Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » USA lámpa indexének EU-sítása
 
Témaindító: feketeroland, idő: Ápr 24, 2021
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 3
(#) Ge Lee válasza bbb hozzászólására (») Hé, 8:54 /
 
A műszaki vizsga mint olyan az egy dolog, ahogy a köhém rendelet is. Amikor az országban egy külföldről behozott autót első alkalommal forgalomba helyeznek azt alaposan átnézik. Tehát, ha van az autójának magyar rendszáma (nem tudjuk mert ez nem derült ki) akkor az biztosan megfelel az előírásoknak, ellenkező estben nem kapott volna magyar rendszámot. Aztán hogy ezután melyik autót melyik műhelyben melyik vizsgabiztos hogyan nézi vagy nem nézi meg az már az ő egyéni döntése és felelőssége (az én autóm pl. már öreg ugyan de nagyon kevés km van benne, így a vizsgabiztos azt mondta nekem, ránéztem az órára, és le sem mentem az aknába az autó alját megnézni mert minek). Másrészt, hiába is nézeget pl. egy EU jelzést egy lámpában, mert a kínai ezt már régóta tudja, így eleve belenyomja a termékeibe az E betűt és egy eu-s országhoz tartozó számot (kódot), mintha azt az adott eu-s országban készítették vagy engedélyezték volna, holott nem. És amikor mész az utcán, és jönnek veled szembe utólag beépített nappali fénnyel autók, biztos lehetsz benne hogy azoknak a fényeknek a 90%-át nem az eu-ban gyártották hanem keletről való, mivel tizedannyiba kerül.
(#) Gafly válasza Ge Lee hozzászólására (») Hé, 9:05 /
 
Nem pont ide tartozik, de pont tegnap "csodálkoztam" el azon, hogy mennyi autó közlekedik kiégett/nem működő világitással. Vakitós éppen nem volt köztük, hiszen sütött a nap...
Piros irányjelző, fénydekor azért igen...
(#) bbb válasza Ge Lee hozzászólására (») Hé, 10:36 /
 
Idézet:
„Amikor az országban egy külföldről behozott autót első alkalommal forgalomba helyeznek azt alaposan átnézik.”
Sajnos ez se igaz. Ebből annyi az igaz, hogy elvileg át kellene nézniük alaposan, hogy mindenben megfelel-e az említett KÖHÉM rendeletnek, EU-ban forgalomba helyezhető-e. Ha mondjuk Hollandiában partot ért a konténer és ott helyezték először forgalomba EU-n belül, akkor idehaza már nem feltétlen nézik át olyan alapossággal, mint kellene.
De tegyük fel, hogy mégiscsak rendesen átnézik az autókat és az első magyarországi forgalomba helyezéskor minden rendben van. Sajnos van olyan gyakorlat az országban, hogy csak a vizsga idején van rajta az az alkatrész, ami a megfelelőséghez kell. Vagyis aki behozza az autót, annak van egy garnitúra EU-ban megfelelő lámpája hozzá, esetleg lökhárítója, egyéb könnyen cserélhető alkatrésze, amit a forgalomba helyezés előtt felrak az autóra. De merthogy többnyire tréleren érkeznek ezek a jószágok, majd tréleren is távoznak, így simán megteszik, hogy a hatósági eljárás után visszarakják rá az eredeti alkatrészeket.
A hatóság embere ugyanis csak az aktuális állapotot látja, amint kigördül a kapun, onnantól megint azt csinálnak az autóval, amit nem szégyelnek. Gondolom hallottad már azokat a rémtörténeteket, amikor ugyan ezt eljátszották fékkel, kerékkel? Vagy a "bolt" taxisok vizsgája, amikor a szabadjelzőt cserélgetik, hogy szerepeljen benne a rendelet által előírt "taxi" felirat? A vizsgán az akkori állapota rendben van, de az utcán már nem szabályos...
(#) btamas81 válasza feketeroland hozzászólására (») Szo, 19:25 /
 
Hátha segít. Ez egy ebayen kapható ledes utánfutó lámpa. Szét kellett szednem l, és eszembe jutott a bajod.
A képek. Első bura nélkül, második a sárga búrával ahogy lenni kell neki, a harmadik átfordítottam a búrát, hogy a piros oldalra legyen a sárga led előtt. A képek hellyel közzel a valóságot adják vissza.
Piros búra mögött szódával elmegy sárgának, viszont neked szerintem vastagabb a búra.
Következő: »»   3 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem