Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 3D nyomtatás
 
Témaindító: KBal76, idő: Jún 9, 2010
Lapozás: OK   147 / 149
(#) Massawa válasza Massawa hozzászólására (») Márc 19, 2020 /
 
Már megoldodott. A telepitelsnél egy uj könyvárba kell tenni a konfig fájlakat.
(#) pipi válasza Massawa hozzászólására (») Márc 19, 2020 /
 
Nálam itt találtam:
c:\Program Files\Ultimaker Cura 4.4\
c:\Users\felhasználónév\.cura\
c:\Users\felhasználónév\AppData\Local\cura\
c:\Users\felhasználónév\AppData\Roaming\cura\
De simán lehet még beállítás a registryben is. Távolítsd el a programot, újraindítás után töröld az esetlegesen megmaradt mappákat, majd futtass ccleaner (portable)-t a registry menüjében.
(#) Massawa válasza pipi hozzászólására (») Márc 19, 2020 /
 
A telepités folyamán egyszer kérdezi, hogy hova tegye a config adatokat. Ezeket eddig (default) ugyanabba a mappába tette ahova a többi cuccot. Ezt irtam át és azota mükldik.
(#) pipi hozzászólása Ápr 12, 2020 /
 
Hali!
Mi van a thingiverse.com-al? Tetű lassú, és keresésre max 10 találatot ad, hiába tekerem le, nem jönnek a továbbiak.
(#) Mrscottt21 válasza pipi hozzászólására (») Ápr 12, 2020 /
 
Szia!

Kapott egy új design-t. Modernebb lett a felület. Nekem gyorsabb lett mint a régi, de normálisan keresni nem tudok. Nem úgy mint régi verzióban. Lehet, hogy csak megszokás kérdése, de nekem sem jön be.
(#) pipi válasza Mrscottt21 hozzászólására (») Ápr 12, 2020 /
 
Rákerestem: Bővebben: Link
Firefox, chrome, maxthon alól nem megy nálam, de int. explorer alól úgy tűnik, működik a keresés, letekerve az aljára, tölti a további találatokat
A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2020
(#) zsoltee0001 hozzászólása Ápr 16, 2020 /
 
Thingiverse keresője egy adag kaki, volt, hogy a gogle hamarabb kidobta mint a saját kersője.
Különböző sajtócikkekbe utalnak a 3d nyomtatóval készíthető maszkokra, szerintetek melyikre gondolnak?
Mert ha van rá tényleg igény, akkor nekilátnék.
(#) latyakosa hozzászólása Ápr 17, 2020 /
 
Csak PLA-val vannak eddig gyakorlati tapasztalataim. Olyan anyagot keresek amit a nyomtatás után a rétegek egymásra ragasztása irányában is tartósan terhelhető marad kis mértékben. Sajnos az eddig használt PLA-k esetében mindegyik hosszabb-rövidebb idő után az anyag elengedett, pl Sunlu.
Azt nem tududom megmondani a terhelés nagysága vagy az anyag fajta okozza még az elfáradást egyenlőre az utóbbia tippelek.
(#) (Felhasználó 130350) válasza latyakosa hozzászólására (») Ápr 17, 2020 /
 
Ez nagyban függ a terhelés típusától is, a PLA rideg, törékeny, a PET-G pl ehhez képest sokkal rugalmasabb, jobban bírja a dinamikus terhelést, viszont a PLA, meg a statikusat
Illetve, hogy teljesen bevigyelek a bozótba 2 különböző gyártó PLA-ja közt is lehetbrengeteg különbség.
Szóval konkrét körülmênyek leírásával többet tudunk segíteni, illetve Thomas Sanladerer és a CNC kitchen youtube csatornáján vannak tesztek különböző anyagokról.
(#) zsoltee0001 válasza latyakosa hozzászólására (») Ápr 17, 2020 /
 
Nem biztos, hogy az anyagba van a hiba, nem lehet, hogy túl gyorsan nyomtatsz?
Milyen sebességgel nyomtatsz?
Üdv
(#) latyakosa válasza (Felhasználó 130350) hozzászólására (») Ápr 17, 2020 /
 
Most egy kb M12-14 csavar van húzásra terhelve, az anyacsavar - szintén nyomtatva - adja a feszítést a meneteknek. Párás környezetben van ezért nem fém. Jellemzően kb fél évig birják a csavarok, utána elnyírodik a meneteknél a csavar menetes szára. Az elnyirodas mindig közvetlen az anya után lép fel. A csavartest nem kap ütésszerű terhelést. Eddig mindig függőlegesen nyomtattam ki ezen alkatrészeket. 0.2 fúvóka, fűtött asztal, emelt extruder hőfok, 100% fill ellenére sem bír hosszabb időt. Ugyanezen anyagból más alkatrészek - pl fürdőszobai tűkörtartó-még bírja.
A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2020
(#) latyakosa válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Ápr 17, 2020 /
 
30-40mm/s
(#) bbatka válasza latyakosa hozzászólására (») Ápr 18, 2020 /
 
Használj PETG-t. Szintén Sunlu-t.
(#) Sinike válasza latyakosa hozzászólására (») Ápr 21, 2020 /
 
Vagy próbáld meg kisebb rétegmagassággal. Szerintem kicsit jobban "összepréseli" a rétegeket...
(#) latyakosa hozzászólása Ápr 26, 2020 /
 
Köszi az ötleteket, beszámolok az eredményekről ha sikerült kipróbálni.

B kérdés:
32bit-s vezérlőből kinek mi vált be ?
5 motor - 2 y - fűtes, 1-2 extrudert tud a váz amibe szerelném.

Attila86 Lerdge vezérlőről írt. Más típussal van tapasztalat ?
A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2020
(#) zsoltee0001 hozzászólása Ápr 30, 2020 /
 
Sziasztok

PLA 215/65 fok anycubic platform semmi vegyszer. Irgalmatlan nehezen jön le, kihűlt állapotba, fagyasztopryval se jön le, csak roncsolás árán.
Cirádás betűket nyomtatnék, hogy tudnám rontani a tapadást?
Tippje valakinek?
(#) zsoltee0001 hozzászólása Máj 8, 2020 /
 
Kaputávirányítómnak új gombokat terveztem, mert elintézte az UV.
Átlátszó TPU-ból, hát, majd kíváncsi vagyok mennyire UV haver hosszútávon.
Lényeges, hogy vízálló legyen, biciklire van szerelve.
(#) Sinike válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 8, 2020 /
 
Szia.
Én először lejjebb venném az asztal hőfokot, mivel nálam az segíti a megtapadást...

Mostani hozzászólásodra pedig: UV álló epoxy-val kezelve a felületet örök életű lesz
(#) Massawa válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 8, 2020 /
 
A kezdö réteg alá tegyél egy réteg tapadorasztert ( Cure 4.x-ben be lehet állitani) ez némileg szeparálja a munkadarabot az asztaltol és igy azután könnyen lepattan.
(#) latyakosa hozzászólása Máj 26, 2020 /
 
Egy barátom eredeti állapotú CR-10-s gépe produkál érdekes jelenséget. Petg, pla-val nyomtat és a képeken is látható módon egyes szakaszoknál a felület hiányos vagy karcos.
Szerintetek mi okozhatja, a fejben van dugulás esetleg fűtési gond, extruder nem szállít, vagy egyéb ?
(#) zsoltee0001 válasza latyakosa hozzászólására (») Máj 26, 2020 /
 
Nekem akkor csinált ilyet amikor 0,4 -es fejjel próbáltam 0,1-es rétegvastagságot nyomtatni, ilyenkor annyira keveset adagol, hogy a felső rétegnél nem képes egybefüggő szálakat kihúzni a rácsozat fölött.
A képről nekem ez jön le.
Üdv
(#) latyakosa válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 27, 2020 /
 
Köszi, szerencsére nem ilyen beállítási hiba okozta a problémát. A fejben a ptfe cső vége nem zárt rá kellő módon a fejre és kiszivárgott anyag gátolta a nyomtatást.
(#) zsoltee0001 hozzászólása Jún 24, 2020 /
 
Sziasztok
Állandóan szívat a freecad, mindig beleköt valamibe, persze normálsian nem indokolja meg, miért nem lehet pl esztergálás.
Valaki megtenné, megynitná ezt a filet és megnézné, mi van elrontva ebbe az atom egyszerű szkeccsbe.
ui. kitöröltem a tengelyen lévő vonalt, majd újra rajzoltam, ergo semmit nem módosítottam, most így meg jó.
Ez most valami szoftveres hülyeség?
(#) zsoltee0001 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Jún 24, 2020 /
 
Vagy itt van pl ez, az istennek nem hajlandó leesztergálni, teljesen zárolt, mi kell még?

kupak.png
    
(#) zsoltee0001 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Jún 24, 2020 /
 
Ezt a hibát dobja

kupak.png
    
(#) bbatka válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Jún 24, 2020 /
 
Nem zárt az alakzat !

nem zárt.jpg
    
(#) bbatka válasza bbatka hozzászólására (») Jún 24, 2020 /
 
Zárás után . . .
Az alakzatnak minden egyes szerkesztési pontját össze kell kötni a másikkal. Ha valamelyik vonalat el tudod vonszolni az biztosan nem jó.
A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2020

forgatás.jpg
    
(#) zsoltee0001 válasza bbatka hozzászólására (») Jún 24, 2020 /
 
Hát ez érdekes, mert ahogy én megnyitom, eléggé zárt, vagy ha megnézed a másokat, az is teljesen zöld, mégse csinálja meg, de azt most nem tudom feltölteni, mert másik gépről írok.
Üdv
(#) bbatka válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Jún 25, 2020 /
 
Láthatod. A baloldali függőleges vonalat el tudtam húzni. Nem zártad az első és utolsó szakaszt. Minden egyes szakasz minden egyes végét zárni kell a másikkal.
Következő: »»   147 / 149
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem