtás pozitív és egy jel. Ebből már nem nehéz kideríteni hová kell a jelet kötni.
Egyébként meg miért nem benzinesből való órát kerestél? A dízelé nincs is addig skálázva meg mint írod a generátorról kell a jel neki, ami neked nincs.
A hozzászólás módosítva: Szept 5, 2016
(#) zolika60 válasza SaRobi hozzászólására (») Szept 5, 2016 /
 
Ha Bosch generátor van rajta, akkor 90% valószínűséggel ott a csatlakozó.
(#) enree hozzászólása Szept 11, 2016 /
 
Sziasztok!
2002-es, 1.6-os benzines Zafira rádió ISO C csatlakozó bekötésében tudna valaki segíteni. Le van vágva róla a csati, és és vissza szeretném állítani az eredeti állapotot. A gyári kormánytávirányítót és a műszerfalban levő kijelzőt szeretném működésre bírni.
Továbbá érdekelne, hogy ebben a típusban merre találom a "komfortszálat" amit ha földre húzok, akkor zárja az ablakokat.
Előre is köszi: E.
(#) nagym6 hozzászólása Szept 11, 2016 /
 
Sziasztok.
Toyota Yaris jobb eolső ablakemelő nem működik sem bal, sem jobb ajtókapcsolóról. Mi szokott előfordulni, a kapcsolók közvetlenül, vagy valami elektronikán keresztül kapcsolják a motort?
Kasztni és ajtő közötti kábelköteg mozgatásra hajlítgatásra nem reagá, gondoltam itt lehet törés.
Köszönöm..
(#) Sam Seed válasza nagym6 hozzászólására (») Szept 11, 2016 / 1
 
Szia!
Próbáld meg külső tápról a motorokat. Többször előszokott fordulni, hogy megáll az ablakemelő motor. Nemritka, hogy egyszerre akár négy is.
(#) Atkari Gabor hozzászólása Szept 19, 2016 /
 
Sziasztok!
Az ablaktörlő 5-6 törlés után megáll, mintha nem kapna feszültséget.
Kb. 15 perc múlva újra indítható, de megint csak 5-6 törlést végez és újra megáll.
A kormány kapcsolót és az ablaktörlő mechanikát kicseréltük, de a probléma továbbra is megmaradt.
Mi lehet a hiba oka?
(#) attika válasza Atkari Gabor hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
Intervallum relét nézzed még meg hátha ott a hiba.
De milyen autóról van szó mert azt nem lehet kivenni a mondataidból.
(#) vargaf válasza attika hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
Az eredeti helyén:
BMW E90 ablaktörlő működési rendellenesség
(#) Ricsi89 válasza Atkari Gabor hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
Motor is volt cserélve, vagy csak mechanika? Mert lehet a motorban hőbiztosíték, ami vacakolhat és csinálhat ilyet.
(#) Atkari Gabor válasza attika hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
Köszönöm a választ. Egyébként egy Bmw E90-es autóról van szó.
Az egész jelenség olyan, mintha valami túlmelegedne és leváltana.
Amikor visszahűl újra működik egy rövid ideig.
(#) Atkari Gabor válasza Ricsi89 hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
A bontóban rákötöttünk egy komplett mechanikát motorral együtt. Nem volt beépítve, tehát gyakorlatilag ellenállás nélkül forgott és ugyanezt a jelenséget tapasztaltuk.
Én úgy gondolom, hogy valami a szabályzó elektronika körül lehet, mert amikor "lefagy" nem működik az ablakmosó sem.
Kicseréltük először a működtető kart, majd a komplett kormánykapcsolót is, de nem voltak hatással a hibára.
(#) hg6dab válasza Atkari Gabor hozzászólására (») Szept 19, 2016 /
 
Gyanús, hogy szakaszoló relé lesz.
(#) Bence_Csepeli hozzászólása Szept 22, 2016 /
 
Szerbusztok(!)
lenne egy olyan kérdésem(,) hogy Bmw e34 (525 disel ) gyújtás kapcsolót hogyan tudnám kiváltani úgy hogy nyomó gombós legyen(_)?
A kulcs legyen a gyújtáskacsoló továbbra is, és a gomb pedig az indító.


Válaszokat előre is köszönöm(.)
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2016
(#) attika válasza Bence_Csepeli hozzászólására (») Szept 22, 2016 /
 
Egyszerű kis próbalámpával ki tudod mérni(,) hogy indítózásnál melyik szálra ad pozitívat a kapcsoló, és arra kötöd a nyomógombodat. Ez a megoldás nem fog megvédeni a járó motornál való esetleges véletlen ráindítózástól...
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2016
(#) Reedly hozzászólása Szept 27, 2016 /
 
Üdv! Vettem egy NTK univerzális lambdaszondát. Valahol azt írják, nem szabad forrasztani a vezetékeit, máshol meg, hogy elméleti indoklásban semmilyen vezetéket nem szabad forrasztani az autón, de lehet. Az a gyári kis összenyomós izé, amit adtak hozzá, nem tetszik. Forrasszam vagy ne forrasszam? Szeretek forrasztgatni amúgy.
(#) attika válasza Reedly hozzászólására (») Szept 27, 2016 / 1
 
Próbáld meg forrasztani de nem fogod tudni
(#) Ktulu hozzászólása Szept 28, 2016 /
 
Sziasztok.
Renault Modusnál mindegyre gyúl ki a motor és a villáskulcs szimbólum. Abgassytem überprüfen felirattal. OBD 2 -t rákötve, P0010 "A" Camshaft Position Actuator Circuit/Open Bank 1
hibaüzenetet ad. Ha törlöm az üzenetet, a bordon mindkét jelzőlámpa, és felirat is kialszik, de pár nap után újra előjön a hiba. Olyan is volt hogy magátol eltűnt, majd egy hétre rá visszajött.
Szerelő szerint nem kell aggódni...
Tudna valaki akinek tapasztalata van segíteni, hogy merre kellene keresni a hibát?
Köszönöm.
(#) VIM válasza Ktulu hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Szia! Nem ismerem a "rönókat" de ez a hiba valószínű, hogy kezdődő főtengely jeladó problmára hívja fel a figyelmet, az "ellenőrizze a motort" és a kipufogó rendszer hiba bizonyára ebből adódik. A tárolt hiba az mindenképpen figyelembe veendő és azt kell "visszanézni", hogy mi okozza. A "nyitott áramkör"-re figyelmeztetés, a jelalak hiányára esetleges kontakthibára mutat rá de félő, hogy előbb-utóbb ki kell cserélni ezt a perifériát a motor zavartalan működése érdekében. E miatt még nem volt motorleállás?
(#) Ktulu válasza VIM hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Motorleállás nem volt, viszont a hétvégén egy kb 80km -es hosszabb út után ismét eltűnt a hiba.
Annyit még hozzáteszek, hogy (hideg) indításkor nagyon csúful beremeg az egész autó pár másodpercig. (mint egy dízel, pedig benzines) Talán amíg felveszi az olajat?
(#) attika válasza Ktulu hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Attól biztos nem remeg be amíg az olajat felveszi. A hibát ott kell keresgélni amit VIM is írt neked.
(#) VIM válasza Ktulu hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
A hidegindítási beremegés az lehet szegény keverék összetétel is. A főtengely jeladó csatlakozóját nézd meg, hogy a csatlakozó érintkezők jól érintkeznek-e. Tedd feszesebbé a csatlást az érintkezők kismértékű széthajlításával.
(#) Ktulu válasza VIM hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Rendben, köszi.
(főtengely vagy vezérműtengely jeladó?)
(#) VIM válasza Ktulu hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Nem tudom, hogy miért írtam főtengelyt ... Vezérműtengely lesz az és az nem okoz motorleállást. Elnézést a dezinformálásért.
(#) Reedly válasza attika hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Még blankolni is alig tudtam. Összetekertem jó hosszan és atom biztosan leszigeteltem.
Következő: »»   220 / 345
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem