Fórum témák
» Több friss téma |
Ma nem voltam itthon, édesanyám vágta a füvet
![]() ![]() ![]() Tehát leállás után nem tudtam újra beindítani ![]() Nem, sajnos nincs eszközöm amivel meg tudnám mérni a hőmérsékletet de még ismerőseimnek sincs ![]() Idézet: „Tehát leállás után nem tudtam újra beindítani” Ez eggyértelműen a szorulás jele... Be kell járatni és akár elmegy egész nap is.. :yes:
Tehát akkor nincs veszve még semmi?
Szerintem 10 alkalomnál többször nem volt vágva a géppel a kert. Akkor ha holnap a betonra kiteszem és egy tanknyi bengát elfüstölök vele, esetleg holnapután is, utána már jobb lesz?
igen jobb lessz csak szigoróan ALAPJÁRATON hajtsd...
és ha megáll HADJ neki békén kb 1 órán aát utána megintcsak röff... És ha bejáratódott ajánlott kicserélnni az olajat benne... üdv!
Én nem hagynám addig járni amíg leáll. Egy félóránként 15-20 perc pihi elég neki.
![]()
Igen, az eladó mondta, hogy 6 óra üzemeltetés után cseréljük le az olajat...
Mármint az első alkalomtól számítót 6 óra után, nem 6 óránként ![]() Bocsi, de ezeket az infókat nagyon nehezen tudtam kiszedni ottlévő családtagjaimból... Csak arra válaszoltak amire rákérdeztem ![]() Hát az is igaz, hogy nem használ neki ha addig járatom amíg leáll, mert akkor azt jelenti, hogy szorul ===> fém a fémmel súrlódik, ami nem épp egészséges dolog.
nyugi nem lessz baja ha nem bíra úgyis megáll ,mert megfogja a gyűrű (tapasztalat) apámmal már nem egy motoroskapát javítottunk és még robbanómotoros cuccokat...
Az utolsó falat egy DUKATTI kapa volt kb 30 éves és elég jól megy ![]() De szivatott is rendesen... ![]()
Köszönöm mindnekinek a hozzászólásokat!
![]() Ha a probléma továbbra is fennáll, az elköv hét után, akkor megint írni fogok... (remélem nem lesz rá szükség)
Szia.
én csak annyit kérdeznék hogy miért pont ezt a márkáju gépet vettétek meg? üdv Sergei
Vidd vissza gariba ,Én még olyan benzinmotort nem láttam ,nem is akarok látni a háznál ami túlmelegszik.
Biztosan tovább fogja bírni egy évnél de lehet csak egy nappal.
Faterom vásárolta, én nem voltam ott, szerintem nem márkára ment, amúgy én nem vagyok otthon bene, hogy ilyen gépek között melyik mennyire márkás, mennyire jó, melyiknek mi a tipikus hibái, stb...
Rossz választás volt, vagy miért kérded?
Ha bejáratás után is merülnek fel problémák, természetesen vissza fogjuk vinni...
kb 15 km-re tölünk gyártják illetve rakják össze ezt a márkáju gépet.kb 1 km-re tölünk tesztelik ezeket a gépeket. kb 200 méterre lakik haverom aki a fennt emlitett gyárba melozik s teszteli a gépeket kissebb nagyobb sikerrel.
ha engem kérdezel akkor rossz választás volt. ne érts félre nem fényezem magam meg nem tartom magamat profinak meg nagy arcnak.de.1 évvel ezelött elhatároztam hogy maszekba füvet fogok nyirni.elmentem kb 5 boltba ahol fünyirokat árultak.ha jol emlékszem akkor vissza mentem az 1-es számu boltba és megvettem a gépet.nem volt olcso 100000 huf ba került.(ez cirka 2x annyiba került minta tiétek) én ezzel a géppel 1 év alatt 90000 m2 nyi füvet lenyirtam ugy hogy a gépet nem járattam be az olajat 10 oránként cserélem. hogy lehessen mihez viszonyitani reggel 8-tol délután 16-ig 3200 m2 füvet lenyirok vele ugy hogy csak tankolni állok meg illetve mig megeszek 3 szendvicset. és elmondhatom hogy nem bántam meg hogy kiadtam ennyi pénzt érte. ezzel csak azt akartam mondani hogy vásárlás elött körbe kell nézni illetve pár embert meg kell kérdezni hátha van nekik pici tapasztalatuk illetve infojuk a dologrol. üdv sergei
jó-jó, én is csak figyeltem mikor beállítottak az új géppel... ha én veszek valamit akkor teljes előtte több héttel már gyűjtöm az információt, hogy melyik lenne a legtökéletesebb eszköz (bármit is veszek)
Sajna igazad van
![]() Én is vettem 3 éve 1600w-os elektromost belőle, és a 3. nyírásnál elromlott a kapcsolója ![]() Úgyhogy az átalakításán gondolkodok.
Az nem igaz hogy tulmelegszik. Gondolod a gyárban nem tudnak egy rendes hütést megtervezni?
Egyszerüen tegyél bele olyan gyujtogyertyát ami höértékben belevalo, és meglátod egész nap menni fog. Ferenc
Elsőként egy olyat kérdeznék,bár gondolom ezt te is jól tudod,szóval hogy ezekben a benzines fűnyírókban nincs olaj csak valami lötty ami meggátolja a rozsdásodást a motor belsejében!Szóval mindenképpen legyen az leengedve és a megfelelő olaj mennyiség beletöltve!Ha ez megvolt nem szóltam!A másik meg hogy nekem is volt ilyen problémám egy benzines fűnyíróval!Nekem az okozta a problémát hogy ugyebár va a fék rajta és azt amikor elengeded lefogja a motort és megáll!De hogy ez minés könnyebben menjen ilyenkor elveszi a gyujtást is!Egy kis kar letesteli a szikrát!Na most ez nálam működés közben is megcsinálta ezt!Egy kicsit görbítettem rajta!Hogy biztosan csak akkor testeljen ha elengedem a féket!Azóta nem volt vele gond!Bár nálam pár percet kellett csak hülnie!Egyébként ír ilyet a használati utasítás hogy megállhat ha túlmelegszik?
Lassan beizzítok, csak még várok egy kicsit, amíg mindneki felébred
![]() Nagyon hátra nem akarom vinni és ott beindítani, még egy egyik "jó" szomszédunk meglovasítaná ![]() Meg azért teljes felügyeet alatt sem akarom hagyni ![]() Egy, max két óra múlva beizzítom ![]()
18 percet ment most alapjáraton ezután leállt, mondom 20 perc, fél óra után leállítom 1 óra pihenőre, de így nem jött össze.
Most akkor várok 1 órát aztán 10-15 percre megint beindítom. Ma egész nap ezt fogom játszani vele úgy érzem. Így utólag most, hogy kezeim alatt van a gép biztos, hogy nem melegszik túl, 10 perc üzemeltetés után megnéztem elég jól szívja a levegőt, kizárt hogy melege legyen hűtési okok miatt.
A benzines gépekben nincs hőkioldó. Ha garanciális a gép vidd szakszervízbe és mond el a gondot. Szerintem a mágneses gyujtótrafód belül kontaktos és ahogy kihül a belseje ujra lehet használni. Sajnos ez saját tapasztalat MPM-50 Dukattin, de csere után jól működik. Üdv
Hali
most olvastam bele a témába...egy benzines fűnyírónak (aminek egyébként még mindig nem lehet tudni a tipusát, csak azt, hogy 5 lóerős) hogy kapcsolódik egy elektronikai fórumhoz?????? Ha melegen leáll egy idő után akkor belenéznék abba a karburátorba,2 pillangószelepnek kell lennie, az egyik a gázadásé, a másik a szívatóé, szerintem ezzel van a gond, ha jól emlékszem mikor csumagázt adunk neki akkor kell kapcsolnia a szívatónak, ezért nem járatjuk csumagázon ha már meleg. Üdv
Azért kapcsolódik az elektronikai fórumhoz, mert azt hittem, hogy valami elektronikai kütyü van benne ami lekapcsolja a motort ha túlmelegszik. De, a típust már leírtam, sőt valaki keresett róla neten képet is a típus alapján: Ez lenne az annyi külömbséggel, hogy a motor feletti burkolat az máshogy néz ki
![]() Gyertyával kapcsoaltos... Tegnap este 10 körül merült fel, hogy esetleg új gyertya... hát pont tegnap este 10-kor nem tudtam sehova se menni gyertyáért, de még most sem fogok tudni mert csak pár településsel arrébb van bolt, üzlet ahol tudnék kapni, nemsoká megvendégek jönnek.
Nem kell abba mindenképpen új gyertya. Vedd ki és nézd meg hogy néz ki. Ha fekete, akkor lehet kell bele, de ha világosbarna akkor a gyertya jó. Meg amúgy is gyári gyertya van benne, gondolom. A gyárban meg csak olyat raknak bele amilyen belevaló.
![]()
A képet azt láttam, de sehol nem hangzott el, hogy ez most Briggs & Stratton Bővebben: Link
vagy annak egy koppincsa lehet, na mindegy. ha melegen leáll az csakis azért lehet mert a szívató működésbe lép, ilyenkor baromisok benzint kap, gyakorlatilag lezabál. Valaki írta, egy hsz-be,hogy a gyűrűk a hőtágulástól megfogják. Namost ha ez így lenne akkor a motor mehetne a kukáb. Egyébként a hengert aluminiumból csinálják, direkt azért,hogy bizonyos munkaóra után lehessen kidobni. Régebben volt aki ráállt, és megperselyeztette ezeket a motorokat... volt rá igény
Igen, én is így gondolom, hogy akkor már normálisan megcsinálják... Nah már nem leszek csak este, max 1-1 percre idenézek, de rokonság miatt ez sem biztos. További szép napot midnenkinek.
Még gyorsan annyit, hogy a szívató az itt olyan, hogy megnyomok egy gumi gombot 3-4X és ahogy megnyomom visszarúgja magát és ekkor a vákum betölti a benzint ezt csak indítás előtt kell, szerintem ez nem lehetséges, hogy ez okozzon gondot.
Ha fekete akkor sok az üzemanyag, ha barna akkor ideális, ha vill.szürke akkor kevés az üzemanyag.
Ennek semmi köze a gyertya állapotához. Viszont a höértéknek van köze a leálláshoz. A gyárban megy sz@arnak rá hogy milyen a gyertya, a lehetö legolcsobb, és ezzel a legrosszabb gyertyát teszik bele. Nehogy valaki azt gondolja hogy ezek komoly gépek. Minöségileg egyenlö egy gazdaságos 1500ft-os flex-el.
Hello!
Idézet: „Sajnos ez saját tapasztalat MPM-50 Dukattin, de csere után jól működik.” Egy javított dukattiban nekünk is ez a gond de pihen 0.5-1 percet és megy mekint... aszóval ott nem ez a hiba mert ott nem tudják utána beindítani... :yes:
Ez a motor pofon egyszerű. Ugyanilyen motor ment nekünk a rotáción 15 évig.
![]() ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |