Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó rádió és erősítő összekötése
Lapozás: OK   3 / 6
(#) csimasz5 válasza aflmor hozzászólására (») Márc 26, 2008 /
 
Isten vagy!
Honnan a pi**ából szerzed ezeket.
Én mazdához alig találtam valami leírást,nemhogy ilyeneket!
Köszi mindenesetre.

Nagyon lelkes,nagyon amatőr vagyok.
Ha valami kis egyszerű áramkört kell készíteni megtudom oldani (rajzról)de magamtól fogalmam sincs mihez kezdjek vele.

A segítséget pedig mindenkinek köszönöm.
(#) oregtamas0202 válasza aflmor hozzászólására (») Márc 26, 2008 /
 
Üdvözlöm.Egyetértek. Ezen információk hiányában voltam. Köszönöm én is.Csak a subra ajánlottam mint legegyszerübb megoldást, nem a Bose kiválltására.Tisztelettel Öreg T.
(#) csimasz5 válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Márc 27, 2008 /
 
Hello.
Azt hiszem szavadon foglak,ami a segítséget illeti.
Tudsz valami megoldást a gondomra?
Amire te gondoltál az is hasonló megoldás lehet csak nem kell a jel erősséggel szórakozni.
Asszem!
(#) oregtamas0202 válasza csimasz5 hozzászólására (») Márc 28, 2008 /
 
Üdv. Csak ismételnin tudom, hogy az hangszóró jel.Nem kisérleteznék , mert a készüléked bánja.Amit ajánlottam az föld független, mint egy biztonsági trafó ugy működik,tehát a kimenet és bemenet hermetikus.De örömmel veném he más és jobb ötlet mond valaki.No és mit is ront az átalakító, főleg a subon?
(#) csimasz5 válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Márc 28, 2008 /
 
Igen,a gond az hogy nem tudok olyat szerezni,nem magyarországon lakom.

Gondoltam 1-2 ezer forintos kütyü,valami hasonlót házilag is össze hoznék ha lenne valaki aki segít,rajzal vagy ilyesmi.
(#) oregtamas0202 válasza csimasz5 hozzászólására (») Márc 28, 2008 /
 
Ha nem titok hol laksz? Ha titok ird privát, hátha mégis tudok segíteni.Nem egy ördöngősség de ,mire megcsinálod és az anyagot megszerzed lehet hogy többe kerül mint a gyári.
(#) oregtamas0202 válasza aflmor hozzászólására (») Márc 28, 2008 /