Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault elektronika
 
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   15 / 24
(#) babchy válasza Matosics hozzászólására (») Jan 17, 2019 /
 
Simán cserélhető, nem "kódolt". Max. az autódhoz kell konfigurálni,ha nagyon eltérőt vettél.
Persze az a jó, ha cikkszámra stimmel!
Az aksira csatlakozó kábeleket megnézném,h.rajta van e mind, nem e laza, ill,h.a rajta lévő biztik épek e!?
(#) Inhouse válasza babchy hozzászólására (») Jan 17, 2019 /
 
Amikor nem azonosít az immo, indítózás sincs, valaminek csak kell ott lennie.
(#) babchy válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 17, 2019 /
 
Azt írta(először),h.elaludt az immo lámpa. Csak amikor betette a bontottat, azután villog. Hát jóhogy villog..
De a rajzból láthatod,h.az indítómotort nem tiltja semmi.
Az nem derült ki,h.milyen motor van benne. A másik eshetőség szerint amit most csatolok, esteleg az aut.váltó tilthatja.
A jóval újabbaknál tilt indítómotort(a renault).

0013_A4.PDF
    
(#) erbe válasza babchy hozzászólására (») Jan 17, 2019 /
 
Ha visszaolvastál volna, igenis van relé. Korábban leírtam, hogy 2002-es automata váltós. Még korábban (túl rég?) leírtam, hogy 1,2 16V. Típus? D4FB7. Ki nézi azt?
Ha tényleg olvasnád a hozzászólásaimat, azt is látnád, hogy már működik, csupán érintkezési hiba volt.

Egyébként az indításgátló valóban engedi pörögni az indítómotort, csak nem ad gyújtást. Bizonyos esetekben. Ha villog, akkor pörgetni se engedi.
(#) babchy válasza erbe hozzászólására (») Jan 17, 2019 /
 
Oks, a lènyeg,h.megoldottad! Milyen èrintkezèsi hiba?
A motorverziòt valòban nem làttam, így az elsö rajz nem stimmel. Elnèzèst!
A màsodikon szerepel az àltalad emlitett relè is. Amit nem az inditàsgàtlò, hanem a vàltò vezèrel.
Lehet,h.olyankor az tiltja az inditòzàst.
Ès igazad van!
Làttam, de csak most èrtettem Jòl, azt,h.megoldottad! A közèpsö relèt mozgathattad jòl!
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
(#) erbe válasza babchy hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Néztem azt a rajzot, mikor feltetted, de azt se sikerült kiderítenem, hogy ki-kicsoda rajta. Megnéztem még egyszer, de nem lettem sokkal okosabb. Ami nem egyértelmű, mint pl. az indítómotor vagy generátor, azokhoz kell egy jelmagyarázat.
Az természetes számomra 13 év használat után, hogy csak a váltó N állásában indít.
(#) babchy válasza erbe hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
104 a gyújtáskapcsoló, 163 az önindító, 119 az aut.váltó, 107 az akksi, 103 a generátor.
260 a relétábla amiben van a 232 relénk. 295 a kormány előtti kijelző. 260 a benti bizti tábla, 597 a kinti.

0013_A4.PDF
    
(#) antikzsolt hozzászólása Jan 18, 2019 /
 
Üdv.

Nem tudja valaki mire szolgál a 2 darab 60A biztosíték a motortérben lévő dobozban? Nekem nemrég megadta magát a felül lévő.
tahliaI 2003 1.4 8 szelep benzin
(#) babchy válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
Szia!
Azokon keresztül kapja a tápot az egész utastér. A benti biztitábla, a gyújtáskapcsoló és a világításkapcsoló.

0041_A3.PDF
    
(#) Matosics hozzászólása Jan 18, 2019 /
 
Sziasztok, adott egy ilyen biztosítéktábla, volt vele gondom, beázott és a gyújtás rész állandó feszültség alá került és nem tudtam miatta leállítani a kocsit, szét lett szedve, ki lett pucolva, az egyik sarokban oxidálódott a nyák, ez le lett takarítva és lakkozva is lett. Ma összeszereltem, a hiba megoldódott viszont most a tompított fényszórót nem tudom felkapcsolni, ha rámérek a relé tekercságára, ami kapcsolná azt akkor az egyik oldalon mérem a helyes 12v-ot a másik végén viszont 5voltot (simán a táblán, kivett relével) tudok mérni, mi okozhatja ezt a hibát?

ez egy 3as renault clio, ha esetleg lenne , bár nem hiszem hogy létezik erről a nyákról rajz akkor meg tudná osztani azt? nekem csak kapcsolási rajz van meg
A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2019
(#) Matosics válasza Matosics hozzászólására (») Jan 18, 2019 /
 
7 voltot mérek, rosszul írtam
(#) truebaba8 hozzászólása Jan 22, 2019 /
 
Sziasztok, nem segitett az UCH atforrasztasa, rendeltem egyet itthonrol, jo draga volt, 27e postaval.
Egyaltalan nem biztos, hogy az UCH-BG v4.1 helyett jo lesz ez az N2 D v4.7, az a D nem tudom mit jelenthet.
Igazabol az index es az ablaktorlo funkciot hasznalom csak az UCH-bol, remelem ez az OBD-s immo kikapcsolo is jo lesz hozza.
(#) david10 válasza truebaba8 hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
Szia.
Hol láttál OBD-s immo kikapcsolót?
(#) truebaba8 válasza david10 hozzászólására (») Jan 22, 2019 /
 
iItt, de mar vagy 8 eve vettem, valami 19e ft volt akkor postaval.

https://www.hickleys.com/
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2019
Moderátor által szerkesztve
(#) Matosics válasza Matosics hozzászólására (») Jan 23, 2019 /
 
kKi lett cserélve kompletten a biztosítéktábla és ugyan az a hiba,. Hhol keressek tovább???
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2019
Moderátor által szerkesztve
(#) babchy válasza Matosics hozzászólására (») Jan 24, 2019 /
 
Bocsesz, mi a hiba jelenleg konkrétan?
Előfordul,_HOGYh.beázik de az is,_HOGY_h.elromlik vagy átég benne egy-egy relé.
A benne lévő relék különbözőek. Van A, B, és C jelölésű relé. Nem szabad összecserélni őket!!

Ez nem chat-oldal!
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2019
Moderátor által szerkesztve
(#) babchy válasza truebaba8 hozzászólására (») Jan 24, 2019 /
 
Szia!
Sikerült a csere?
(#) antikzsolt hozzászólása Jan 27, 2019 /
 
Üdv.
Nemrég bedöglött a gyújtáskacsolóm leverte a motortérben a 60A biztosítékot és az aksin lévőt is.(aksi biztosíték az 125A volt a gyári 350 helyett) és szeretném nyomógombosra átalakítani. Mivelhogy imo is van benne ezért a kulcsot használnom kell.
Nem tudja valaki melyik két kábelt kell összezárni hogy induljon a kocsi?
Thalia 1.4 2003 évjárat 8 szelepes.
(#) david10 válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 30, 2019 /
 
Szia, Clio 2 L65 vagy X65 az autód?
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2019
(#) antikzsolt válasza david10 hozzászólására (») Jan 30, 2019 /
 
Köszönöm már időközben megkaptam a választ.
Sárga vezeték és a narancs színű közé kell beépíteni a kacsolót.
A narancs színű vezetéket le kell vágni a gyújtáskapcsolóról.
Amúgy miért clioval van összehasonlítva?

kapcs.jpg
    
(#) bbb válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 30, 2019 /
 
Mert a Thalia a ClioII szedán változata csak fantázianéven. Van még pár ilyen a nagyvilágban... (Hyundai i30 = Elantra touring; FIAT bravo - brava - marea; VW golf - jetta/bora; …)
(#) antikzsolt válasza bbb hozzászólására (») Jan 30, 2019 /
 
Na most aztán felcsigáztál. Hogy lehet megállapítani melyik cliohoz hasonlít?
(#) bbb válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 30, 2019 /
 
A vele egykorúhoz
(#) Inhouse válasza antikzsolt hozzászólására (») Jan 31, 2019 /
 
Egy számmal eltérve számolják, a Clio II, a Thalia I... Annak a zárlatnak valami oka volt, nem valószínű, hogy a gyújtáskapcsoló okozta. Valamint az is cserélhető.
(#) antikzsolt válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 31, 2019 /
 
Ha tudom beindítom és elviszem a szerelőhöz. A tréler egy kicsit drága lenne a szerelőig mert mire eljutok odáig 88km. + a visszaút. Ha nem indulna marad a tréler.
Igen tudom hogy cserélhető.
(#) Mate78 hozzászólása Feb 1, 2019 /
 
sziasztok,

Clio2-nél (2002) a tolatólámpa kapcsolóját merre keressem?
Legtöbbször nem világít a lámpa tolatáskor.

köszi
(#) bbalazs_ válasza Mate78 hozzászólására (») Feb 1, 2019 /
 
A legtöbb autónál a sebváltóházba van belecsavarozva.
(#) antikzsolt válasza Mate78 hozzászólására (») Feb 1, 2019 /
 
milyen motorral szerelt?
(#) Mate78 válasza antikzsolt hozzászólására (») Feb 1, 2019 /
 
1,5d 82Le.
(#) csabika1981 hozzászólása Feb 12, 2019 /
 
Sziasztok! Érdeklődnék van egy Renault 11.5dci egr probléma volt, vettem egyet és ki cseréltem, de a hiba ugyanúgy fenn áll P2413 a hibakód. Mit csináljak!!
Következő: »»   15 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem