Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault elektronika
 
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   20 / 20
(#) bbalazs_ válasza kábé hozzászólására (») Júl 31, 2020 /
 
Laguna2-essel volt dolgom, de szerintem vagy hasonlít vagy ugyanaz.
Első kérdés, hogy a klíma úgy érzi-e, hogy be is kell kapcsolnia? A kompresszor alatt gondolom a mágneskupplung-behúzótekercset érted, ami az amúgy mindig forgó tárcsával kapcsolja össze a kompresszort. Milyen diaggal próbáltátok?
Van belső hőmérő, külső hőmérő, elpárologtató-hőmérő, azok mutatnak fals értéket?
Ha csutkára letekered (16 fok) akkor sem indul?
A motorvezérlés részéről a tempomatos modellekben (meg talán az anélküliekben is) padlógáznál (kickdown-kapcsoló) kikapcsolja a klímát.

Közben látom a másik topicon, mi a helyzet. A klíma nem CAN-en adja a jelet, hanem egy sima FET (a klímaegység vezérlőjében) kapcsolja a relét. Ez a FET megkapja-e a jelet?
Annyi még, hogy van egy lökettérfogat-szabályzó FET is az egységben, szóval másikat keress
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2020
(#) kábé válasza bbalazs_ hozzászólására (») Aug 3, 2020 /
 
Szia,

A másik topicon nem jött válasz így idejöttem, azt hagyom is, meg a márka miatt jobban passzol ide
KTS-el néztük. A légkondi számítógépen jók az értékek, ki is adja a jelet.
A motortéri vezérlőegységret is nézve diaggal jó, diaggal megvezérelve a kompresszor be is kapcsol.
Viszont ami baj, hogy az UCH ban "KLÍMABERENDEZÉS NINCS" szerepel. És nem tudjuk miért, mert gyárilag klímás a kocsi.

Erre ha tudsz valamit megköszönném.

diag.jpg
    
(#) kábé válasza kábé hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
Válaszolok szintén magamnak. Csak az utókor részére.

A KTS-en látott "nincs klímaberendezés" meglátás helyesnek bizonyult.
Clip-el megnézve az UCH-ban a klímaberendezés típusának: "Fűtés (elektromos gépkocsi)" volt megadva.
Ezt "szabályozott" típusura átállítottuk és láss csodát működik a klíma.

A kocsi külföldről behozott, valaki valamikor beletúrt a lelkébe és nem lett megfelelően paraméterezte.
(#) Msanyika hozzászólása Aug 17, 2020 /
 
Sziasztok. Renault megane 1esem van. Ma reggelre elromlott az indexem, a vészvillogóm, az ablaktörlő kapcsoló, és a bal oldali ablakemelő. Biztosítékokat megnéztük, kimérettük. Nem avval van a gond. Mi lehet a baja?
(#) kábé válasza Msanyika hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Szia, nagy valószínüséggel az utastéri számítógép (belső elektronika, ki minek nevezi) UCH, adta meg magát. Illetve annak egy része. Abban vannak a biztosítékok. Balra a kormány alatt.
Érdemes lenne kiszedni és szétszedni, nincs-e benne égés a nyákon. A miénkben fóliára volt szerelve minden és összehajtva.
Cserélni nem egyszerű, mert abban van az indításgátló kódja is.
(#) Msanyika válasza kábé hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Köszi. Tudnál a szerelésben segíteni? Vagy valakit ajánlani aki megcsinálná? Mindenhol a szervizek szabadságon vannak, aki meg nem az szeptemberre vállalná el. Nekem viszont a mindennapokban elengedhetetlen az autó a munkám véget...
(#) Msanyika válasza kábé hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Néztem erről az UHC rol videót. Biztos hogy ez a hiba? Nekem meg sem makkan az index . Nem kattog se lassan se gyorsan...
(#) kábé válasza Msanyika hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Merre vagy?
(#) Msanyika válasza kábé hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Budapest
(#) kábé válasza Msanyika hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Az gáz, én Nagykanizsa.

Az az előtti kérdésre, szvsz igen az a baj. Minden oda központosul.
(#) Msanyika válasza kábé hozzászólására (») Aug 17, 2020 /
 
Az tényleg nem itt van. De azért köszönöm. Megpróbálok szerelőt keresni itt Pesten.
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 2, 2020 /
 
Sziasztok!

Ren. Espace.4. 2004. 2.2dci

Duda nem szól, két vezetékes dudák vannak rajta, duda+ biztik jók.., biztositékjára +12V- adva szól a duda. Mi lehet a probléma? Kürt Végrehajtó diagnosztika lefut ,, de nem szólal meg a kürt. Merre kellene vizsgálodni? Hibakód nincs.

Köszi minden segitséget
(#) kábé válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 3, 2020 / 1
 
Szia, Lehet, hogy hülyeség, de valszeg nem az, látni kéne rajzot. A kürt bizti a motortérben van? Mert akkor ha van diagnosztika akkor a motortéri teljesítmény elosztóba meg kell hallgatni, hogy kattanik-e a reléje ha a diaggal ki van vezérelve. Ha igen, akkor vagy be van égve és csere, vagy onnan a kürtig van valami vezeték szakadás.

Szerk: Közben látom a biztire adva 12v akkor jó, így marad a reléje.
A hozzászólás módosítva: Szept 3, 2020
(#) Lezli46 válasza kábé hozzászólására (») Szept 4, 2020 /
 
Köszi

Rejtélyes.., pl A.Databan nincs olyan hogy kürtrelé.., de ez nem jelent semmit mert sok variáns van ebböl az Espace 4 - ből..., végrehajtó teszt alatt nem hallattszott semmi relékattanás., Ezután motortéri bizti- relétáblában kihuztam az összes relét , és direktben áthidaltam a kapcsoló kontaktusokat , de kürt igy sem szólalt meg..,el lenne akadva innét a kürtig???
(#) Plero hozzászólása Szept 4, 2020 /
 
Espace 4 2012-es 2.0dci. Lehet valahogyan komfort "paraszt" (megpöckölöd az irányjelző kart és utána 5-öt villog az irámyjelző) indexet készíteni hozzá?
(#) Lezli46 válasza kábé hozzászólására (») Szept 6, 2020 /
 
Szia!

Sajnos magyarázatot nem találtam a készülékszámokhoz.., de ugy tünik kétfajta kürtel van szerelve... : Egy rajz kétkivezetős kürthőz ., és egy rajz a 3 kivezetéshez.., (+ és - és egy jelvezeték is ...)., az egyszerübb 2 vezetékes kürtnél ugy tünik hogy kürtnyomógomb--Spirálátvezető--kormánykapcsoló---és Kürt ???? volna az ut...

üdv Laci
A hozzászólás módosítva: Szept 6, 2020
(#) eSDi hozzászólása Szept 6, 2020 /
 
Hali!

Nincs véletlenül valakinek egy angol nyelvű DDT2000 adatbázisa?
A hozzászólás módosítva: Szept 6, 2020
(#) kubichris válasza Msanyika hozzászólására (») Szept 7, 2020 /
 
Ha még aktuális:

Nekem Clio 2-es UHC hiba a következőket produkálta: Irányjelző , ablakemelő, ablaktörlő és központi zár problémák, össze-vissza működések.
Egy idő után fel is adta a harcot.
Megoldás: Az ólommentes forrasztásnak hála ridegek a forrasztások és mikro repedések keletkeznek. Sok folyasztószerrel és némi friss ónnal újraforrasztottam a CPU-t, kvarcot és a legtöbb olyan alkatrészt, amiről úgy véltem problémás lehet.
Azóta hibátlanul működik. (kb. 3-4 éve)
(#) eSDi válasza kubichris hozzászólására (») Szept 7, 2020 /
 
Mázlista!

Nekem 2 év után újra előjött, az újra forrasztás után még egy hónapot ment. Nálam már valahol a nyák adta meg magát. Pedig minden alkatrészt és lyuk galvánt átforrasztottam. Újabb verziós bontott UCH lett a vége, EEPROM-ot átcseréltem és ment majdnem minden úgy ahogy kell. Csak az RF kulcs 2 gombos volt az újban, így a régivel csak bezárni lehetett. No ez most oldódott meg sok év után egy elérhető árú diag szoftverrel és a "Clé 1 bouton" bit 1-be állításával.
(#) Plero válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 7, 2020 /
 
akkor a kormányátvezetőben lesz a hiba!
(#) Gafly válasza Plero hozzászólására (») Szept 7, 2020 /
 
Idézet:
„kormányátvezetőben”

Új kormány? Mi itten nem politizálunk.
A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2020
(#) Msanyika válasza kubichris hozzászólására (») Szept 7, 2020 /
 
Szia. Szereztem egy bontott UCH-t. Megoldódott a problémám,viszont elment a hátsó centrálzáram. Hátsó két ajtó,és csomagtartó centrál. Első kettő működik. Nem szenvedek vele, az a lényeg hogy 90%ban segítrtt az UCH csere....
(#) medelimike hozzászólása Okt 9, 2020 /
 
Sziasztok!

Hobby autónak vásároltam egy 2002 1,2 16V Helios Renault Twingo-t. Sajnos a fényszóró nem relés, hanem csupán csak a kapcsolón keresztül folyik a nagy teljesítmény. Szeretném átkötni ,illetve relét(vagy akár PLC-t) beiktatni közé, hogy nagyobb fényerejű izzókat tudjak telepíteni anélkül, hogy minduntalan szét ég a világítás kapcsoló a rajta átfolyó teljesítménytől. Illetve ugyan ebbe az áramkörbe telepíteni egy olyan funkciót, hogy mikor már jár a motor , akkor automatikusan felkapcsolódon a tompított fényszóró, majd a motor leállítását követően ki is kapcsoljon. Konkrét rajzot (ha van ilyen) akkor nagyon megköszönném! Fizetni is hajlandó vagyok érte!
Következő: »»   20 / 20
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem