Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Megvan minden, Beszereltem a szervót álomszépen dolgozik minden csavart jól meghúzkodtam főleg a kormányoszlop csavarjait nem tudom szerintem a gyári 25Nm nél kicsit erősebben húztam meg de majd ha lesz pénzem beszerzek egy nyomatékadaptert és minden eddig mozgatott csavart ellenőrizni fogok hogy a gyár által megadott erővel van e meghúzva, a legelső kérdésre visszatérve ,igen igazatok volt!! amint rákerült a kormány kerék, már erőkarból forgott nem érezhető ellenállás csak leheletnyit, de tökéletes megforrasztottam szereztem hosszabítókat (narancssárgát), nehéz volt beállítani hogy pont egyenesen menjen de sikeredett köszi a válaszokat! Sokat segítettek illetve megnyugtattak! Ha jár a motor akkor nagyon nagyon könnyű tekerni, álom.
Hello, vegso mentsvarkent ide fordulok.
Van egy 1995 os 1.3 as C Escortom amiben volt egy gagyi muszeregyseg amit kicsereltem egy fordulatszammerosre. Eddig ez jo is volt minden mukodik, de pont a lenyeg, a f.szammero nem. Kerdesem az lenne, hogy tudja-e valaki hogy ilyenkor mit kell tenni? Annyit mar sikerult kideritenem hogy a muszer egy diesel autoban volt, szoval a generatror w kivezeteserol kapta a jelet. Benzines autoban ezt hova kell kotni? Gyujtotrafo, nincs a kocsiba, szoval az kilove. Gyujtaseloszo meg valami kocka amibe csatlakozon at 4 szal kabel megy. Szoval fogalmam sincs hogy hogyan tudnam megoldani hogy az ora kapjon jelet. Masik gond: A muszeregyseg hatuljan van 2 hosszu IDE csatlakozas szeru csatlakozo es kesz...szoval ott is ki kell deriteni hogy hova kellene bekotni a kabelek...persze ha meglesznek. A fordulatszammmero felporg 1000 ig ha padlogazt nyomok neki.
A generátorra bekötve működne, de a dízel fordulatszámmérő nem igazán jó a benzines autóhoz.
En nagyon szives rakotom akarhova, de azt mondd meg hogy a generator melyik kivezetesere kossem ra, es a muszerfal hatso csatlakozojan hova tegyen?
ahogy írod is a W kivezetésre. A műszer egységet nem ismerem, azt neked kell kinyomoznod.
Ha a generatoron nincs w kivezetes akkor gondolom vagy beszerzek egy masikat vagy hagyom a francba?
A muszer egyseggel az a bajom hogyha jaro motornal elkezdem kiprobalgatni hogy melyik pin az akkor lehet hogy elfustol 1-2 dolog. Meg kicsit turom a netet hatha talalok hozza rajzot, addig is koszi.
Basszus még feliratok is vannak a nyákon. Ebből kb fél perc alatt kideríthető, hogy hová kell kötni. Az órának 3 kivezetése van. Egy test, egy gyújtás pozitív és egy jel. Ebből már nem nehéz kideríteni hová kell a jelet kötni.
Egyébként meg miért nem benzinesből való órát kerestél? A dízelé nincs is addig skálázva meg mint írod a generátorról kell a jel neki, ami neked nincs. A hozzászólás módosítva: Szept 5, 2016
Ha Bosch generátor van rajta, akkor 90% valószínűséggel ott a csatlakozó.
Sziasztok!
2002-es, 1.6-os benzines Zafira rádió ISO C csatlakozó bekötésében tudna valaki segíteni. Le van vágva róla a csati, és és vissza szeretném állítani az eredeti állapotot. A gyári kormánytávirányítót és a műszerfalban levő kijelzőt szeretném működésre bírni. Továbbá érdekelne, hogy ebben a típusban merre találom a "komfortszálat" amit ha földre húzok, akkor zárja az ablakokat. Előre is köszi: E.
Sziasztok.
Toyota Yaris jobb eolső ablakemelő nem működik sem bal, sem jobb ajtókapcsolóról. Mi szokott előfordulni, a kapcsolók közvetlenül, vagy valami elektronikán keresztül kapcsolják a motort? Kasztni és ajtő közötti kábelköteg mozgatásra hajlítgatásra nem reagá, gondoltam itt lehet törés. Köszönöm..
Szia!
Próbáld meg külső tápról a motorokat. Többször előszokott fordulni, hogy megáll az ablakemelő motor. Nemritka, hogy egyszerre akár négy is.
Sziasztok!
Az ablaktörlő 5-6 törlés után megáll, mintha nem kapna feszültséget. Kb. 15 perc múlva újra indítható, de megint csak 5-6 törlést végez és újra megáll. A kormány kapcsolót és az ablaktörlő mechanikát kicseréltük, de a probléma továbbra is megmaradt. Mi lehet a hiba oka?
Intervallum relét nézzed még meg hátha ott a hiba.
De milyen autóról van szó mert azt nem lehet kivenni a mondataidból.
Az eredeti helyén:
BMW E90 ablaktörlő működési rendellenesség
Motor is volt cserélve, vagy csak mechanika? Mert lehet a motorban hőbiztosíték, ami vacakolhat és csinálhat ilyet.
Köszönöm a választ. Egyébként egy Bmw E90-es autóról van szó.
Az egész jelenség olyan, mintha valami túlmelegedne és leváltana. Amikor visszahűl újra működik egy rövid ideig.
A bontóban rákötöttünk egy komplett mechanikát motorral együtt. Nem volt beépítve, tehát gyakorlatilag ellenállás nélkül forgott és ugyanezt a jelenséget tapasztaltuk.
Én úgy gondolom, hogy valami a szabályzó elektronika körül lehet, mert amikor "lefagy" nem működik az ablakmosó sem. Kicseréltük először a működtető kart, majd a komplett kormánykapcsolót is, de nem voltak hatással a hibára.
Gyanús, hogy szakaszoló relé lesz.
Szerbusztok(!)
lenne egy olyan kérdésem(,) hogy Bmw e34 (525 disel ) gyújtás kapcsolót hogyan tudnám kiváltani úgy hogy nyomó gombós legyen(_)? A kulcs legyen a gyújtáskacsoló továbbra is, és a gomb pedig az indító. Válaszokat előre is köszönöm(.) A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2016
Egyszerű kis próbalámpával ki tudod mérni(,) hogy indítózásnál melyik szálra ad pozitívat a kapcsoló, és arra kötöd a nyomógombodat. Ez a megoldás nem fog megvédeni a járó motornál való esetleges véletlen ráindítózástól...
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2016
Üdv! Vettem egy NTK univerzális lambdaszondát. Valahol azt írják, nem szabad forrasztani a vezetékeit, máshol meg, hogy elméleti indoklásban semmilyen vezetéket nem szabad forrasztani az autón, de lehet. Az a gyári kis összenyomós izé, amit adtak hozzá, nem tetszik. Forrasszam vagy ne forrasszam? Szeretek forrasztgatni amúgy.
![]()
Próbáld meg forrasztani de nem fogod tudni
![]()
Sziasztok.
Renault Modusnál mindegyre gyúl ki a motor és a villáskulcs szimbólum. Abgassytem überprüfen felirattal. OBD 2 -t rákötve, P0010 "A" Camshaft Position Actuator Circuit/Open Bank 1 hibaüzenetet ad. Ha törlöm az üzenetet, a bordon mindkét jelzőlámpa, és felirat is kialszik, de pár nap után újra előjön a hiba. Olyan is volt hogy magátol eltűnt, majd egy hétre rá visszajött. Szerelő szerint nem kell aggódni... Tudna valaki akinek tapasztalata van segíteni, hogy merre kellene keresni a hibát? Köszönöm.
Szia! Nem ismerem a "rönókat" de ez a hiba valószínű, hogy kezdődő főtengely jeladó problmára hívja fel a figyelmet, az "ellenőrizze a motort" és a kipufogó rendszer hiba bizonyára ebből adódik. A tárolt hiba az mindenképpen figyelembe veendő és azt kell "visszanézni", hogy mi okozza. A "nyitott áramkör"-re figyelmeztetés, a jelalak hiányára esetleges kontakthibára mutat rá de félő, hogy előbb-utóbb ki kell cserélni ezt a perifériát a motor zavartalan működése érdekében. E miatt még nem volt motorleállás?
![]()
Motorleállás nem volt, viszont a hétvégén egy kb 80km -es hosszabb út után ismét eltűnt a hiba.
Annyit még hozzáteszek, hogy (hideg) indításkor nagyon csúful beremeg az egész autó pár másodpercig. (mint egy dízel, pedig benzines) Talán amíg felveszi az olajat?
Attól biztos nem remeg be amíg az olajat felveszi. A hibát ott kell keresgélni amit VIM is írt neked.
A hidegindítási beremegés az lehet szegény keverék összetétel is. A főtengely jeladó csatlakozóját nézd meg, hogy a csatlakozó érintkezők jól érintkeznek-e. Tedd feszesebbé a csatlást az érintkezők kismértékű széthajlításával.
Rendben, köszi.
(főtengely vagy vezérműtengely jeladó?) ![]() ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |