Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
 
Témaindító: bodoo, idő: Ápr 3, 2006
Lapozás: OK   8 / 44
(#) bbalazs_ válasza yosi hozzászólására (») Szept 23, 2009 /
 
Marpedig en keszitettem hozza USB-s, virtualis soros portos interface-t. Szepen mukodik is.
(#) mrmoho válasza yosi hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
A kártya nem megoldás vagy megy vagy nem megy nem lehet előre tudni. Vettem egy gépet a pc bontoban 2 ezerért 2 soros portal . egyszerübb sokkal. még nem probáltam másik progival. szenvedek a volkov commanderel.
(#) dinokal válasza bbalazs_ hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
Nagyon érdekelne az USB-s virtuális port, mert a laptopomon csak egy soros port van, az asztalit meg nem tudom a kilencedik emeletről működtetni . Hogy kell elkészíteni vagy beállítani hogy működjön? Ugyan ezt megírom emailban is. Előre is köszönöm a segítséget, nagyon fontos lenne ! Gondolom nem csak engem érdekel !
(#) bbalazs_ válasza dinokal hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
Van egy FT232 nevu chip, kb 1200Ft, az tud ilyet, en is ezt hasznalom. Tobbfele tokozasban kaphato, nekem az rl vegu valt be (SSOP28). Driver kell hozza, innentol kezdve van egy mondjuk COM4-es portunk.

A hasznalata nagyon egyszeru, az USB portrol kapja az aramot. Az adatlapjaban minden benne van, igazabol ha VALODI portot akarunk csinalni, akkor meg kell fejelni egy MAX232-es szintillesztovel, mert az FT232 az TTL jelekkel dolgozik.

Kapni is lehet ilyeneket, olcsobbak, mintha mi csinaljuk.

Az igazi titok a driverben rejlik, az XP-nel a hardverek kozott a portoknal a specialis fulon vannak beallitasi lehetosegek, ott ha idokritikus az alkalmazas, akkor az idot le kell venni 1-2ms-ra es a ki- es bemeneti puffermeretet csokkenteni mondjuk 128byte-ra.


(#) dinokal válasza bbalazs_ hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
Köszönöm ! Még annyit kérdeznék hogy mindkét portot lehet ezzel használni, vagy csak az egyiket, ha csak egyet, akkor az egyes vagy kettes portot lehet meghajtani róla ?
(#) bbalazs_ válasza dinokal hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
Ez mar szoftver kerdese, SZERINTEM elvileg barmelyiket, ha letiltod az alaplapi portot mondjuk a BIOS-ban, a windowsban is, aztan ket USB-rol egy-egy ilyen virtualis portot felteszel, aztan megvaltoztatod a port szamozasat.
MINDKET portnal el kell vegezni a specialis beallitasokat.
Hangsulyozom, hogy szerintem, mert meg sohasem csinaltam ilyet.
Aki ert hozza, kerem erositse vagy cafolja meg.
(#) dinokal válasza bbalazs_ hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
Köszönöm. Bár kissé nem értem. A #518143 hozzászólásodban írtad: "Marpedig en keszitettem hozza USB-s, virtualis soros portos interface-t. Szepen mukodik is." Most pedig azt írod hogy nem csináltál ilyent.
(#) bbalazs_ válasza dinokal hozzászólására (») Szept 24, 2009 /
 
A port atallitasat ilyen virtualisrol COM1-2-re nem vegeztem meg soha. Egyszeruen beallitom a DDT2000-et com4-re es ott hasznalom.
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Szept 29, 2009 /
 
Hello egész héten probálgattam az uniscant a régi 1es puntot is vitte, viszont egy rég omegával nem boldogult . vagy a csatival volt valami.
(#) autoszerviz66 hozzászólása Szept 29, 2009 /
 
A diagnosztikai eszközök közzül, a Bosch KTS 520 típusú motorteszt és a Bosch FSA 740 típusú diagnosztikai állomások a legprecizebb eredményeket produkálják.
Nem reklámozni szeretnék de nem sokan használnak ilyet itthon.

Autó diagnosztika

Link javítva, önreklám miatt. Frankye
(#) barany165 válasza autoszerviz66 hozzászólására (») Szept 29, 2009 /
 
Szia! 2009-ben a Németország legnagyobb független minősítő intézete a Bosch KTS 340-es készüléket hozta ki győztesnek! Mivel erre pénzem sosem lessz, igy a saját magam által kokányolt hobbi készülékkel próbálok boldogulni, persze nem a biztonságiberendezések "piszkálásával"! Ugy gondolom, hogy ez hobbi oldal és amatőröknek szól és nem egy gyártó disztributorának reklámoldala! Elnézést csak pontosítottam! Üdv! /DEKRA a minősítő cég/
Ui.: mégis miért van az, hogy ilyenmüszerekkel felszerelt mühely, úgy javít, hogy a rendszámközti rész kicseréli , még sem panaszmentes a kocsi-talán a szakmaitapasztalat -ami a KTS-ből hiányzik,hiányzik!
(#) mrmoho válasza autoszerviz66 hozzászólására (») Szept 29, 2009 /
 
Szeretem az ilyent a topik mindig tulnő rajtam.
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Szept 30, 2009 /
 
Bocs hogy csak most reagálok. 1-es puntó az már tök jó,vettél hozzá csatolót vagy az még a régi dugdosos,ha jól emlékszem van hozzá hibatáram utánanézek.ha érdekel vagy ha nincs meg neked.
(#) mazerati66 válasza autoszerviz66 hozzászólására (») Szept 30, 2009 /
 
Valóban a legjóbb diagnosztikai teszter csak azt felejteted el kőzülni a fórum olvasóival hogy félévente Kb 300 000 Ft a frissitése és ha nem frissited egy idő után lebutul.
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 1, 2009 /
 
hello a punto dugdosós , magyar nyelvü a menü , kivezérles tesztek service reset , de mind 2000 elötti autokhoz,
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 5, 2009 /
 
Ok. köszi az infót ,nekem csak az a bajom a 2000 előtti autókkal hogy nem mindig jön létre a kommunikáció szakadt vezeték elokszidálodott csatlakozó meg ilyesmi .Mire ezeket megoldom elmegy a kedvem az egésztől.Te nem vagy igy vele?
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 5, 2009 /
 
Igen már jártam igy pont most. Megvannak a fiat kódok? Kellene nagyon, nem jutok dülőre egy alfával.
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
Ne haragudj el voltam foglalva a saját gondjaimmal,Pótolom,most még bent vagyok a munkahelyen .du. utánanézek .
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
ok , köszi
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
Közben találtam fiatos dolgokat hátha hasznát tudod venni.Meg van itt még egy javitási kézikönyv:
http://data.hu/get/1730719/fiat_uno_kezikonyv.rar.html

30-31.pdf
    
(#) mazerati66 válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
Mégegyszer bocs most küldöm a kódokat,
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
Várj most olvasom hogy alfához is kell
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
köszi. durrog nem veszi a fordulatot , szerintem ua nyomás pedig uj ac uj szürő másik injektor. lehet hogy légtömegmérő.
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 8, 2009 /
 
Szia
Mikori ez az alfa ,esetleg nyomástartószelep,mértél rendszernyomást?
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 8, 2009 /
 
Alfa 155 ts 94es . két évet ált az ac gumi szigetelése beolvadt a tankba. Pár ezerért vettem a kocsit. Rendes autoszerelő vagyok . nem mértem meg a nyomást . nincs mivel (fél éve kölcsönadtam 10 percre)
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 8, 2009 /
 
Amugy sikerült kivillogtatni ?1221-es hibakódót elég könnyü félreértelmezni.Az lehet még segitség ha van mondjuk egy Workshop datád amibe lépésről lépésre le van irva a hibakeresés menete.
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 8, 2009 /
 
nem villogtattam számitogép ,002 loop status de lehet hogy 02 loop satus
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 8, 2009 /
 
van egy kis zavar a dologban ..ha a villogtatás mellett döntesz tudok segíteni leírom a folyamatot de nekem sajnos ehhez nem lenne türelmem ha neked van irj.
l
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Hello szóval egyáltalán nem volt szabályzott üa nyomás. A számitogép is irta , meg a légtömegmérőt. Mindegy az a lényeg keresztül szaladt a benzin.
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Az a lényeg hogy sikerült megoldani a problémát ,én a héten egy peugeot partnerrel jártam igy folyton visszadobta a PO190-es hibakódot,már majdnem vetettem bele nyomásszabályzót mikor véletlenül hozzáértem a kábel köteghez amiben részleges szakadás volt.Szoval nem nehéz melléfogni ....
Következő: »»   8 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem