Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   88 / 138
(#) gerry hozzászólása Jún 30, 2018 /
 
Még annyit az F Astrával kapcsolatban, hogy még a gyári magnó van a kocsiban. Ha kicserélem egy modernebb CD-s egységre akkor megszűnik a kijelzés, ami egyébként a gyári magnó csatornáit jelezte ki? Végül is mindegy, mert most nem mutat semmit. Ha teszek bele egy modernebb kijelzős CD-s rádiót, azon van minden. Köszi!
(#) Georgee válasza polonka hozzászólására (») Aug 3, 2018 /
 
A hűtőnek külön hibajelzője van G astra esetében. Egy hibakód olvasás, vagy kivillogtatás viszont nem ártana, így könnyebb lenne a hiba okára rájönni. Ha többet írsz a motorról, autóról, szintén könnyebb elindulni
A hozzászólás módosítva: Aug 3, 2018
(#) Nagy Tamás hozzászólása Aug 11, 2018 /
 
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Astra G kombi 1,6 16V kocsimnál a rádióból hallatszik egy jellegzetes búgó hang. Pár hete van ez a jelenség. A motortérből is hallatszik ,de nem igazán tudom beazonosítani mi lehet.
(#) freddyke válasza Nagy Tamás hozzászólására (») Aug 11, 2018 / 1
 
Szia! Ebből nehéz megmondani. Nem a generátortól jön a búgás? Oszcilloszkóppal rá kellene mérni az akkura járó motornál. Vagy talán valamelyik fogyasztó elektromágneses interferenciát generál, onnan rákerül a zaj a tápvezetékre. Csak tippek.
(#) Árpád 76 hozzászólása Aug 17, 2018 /
 
Sziasztok! Segítséget kérnék Tőletek. Sok hasonló problémát olvastam, de egyik sem segített.
Az előzmények: Astra f 1.6 benzin C16NZ kifogyott a benzin, hazatoltam stb. Azóta nem indul. Üzemanyag rendszer légtelenítve, benzinszűrő cserélve. Szivattyú nyom rendesen, injektorig és azon túl. Szerelő segítség kérve, utána: modul, rotor, elosztófedél cserélve. A trafót kimértem: primer oldal 0,5-0,6 Ohm (0,4 gyári), szekunder oldal 6,87 kOhm (4-7 kOhm gyári) elvileg jó, de a trafó nem ad szikrát. Köszi
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 17, 2018 /
 
Szia!
Hát nekem C14 nz motoros van ,de ha kicserélted a gyujtás modult rotort elosztofedelet és még sincs szikra akkor már csak a hall jeladó maradt ha a trafo egyekben tuti jó,első körben én egy kölcsön trafoval tesztelném le.Én nekem amikor a kocsim le le állt akkor én is kicseréltem szinte mindent és a hall jelado volt ludas ami az elosztoban van.Az én kocsimon az eloszto külön van a vezérmütengelytöl vagyis nem a vezérmüre van rászerelve.Ja és mérjél rá hogy a trafo egyik lábára rámegy egy kábel a gyujtás után azon megjelenik- e a 12 volt.
A hozzászólás módosítva: Aug 17, 2018
(#) Árpád 76 válasza malak hozzászólására (») Aug 17, 2018 /
 
Köszi a választ, de melyik lábára mérjek a 4 közül? Vagyis csak 3 lábára megy kábel.
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 17, 2018 /
 
A gyujtotrafora alapjában csak 2 kábel megy az egyik föld a másik pedig ami a jeladó től vagy gyújtásmodultol jön multimèterrel mèrj az akku negatív ès a trafó egyik lába között volt állásban ha bekapcsolt gyújtás nálunk van feszültsèg illetve indítás közben akkor áramot kap utána a trafó ből kijövö kábelt kihuzod az elosztobol ès egy fèmes rèszhez közel tartod de nem èrinted hozzá ott szikráznia kell indítás közben ,ha nem akkor a trafó halott vagy a hall jeladó nem müködik ès nem èrzèkeli a holtpontot.A trafó gondolom így nèz ki

11896.jpg
    
(#) Árpád 76 válasza malak hozzászólására (») Aug 18, 2018 /
 
Üdvözlet. Valóban így néz ki, és csak 2 kábel megy rá. Szóval: rámértem, gyújtáson megvan a 12 volt. A szikrát már korábban próbáltam a leírtak szerint, de még mindig nincs. Viszont néztem a hall jeladót, elég viseletes. A tippem nekem is a hall jeladó vagy a trafó, mert már mást nem igen tudok kicserélni. Üdv.
(#) Ricsi89 válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 19, 2018 /
 
A trafóról zöld vezeték lehúz. Ha ennek a helyére testet kapcsolgatsz, akkor a trafó végén szikrázni kell. Ezzel ellenőrizheted a trafót. Persze gyújtás legyen ráadva. Ugyanígy ha a trafónál a zöld vezeték és pozitívra kötsz egy izzót, akkor indítózás közben villognia kell az izzónak.
(#) Árpád 76 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Aug 20, 2018 /
 
Szereztem egy csere trafót, azzal sincs szikra. Úgy, hogy marad a hall jeladó.
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Itt tudsz venni relativ olcson Hall jeladot 2 csavar fogja a gyujtáseloszton belül, könnyu kicserélni

Hall Jeladó
(#) Árpád 76 válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Nehéz cserélni a hall jeladót? Mert egyenlőre nem merek nekiállni.
(#) Árpád 76 válasza malak hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Nekem ez a fajta van.

P0459821.JPG
    
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Fotozd le az elosztod ugy hogy leveszed a rotort a tengelyról,ha olyan hall jeladot látsz alul mint amit linkeltem akkor könnyü dolgod van,
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
2 kábel megy rá? Gondolom ezt se nehéz cserélni mert ha minden igaz ez is a rotor alatt kéne hogy legyen.
(#) Árpád 76 hozzászólása Aug 21, 2018 /
 
Így néz ki.
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Hát szerintem nem ördöngösség,neked a vezérmütengelyen van az eloszto ,összejelölöd a vezérmü házzal az eloszto házát lekapcsolod rola a kábelt ami oldalt megy rá,azután kiveszed az egész elosztot,nem gond azután ha elfordul mert majd összerakásnál kell ugyanoda forgatni a rotort hogy bemenjen a helyére,a fehér rotort leveszed ,alatta van az a 2 csavar azt kitekered és az alatt lesz a te modulod. a kábel ugy látom abba a fekete dobozba csatlakozik.mondjuk kérdés hogy a fekete modul micsoda....
A hozzászólás módosítva: Aug 21, 2018
(#) malak válasza malak hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
De nem akarlak összezavarni mert most olvastam az opel forumon hogy neked nincs is hall jeladod,ugyhogy bocsánatot kérek ha esetleg félrevezettelek.......A lap aljára lapozz
(#) Árpád 76 hozzászólása Aug 21, 2018 /
 
Köszönöm, ezt olvastam én is, de ahogy látom nem sok válasz érkezett a kérdésre, a fekete doboz a gyújtás modul amit már írtam, hogy cseréltem. A képen nem látszik, de nem 2, hanem 3 csavar fogja, de nem a rotor felé lehet lehúzni.
(#) malak válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Meg kell nézni hogy a gyujtásmodul kábelein gyujtáson van e feszultség.Hogy ne roncsolj a legegyszerübb ha a kábelbe beleszursz egy tüt és ugy méred egyesével gyujtáson,de ne kérdezd hogy melyiken mennyinek kell lennie,de egy bemenő 12 voltnak 100% hogy kéne hogy legyen meg egy kimenő pár voltnak is....
(#) malak válasza malak hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Közben itt is irtak már ilyesmiröl de nem irtad hogy lettek volna előzményei a dolognak....Bővebben: Link
(#) Árpád 76 hozzászólása Aug 21, 2018 /
 
Az előzmény csak annyi volt amit írtam, hogy kifogyott a benzin. Azóta rengeteg indítózás és nincs szikra a trafón. Modul, elosztófedél, rotor csere, gyújtókábelek kimérve, csere trafóval sincs szikra. A csere trafó egy működő kocsiból való.
(#) Ricsi89 válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 21, 2018 /
 
Mérd már ki, hogy a gyújtásmodulra megy-e pozitív feszültség, illetve a trafó és modul közötti vezeték nem szakadt-e.
(#) VIM válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 22, 2018 /
 
Szia! Próbáld meg kivillogtatni a hibatárolót még mielőtt jobban szét nem szednéd a kocsit, HA még nem vetted le az akku sarut hosszabb időre. Lehet, hogy nincs fordulat jel vagy hasonló periféria probléma nem járul hozzá a gyújtáshoz. Ebben a motorban indukciós a gyújtás nem hallos.
(#) Árpád 76 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Aug 22, 2018 /
 
Kimértem, a modulon van 12 volt a modul és a trafó között nincs szakadás.
(#) Árpád 76 hozzászólása Aug 22, 2018 /
 
Levettem az elosztófedelet kivettem egy gyertyát, letesteltem, majd gyújtás alatt a jeladó pontjait összeérintettem, elvileg a gyertyának szikrázni kellene. De semmi.
(#) Ricsi89 válasza Árpád 76 hozzászólására (») Aug 22, 2018 /
 
Nos tehát akkor előző hozzászólásodból azt szűrtem le, hogy indítózáskor befecskendezés van, az injektor nyomja a benzint. Viszont szikra nincs. Ha ez így van, akkor a jeladó jó, mivel a motorvezérlő ez alapján vezérli az injektort. Akkor marad a gyújtásmodul, illetve trafó. Trafó már több is volt bele rakva, plusz kimérve jó, így kizárásos alapon gyújtásmodul a hibás.
Illetve még egy dolog. A gyújtásmodul a felfogató csavaron, illetve a hátsó hűtőfelületen keresztül kap testet ha jól rémlik. Azt nézd már meg, hogy tuti kap testet?
(#) Árpád 76 hozzászólása Aug 22, 2018 /
 
A kivillogtatásra nincs hiba. Már néztem.
(#) mlaci989 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Aug 22, 2018 /
 
Legelején írta Árpád kollégánk hogy gyújtásmodul,rotor meg elosztófedél cserélve lett szerelő ajánlásával.. Lehet tényleg valami test probléma akadékoskodik.
Következő: »»   88 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem