Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Sziasztok olyan problémám lenne hogy a rádiómat mikor kötöttem be egy kósza kábel hozzá ért amibe áram volt és azóta csak úgy működik hogy le testelem külön, pl egy vezetéket rakok egy csavarhoz meg a rádió házhoz, mit lehet ne csinálni hogy ne kelljen vezeték?
Hova ért hozzá pontosan?? a rádió külső fém házához?
Akkor szedd szét mert lehet elcsattant a panelon egy vezetősáv.
rendben meg nézem, köszönöm szépen
![]()
Ha a csatlakozóba be volt kötve a +12V meg a test és utána ért hozzá a házhoz a +12V akkor szinte majdnem biztos, hogy elégett a nyákon GND.
könnyen lehet orvosolni?
A nagybetűs mondatkezdés, nem opció nálunk! Mod. A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2017
Ha csak ennyi akkor igen, egy átkötéssel. Össze kell forrasztani az elégett vezetéket.
Sziasztok,
Tudna valaki megoldást arra,hogy a bluetooth autórádiómon ha telefonálok a másik fél nagyon halkan hallja amit mondok. Van erre megoldás ? köszönöm
Belemész a menübe és állítasz rajta a leírása szerint. Ha ezzel nem éred el kívánt eredményt, megpróbálod áthelyezni a mikrofont közelebb a szádhoz.
Üdvözlet!
Egy 2014-es gyártású JVC KD-X210 fejegységgel szívok. Ha megkapja a tápfeszt akkor csinál hülye dolgokat, pl. fokozatosan leveszi a hangerőt bekapcsolás után és nem is lehet szabályozni. Kikapcsolás majd újra bekapcsolás után ez a gond megszűnik. A rádiójával is van baj, mert ha kiválasztom, akkor nem jön egyáltalán susogás a hangszórókból, antennát csatlakoztatva sem. Tehát lényegében néma az egész. Pendriveról a zenelejátszás az működik, hangszínt, basszust stb. mindent tudok állítani. Égésnyom és semmi szemmel látható sérülés sincs a NYÁK-on. Volt resetelve többször és a legfrissebb firmware van rajta. Egyáltalán javítható ez?
Hello,
A rádión semmilyen állomás nem fogható? A "susogás" = fehér zaj... Azt a benne található zajzár lenémítja. A lényeg, hogy szól-e a kiválasztott adó, avagy sem. A tápfesz IC körül kell szétnézni. Tápok rendben vannak-e. Főleg a DC-DC konverter kimenetén található elektrolit kondik. A FW nem releváns ebben az esetben. Üdv, KN
Üdvözletem mindenkinek!
A következő a problémám,adott egy JVC kd-x 341-es fejegység.Hiába van beállítva rajta hogy váltson közlekedési infóra a valamelyik adó azt közvetít,nem vált oda.A forgalmazót,a JVC szervízt felhívtam elképzelésük sincs mi a hiba oka próbálták másik rádióval náluk működött. Mit állítok be rosszul(TI beállítás ON) azonkívül nem találtam mást ami összefüggésben lehet vele.Tud valaki segíteni aki képzettebb a témában?
Már elég régen volt dolgom ilyesmivel. Akkor ez még úgy volt, hogy beállítottál egy olyan állomást, amin közlekedési infó is volt, akkor ha közben kazettát, vagy CD -t hallgattál, az infó idejére átváltott a rádió adó vételére. Szerintem, most sem hangol át másik állomásra, mert honnan tudná, hogy Melyik állomáson van közlekedési infó. Ahhoz egy másik tunernek állandóan szkennelni kellene. Lehet, hogy van ilyen, nem tudom.
Van ilyen, a céges autóban lévő (Pioneer) átkapcsol másik rádióadóra ilyenkor.
Szia,
Jutottál valamire a mikrofon kivezetésében,nekem is pont ilyen problémám van. Szerinted az megoldás lehet,hogy a saját mikrofonját kiforrasztom,és hosszabb vezetékkel kihelyezem,mondjuk a napellenzőre ? köszi Banti
Sziasztok!
Autórádió/Navi problémával kapcsolatban kérném a tanácsotokat. A fejegység jól működik egészen addig míg be nem indítom az autót,indításkor kikapcsol,kézzel kell bekapcsolni és ezután mindent el is felejt. Egy BMW X5-be vásároltam ezt az EONON nevű gyári kinézetű nagyon okos navit. Kábelezéssel minden rendben,másik bmwben ugyanezt csinálja ez a Navi,egy másik hasonló EONON navi tökéletesen működik az X5ben. Tehát kiszűrtük ,hogy az navival vannak problémák,a cég küldött egy másikat helyette(vagy ugyanazt visszaküldte) és azzal is ugyanez a probléma. Próbáltunk az akksitól direktbe áramot hozni,úgy is ugyanez a hiba,indítózáskor 10,5V-11V-ra esik vissza a feszültség,de ugye ezt bírni kéne a navinak. Létezik erre viszonylag normális megoldás? Gondoltam rá, hogy bekötünk valamiféle kondit a fejegyeség elé,hogy ne ingadozzon az áram indításkor. Bocsi ha hülyeséget írtam,nagyon nem értek ehhez a témához,de ügyes autóvillamossági szerelő haverom van és ő érteni fogja amit irtok. Köszönöm a segítséget előre is. Üdv: Ádám
Szia!
Esetleg tudnál pontos típusszámot írni? Csak hogy meg tudjam nézni hogy mire van szüksége a navinak.
És mi van, ha kikapcsolt állapotban indítózol?
Eonon D5166X tipusspecifikus navi. Kicsit kesobb tudok kuldeni kepet a navin levo adatlaprol.
Gondolom gyárilag járt hozzá minden kiegészítő mint az alábbi linken is látható.
Nagy átlagban az szokott lenni a probléma hogy 2 darab +12V-ot kérnek a fejegységek az egyik fix a másik szálon meg csak akkor jelenik meg ha gyújtáson van a jármű. Elsőnek próbáld meg a két szálat felcserélni illetve ha multival ki tudod mérni hogy melyiken mikor van feszültség az sokat segítene. Az nem probléma hogyha indítózol akkor újraindul a fejes sok autónál is így van de nem felejt el semmit illetve ugyanúgy visszakapcsol magától. Ha a fejesből kihúzod a csatit ott közvetlenül ki tudod mérni hogy mikor mit kap a fejes a 13 illetve 14-es pint figyeld. A 13-ason fixen ott kell lennie a +12V-nak a 14-esen csak akkor ha gyújtáson van a kocsi.
Ahogy írták, valószínűleg fel van cserélve az állandó +12V és a gyújtás. Mivel ez egy elég kaotikus rész az autókban, már régóta hagynak lehetőséget arra, hogy felcserélhető legyen, ill. állandóra kötve mindkettőt, nem kapcsol ki gyújtásra. A kábelén szokott lenni a piros és a sárga vezetékeken saruzás, vagy a fejegység fenekén a biztosítéknak még egy helyzete.
Ettől függetlenül nem indítózunk bekapcsolt fejegységgel. A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2017
Sziasztok
Pioneer deh-4800bt autórádió remote hány mA/A terhelhető? Egy MAC AUDIO MPE 2.0 XL erősítőt kapcsol a fejegység, remote szálra ráköthetem a mély láda világítás (2 led van benne gyárilag) elbirja ? Vagy inkább relézzem le ?
Üdvözlet!
Nem tudom, hogy a jó topikba írom e,de van egy kis gondom a hifivel a kocsiban."Belesípol" a benzinpumpa. Már gyújtás ráadásakor is hallani a hangot amíg megy a pumpa,aztán ha megáll a pumpa,elhallgat a sípolás is. Járó motornál természetesen folyamatosan sípol,de ha adom rá a hengerőt akkor már nem hallani, a sípolás nem erősödik azzal együtt. A fej egy nem fiatal,de hibátlanul működő Sony CDX-GT710 az erősítő szintén egy nem fiatal Magnat Bulldog 600 vagy 800. Hertz ESK 130 szett van elől,ennek a hangváltója közel van az ECU-hoz.Okozhatja ez a galibát? Köszönöm.
Sziasztok
Autórádiómmal lenne egy kis problémám, erre keresném a megoldást és kérném a segítségetek. Vásároltam egy új autórádiót, igazából nem komoly márka. Bekötéskor működik minden, de amint hangot adok rá megjelenik egy magasabb frekvenciájú háttér zaj, ami élvezhetetlenné teszi a hallgatott műsort. Ezt mindig csinálja, álló motornál is és járónál is. viszont amint leveszem a hangerőt nullára, akkor megszűnik. Kérdésem, hogy találkozott e már valaki hasonlóval, lehet e orvosolni, mert a garanciális csere már nem opcionális. Segítségetek köszönöm előre is!
Szervusz!
Írd be az oldal keresőjébe - autórádió - rengeteg van, valamelyik jó lesz és felfigyelnek a problémádra az ott ténykedő fórumtársak.
Ha ez egy kínai piacon vásárolt rádió, akkor lehet, hogy csak ennyit tud. Láttam ilyenből olyan kókányt, amiben a négy hangszóró kimenetre egy végfok volt. Az is csak három wattos. A dobozán meg 4x50W szerepelt.
![]()
Szia!
Próbáld meg azt hogy szimplán a fejegységtől hátracsapsz a levegőben egy rca kábelt az erősítőhöz ha akkor nem mutatkozik a zaj akkor vagy cseréld le az rca kabelt minőségibb darabra vagy próbáld meg a másik oldalon elvezetni. (Általában jobb oldalon szoktam én) Ha nem vállik be a dolog akkor azt is meg lehet próbálni hogy a fejegység rca csa |
Bejelentkezés
Hirdetés |