Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   87 / 137
(#) freddyke válasza mlaci989 hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Idézet:
„Ez kihat az ecu-ra mármint ehez a hibás értékhez igazítja a motor működését?”
A hőmérséklet szenzor csak a kijelzőre megy.
(#) burgdavid válasza mlaci989 hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Akkor nem kerestél elég alaposan
(#) mlaci989 válasza burgdavid hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Ez már meglett időközben. Azért kösz.
(#) tocsister hozzászólása Máj 7, 2018 /
 
Sziasztok!

Új vagyok még itt keresgéltem, de még nem találtam a problémámhoz hasonló beírást...
A gondom: Astra g '98 1,7 TD.
Néha elmegy a szervóm és ez eddig csak kb egy"biztosra" vehető időszakra határolható be, amikor megtörténik: a hőmérséklet +15C környékétől felfelé...Télen nincs gondom vele. Van hogy hidegen már nincs, van hogy autópályán megy el, van mikor parkolásnál. Tehát nagyon változó. Van mikor egy ideig semmi gond.
Generátor új, akksi jó állapotú. Semmi visszajelzés nincs ilyenkor a műszerfalon. digis kijelző alapján(szivargyújtóra rakva) nincs nagy eltérés a feszben, mikor van ill. nincs szervóm.
Egyébb ötlet? Elektronikát nem szeretnék cseréltetni...az sokban van sajnos...
(#) VIM válasza tocsister hozzászólására (») Máj 7, 2018 /
 
Szia! Az szervó tartályában az olaj minősége és annak szintje rendben van? Mi lesz ha mégis az elektronikának lesz hibája? A hibatárolót nem ártana kiolvasni, hátha van benne tárolt hiba a szervóról.
(#) freddyke válasza VIM hozzászólására (») Máj 8, 2018 /
 
Ha hibakód lenne az ECU-ban, akkor a motorhibakód visszajelző ikon világítana folyamatosan a műszerfalon. Elektronika alatt mit értetek?
(#) tocsister válasza VIM hozzászólására (») Máj 10, 2018 /
 
Nincs visszajelzés erről..mivel ez még olyan opel astra g.
Olaj csöpögés tudtommal nincs, mostanában nem néztem az olajszintet...
Elektronika alatt én azt értem, hogy van egy panel, ami által irányítva van a szervo elektronika.
(#) freddyke válasza tocsister hozzászólására (») Máj 10, 2018 /
 
Nem értem azt a részt, hogy "ez még nem olyan astra g". Többféle motorvezérlővel gyártották, de a hibakódok egységesek, nem?
Kapcsolási rajz alapján a motorban van az elektronika. A motor a tartály alatt van. Ha szükséged van rá, kérlek írj rám és küldök ábrát az elhelyezkedéséről.
A motornak van egy DIAG kivezetése, gondolom diagnosztikai eszköz számára. Tech2-vel vagy opcom-al lett nézve?
(#) Yanna hozzászólása Máj 13, 2018 /
 
Sziasztok!

A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Opel Astra F TD autómon kellene kicserélni a hűtőventilátor ellenállását (az 1. fokozat nem működik), viszont azt sajnos nem tudjuk, hogy ez pontosan hol található.
Valaki tudna nekem ebben segíteni?
(#) proli007 válasza Yanna hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
Hello! Feltételezem, hogy a fűtő/szellőző ventilátorról van szó, nem a hűtőről. Pld..
(#) FAZ1 válasza Yanna hozzászólására (») Máj 14, 2018 / 1
 
Ha jól emlékszem, a ventilátor alatt van - egy kis lyukacsos fém kalitkában.
Ha az egyik fokozata nem működik, feltehetően letörött az ellenállás lába. Olyankor többnyire nem épp kötelező kicserélni, mert simán vissza lehet cínezni, avagy mechanikusan rögzíteni (pl. egy csavaros csokival).
A kérdés alapján én inkább a nagy (motort hűtő) ventilátorra gondolok.

A fűtő/szellőző ventilátor ellenállása egy kissé bonyolultabb helyen van, de ahhoz minimum ki kell szerelni a szellőztető motort ... /na meg előtte a kesztyűtartót, stb../
A hozzászólás módosítva: Máj 14, 2018
(#) Yanna válasza FAZ1 hozzászólására (») Máj 14, 2018 /
 
Köszi a választ, igen a motort hűtő ventilátorról van szó. Továbbítom az infót a család férfi tagjainak, én sajnos nem értek annyira a kocsikhoz.
Valami folyton kicsapja a vizet a kiegyenlítő tartályból, nézegettük mitől lehet, így tűnt fel, hogy a ventilátor nem kapcsol be 98 foknál. Tettünk bele egy kapcsolót, ami 2-es fokozaton működteti a ventilátort, de hiába kapcsolom be manuálisan, még mielőtt eléri a víz a 90 fokot, ilyen alacsony hőmérsékleten is kimegy a víz. Sapkát is lecseréltük, hátha az ereszt.
Azt mondják kizárásos alapon ez csak hengerfej tömítés miatt lehet...
(#) FAZ1 válasza Yanna hozzászólására (») Máj 18, 2018 /
 
Rossz hengerfej tömítés miatt viszont folyton vizes lenne a motorban az olaj!
Én elsőre talán a ventilátor motor előtét-ellenállásait nézegetném, melyikük nem érintkezik rendesen.
https://www.kepfeltolto.com/kep/ventilator-szabalyzoja
Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2018
(#) mlaci989 válasza Yanna hozzászólására (») Máj 18, 2018 /
 
Ha kinyomja a vizet akkor valami nem klappol. Túlnyomás jön létre. Ezt okozhatja a hengerfej repedése ami néha meleg motornál jelentkezik mikor kitágul a repedés. Az is lehet hogy a leömlő környékén repedt és így nincs habos olaj. Kipufogó gázt nyom a hűtő körbe. Szerelő kell neki mindenféle képen.
(#) mikoszabolcs hozzászólása Máj 19, 2018 /
 
Tisztelt Fórumozók! A segítségeteket szeretném kérni. Opel Astra F-ben gyári központi zárhoz hogyan tudok beszerelni és milyen központi zár távirányítós vezérlőt érdemes vásárolni? Az érdekelne, hogy a lehető legkisebb szereléssel a gyári, kulcsos-záras nyitási módszert távirányítósra tudjam változtatni az eredeti alkatrészek megtartásával. Számos távirányítós központi zár egységet kínálnak nem túl magas áron, de vajon ez csatlakoztatható a gyári vezérlőjéhez vagy annak teljes kiváltására való, a gyárit ki kell venni belőle és annak helyére kerül? Köszönöm szépen a válaszotokat!
(#) beciboy16 hozzászólása Máj 29, 2018 /
 
sziasztok, (z19dt) egy érdekes problémám van a kocsi olykor olykor nagyon nehezen indul 5-10 indítás igazából semmihez nem köthető csak ha olyan hangulata van(ami elég gyakori), viszont ha lehúzom a vízhőfok jeladót akkor pöccre indul bármikor, 3 napig így jártam vele jeladó cserélve de a hiba ugyan az, nem tudjátok indításkor pontosan milyen szenzorokat néz a vezérlő? -előre is köszönöm a válaszokat
(#) VIM válasza beciboy16 hozzászólására (») Máj 29, 2018 /
 
Szia! Nem szívósor problémád van véletlenül? Bővebben: Link
(#) beciboy16 válasza VIM hozzászólására (») Máj 29, 2018 /
 
szia a z19dt-n nincs a szívósoron szelep az a z19dth-n van. De köszi a tippet!!!
(#) doboz válasza beciboy16 hozzászólására (») Jún 2, 2018 /
 
Mérted az új jeladó paramétereit(ellenállás)?
(#) nagybaj hozzászólása Jún 26, 2018 /
 
Sziasztok,

20. oldalig elolvastam az elejétől a topicot, de inkább most már kérdezek mert még jobban belezavarodtam.

Kollégám 1999 12. havi F-es Astrája X16XEL Ecotec motorral van szerelve, DELCO ECU-val.
Most akkor ennél gyújtás ráadásakor el kell indulnia a tankban a tápszivattyúnak vagy nem?
Elég ellentmondóak a NET-en található infók erről.

Ha áll egy napot a motor, főleg hidegben akkor csak hosszas köszörülésre indul be.
Az indítózás pillanatában meghúz az AC reléje nyom is rendesen, lefullasztáskor ki is kapcsol.
Egyébként jár az autóval, más baja nincs.

h
(#) mlaci989 válasza nagybaj hozzászólására (») Jún 26, 2018 /
 
Szevasz.
A benzinpumpa valószínű elengedi a nyomást mikor tovább áll az autó. Van benne egy kis szelep ami kell hogy tartsa a nyomást. Indítózásnál indul a pumpa.
(#) nagybaj válasza mlaci989 hozzászólására (») Jún 26, 2018 /
 
Köszönöm!

Tehát akkor ez a szelep a tankban, az AC. egységben keresendő nem a motortérben ugye?

Elképzelhető, hogy ez a probléma mert állítólag nem sokkal előtte egy szerelő kitakarította a tankot, lehet valamit elbaltázott.

Maga a nyomást mi tárolja álló helyzetben, a gumi/műanyag csövek rugalmassága, vagy van valami mondjuk rugóerős, membrános kis tartályszerűség amit felpumpál?

Erről a részről jó lenne valami robbantott ábra.
(#) mlaci989 válasza nagybaj hozzászólására (») Jún 26, 2018 /
 
Igen a tartályban található. Ez a nyomás a csövekben meg a befecskendező sorban van. Nincs külön tartály e célra. Lehet a szerelő nem rögzítette rendesen a csövet a pumpához,és ott elengedi a nyomást. Vagy piszok ment a kis szelepbe,ez a pumpában található.
A hozzászólás módosítva: Jún 26, 2018
(#) polonka hozzászólása Jún 27, 2018 /
 
Helló !
Ha tudnátok segíteni: Melegben ( külső hőmérséklet 27 C felett ) hosszabb lassú, alapjáratban ) kigyullad a chek lámpa, majd ha a motor lehűlt ( pl másnap) induláskor nem ég.
Majd ismét ugyanaz.
Van-e valakinek ötlete, tapasztalata ?
Előre is köszönöm
(#) akos70 válasza polonka hozzászólására (») Jún 27, 2018 /
 
Talán olyankor szeretné bekapcsolni a hűtöventillátort, de nem sikerül neki.
(#) gerry hozzászólása Jún 30, 2018 /
 
Tiszteletem!
Opel Astra F középkonzolján nem működik az óra és semmilyen funkciót nem mutat, háttérvilágítás sincs. Az öregem így vette pár éve. Néztem a biztosíték táblát, minden biztosíték rendben van. Van e még valahol bárminemű biztosíték ami a kijelző működését befolyásolja? Vagy merre kell keresni a hibát? Köszönöm!
(#) kaqkk válasza gerry hozzászólására (») Jún 30, 2018 / 1
 
(#) freddyke válasza gerry hozzászólására (») Jún 30, 2018 /
 
Általában a háttérvilágítás izzója szokott kimenni. Biztos, hogy a kijelző sem kap áramot? A kijelzőre lámpával rávilágítva sem látszik semmi?
(#) gerry válasza freddyke hozzászólására (») Jún 30, 2018 /
 
Sajna nem! Találtam itt egy képet, amin látszik a rávilágításnál a karakterek, de ez teljesen halottnak tűnik! Még nem bontottam ki, de amint itthon lesz a kocsi, megnézem! Köszönöm!
(#) gerry válasza kaqkk hozzászólására (») Jún 30, 2018 /
 
Igen ezt is megtaláltam! Ez alapján próbálom majd kibontani az egységet! Köszönöm!
Következő: »»   87 / 137
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem